li r 1 r\x y A" - 4 1L ia IÉ ^7 1 I I 0Ü 1 Ijhjl 1 1 I Aanbod en keuze I -X Boodschappen doen is in principe een vervelende aangelegenheid. Wij proberen dit toch zo aan genaam mogelijk te maken. Niet alleen een goede prijs/kwaliteitsverhouding in combinatie met een uitgebreid assortiment, maar zaken als service, presentatie, dienstverlening en sfeer zijn daar bij zeker zo belangrijk. Wij proberen de klant zoveel mogelijk van dienst te zijn. De familie Denissen heeft onlangs de keuze gemaakt om met hun bedrijf, aan het Rootven in Moer gestel, de Jumbo-formule in franchise te gaan exploiteren. Tijdens een rondleiding in de Jumbo-supermarkt wijst Rinus Denissen op de voortdurende veran deringen en ontwikkelingen die in het moderne winkelbedrijf gaande zijn. Tevens geeft hij toe lichting op welke wijze Jumbo daarop inhaakt en de moderne zelfbewuste klant tegemoet treedt. Gemak D: I I 3 - I I pi. EF V 1 K I I r 1 De aspecten aanbod en keuze kunnen bij Jum bo in een notedop worden samengevat: je vindt er een uitgebreide keuze onder één dak. Jumbo beschikt over een uitgebreid assorti ment kruidenierswaren, waarin ook diverse buitenlandse en minder gangbare artikelen zijn opgenomen. ’Wij stellen de klant centraal en kijken naar nieuwe ontwikkelingen’, zo licht Rinus Denissen de samenstelling van het assortiment toe. ’De consument is in de loop der tijd veel mobieler geworden. Het meren deel van de vakantiegangers reist af naar het buitenland en komt daar in aanraking met nieuwe gewoontes, uitheemse gerechten en produkten. Daarvan wil men iets terug zien in de vertrouwde supermarkt om de hoek. Het is onze taak om in deze behoefte te voorzien’. r h I I i H w ci si d S d 3 1 I 'De tijd dat men een pallet in de winkel plaatste en de klant ver der aan zijn lot overliet is voor bij', zo constateert Rinus Denis sen. 'Met de komst van meer su permarkten is de consument ge wend geraakt aan dit concept en dientengevolge ook kritischer ge worden. Wij juichen iedere vorm van kri tiek toe. Daaruit kunnen wij le ren voor de toekomst. Daar is ook de Jumbo-formule op geba seerd. Wij bezien het geheel van uit het gezichtsveld en de bele vingswereld van de conument en gaan vandaaruit aan de slag. R d d< re V ki ir P t r t tb 1 <- FT" b: fe ktM Kernwoord voor het winkelen nieu we stijl is: Gemak. De klant moet in één oogopslag zijn of haar keuze kunnen maken, met raad en daad worden bijgestaan door het perso neel, over voldoende bewegings vrijheid kunnen beschikken en geen of nauwelijks hinder onder vinden van interne werkzaamhe den. Een oplettend oog ziet telkens weer inventieve oplossingen die een snelle en efficiënte aan- en af voer van produkten en goederen garanderen. Na en uit gr( zor De ge< me scl Ee tei art hel dal vei vei cel we F 1 l -“j Ft F Jvf J, t ■Fr n i MOERGESTEL-NIEUWS’ WOENSDAG 1 SEPTEMBER 1993 PAGINA 6 i F.-J ss*» HA? hm a» i 4**^ i- WMW' MB Six SEw&ixe i 1 r <- “±L -»«*—w’ r -** fw Igvmm»*. L gar I ..Is 'f' j - n ”Se.^Se.« MO ’Wij proberen de klant zovee r J? Ww* a 1 I ie h FF;- 'W I S H MÉ t-sw- MMBte —BB—. g» z-“— FA*

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Weekblad Moergestels Nieuws | 1993 | | pagina 6