De perfecte werknemer zijn is niet moeilijk Aircomonteur info@koe1servicebigge1aar.nl www.koe1servicebigge1aar.nl Warmtepompmonteur Koelmonteur KOELSERVICE BIGGELAAR BBL en BOL leerlingen zijn ook welkom. 1 Mm Koeltechniek Airconditioning V/ HOE WORDJE HEEL EENVOUDIG EEN GELIEFDE COLLEGA? Ben jij die coole man/wouw die ons team komt versterken met het installeren en onderhouden van airconditioning, warmtepomp en koelinstallaties. Biestsestraat 54 5084 HG Biest-Houtakker TEL 013-76119 40 GSM 06-52461455 s Koelservice Biggelaar is een kleine organisatie die zich al 12 jaar bezig houdt met advies, verkoop, montage en onderhoud van koel -en vriesinstallaties, airconditioning en warmtepompen. Wat zoeken wij; Binnen ons team zijn wij op zoek naar enthousiaste collega’s die ons klein maar hecht team komen versterken, zoals een: Jouw Profiel; MBO werk- en denkniveau. Ervaring in soortgelijke functies of bereid bent deze te leren. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. Loodgieter/ elektromonteur achtergrond heeft de voorkeur. Representatief en collegiaal. Eventueel in het bezit van een rijbewijs. Ga praktisch om met kennis Communiceren is vooral luisteren Maak fouten Wat bieden wij; Een functie met een gevarieerd takenpakket en de mogelijkheid om mee te groeien binnen bet bedrijf. Marktconform salaris op basis van niveau en ervaring. Job Type: Parttime of fulltime. Herken jij jezelf in bet profiel dan nodigen wij jou graag uit om te solliciteren naar deze functie. Bel met Rob van den Biggelaar, 06-52461455 of mail je cv naar info@koelservicebiggelaar.nl Groei niet vast Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse werkzaamheden zoals montage en onderhoud van koel -en vriesinstallaties, airconditioning en warmtepompen. WEEKBLAD GILZE EN RIJEN - WOENSDAG 26 MEI 2021 PAGINA) Door: Werner van Looy Hoe laat jij een goede indruk achter bij je collega’s? Hi i’ r r j I t t I Zucht jij al bij de gedachte aan zo’n opgewekte, blije werknemer die altijd precies het juiste weet te zeggen wanneer de manager zit op te letten? Nie mand zit te wachten op een streber en als je een gewaardeerde collega wil zijn voor collega’s en je werkgever, hoef jij zo echt niet te worden. Wil jij de collega zijn waarmee iedereen het goed kan vinden, dan is dat heel eenvoudig en nauwelijks een onge mak. Lees verder en verbaas je erover hoe simpel het kan zijn om op de werkvloer een goede indruk achter te laten. want dankzij het internet ligt alle informatie gewoon op straat. Kijk naar de wereld alsof alles je verbaast en zoek uit waarom het zo is. Het is helemaal niet erg om te zeggen datje even iets uit moet zoeken wanneer dat het beste resultaat geeft. ben waarschijnlijk ergens in hun carrière dezelfde fout gemaakt en kunnen je snel helpen. Zo voorkom je een puinhoop die later alsnog moet worden rechtgezet, waarschijnlijk met meer moeite. Onthoud de fouten die je hebt gemaakt. Niet alleen om van te leren. De leukste verhalen voor bij de koffie gaan over de groot ste stommiteiten die je ooit hebt begaan. Voor je het weet deelt iedereen zijn mooiste faalverhaal. En wan trouw mensen die zeggen geen fouten te maken, dat is namelijk een van de kenmerken waaraan je kunt af leiden dat iemand een narcistische persoonlijkheids stoornis heeft. ge d< F l Heel veel kennis paraat hebben is handig wanneer je meedoet aan een spelshow, maar voor je werk is het helemaal niet nodig. Sowieso zeggen veel mensen dat ze iets weten, zonder het daadwerkelijk heel precies te weten. Zulke mensen sturen je met hun aannames het doolhof in en dat is niet handig. Het is veel praktischer om de juiste kennis tot je te nemen wanneer je het nodig hebt en tegenwoordig hoefje niet ver te zoeken, Ken je die mensen die altijd wel iets gezelligs te vertel len hebben? Zulke mensen vormen een uitzondering en zo hoefje helemaal niet te zijn om een leuke werk nemer te zijn. De fijnste werknemers communiceren namelijk door juist weinig te zeggen. Voor goede com municatie is het veel belangrijker om goed te kunnen luisteren en om door te vragen wanneer iets niet dui delijk wordt gezegd. “Hoe bedoel je dat?” Of: “Kun je me dat nog eens uitleggen?” Andere mensen die ook niet begrepen wat er werd verteld zullen dankbaar zijn dat jij durft door te vragen en degene die staat te ore ren hoort toch het liefst zichzelf praten, dus die vindt het vast niet erg om nog wat langer door te babbelen. Maak fouten en wees er eerlijk over, je collega’s heb- Er komt een moment waarop je geen enkele moeite meer hebt met je werkzaamheden en je voelt datje heel veilig op je plekje zit. Dat is een heerlijk gevoel waar je heel makkelijk aan kan wennen. Doe dat vooral niet! Veel werknemers maken die fout en dan worden ze enorm verrast wanneer er een reorganisatie wordt aangekondigd. Werkzaamheden veranderen en als werknemer groei je mee. Vergelijk je huidige taken maar met je werk van jaren geleden: alle verande ringen over de jaren in jouw werkzaamheden waren meestal positief, toch? Probeer te voorkomen dat jij die verzuurde werknemer wordt die zich alsmaar blijft verzetten tegen veranderingen en zie de toekomst met vertrouwen tegemoet. at vi Di Bi ssras

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Gilze en Rijen - Weekblad Gilze-Rijen en Weekblad Gilze en Rijen samen | 2021 | | pagina 16