Koninklijke Drukkerij Em. Dejong rC>Oi uniek tandprothetiek mondzorg Dé kunst- en klikgebittenspecialist! I I I luit sponsorovereenkomst met NAC •Wni Optiek Gzqzewski H heeft OOG voor HOREN ij*-1 z 1 euw evenement trekt veel bezoekers Vanaf deze week exclusief het nieuws van NAC in uw weekblad NAC COURANT Bp ►Pagina 1 7 ►Pagina 14 ►Pagina 7 1 'J DRIES BAETEN LEGT GESCHIEDENIS SCHOENFABRIEK VAST BUURTWEGEN WORDEN INGERICHT ALS 60 KM WEG MINICAMPING KLAVERWEIDE 40 JAAR GASTVRIJHEID Pagina 12 en 13 VOLGENDE EDITIE www.ubentuniek.nl .3' i i FORMULE gsi - s Ons Weekblad A 'oordelijk voor dit nieuw evenement voor Baarle. Om 12.00 uur ging Baarle Proeft Drukkerij De Jong is al meer dan 30 jaar sponsor van NAC. Het fa miliebedrijf zit momenteel in de vierde generatie en is gevestigd in het Brabantse Baarle-Nassau. De afgelopen jaren zat het bedrijf in een box samen met twee andere sponsoren. In de nieuwe overeen komst heeft De Jong nu een box voor zichzelf, die ze gaat gebrui ken voor het ontvangen van klan ten en relaties. Stijn de Jong is tevreden met de nieuwe overeenkomst. “Onze drukkerij is al lange tijd verbonden aan NAC Breda en met veel ple zier. Vorig seizoen hadden we een klantenmiddag in onze box tijdens NAC-RKC. Toen ontstond het idee om een box voor ons alleen af te nemen om onze klanten te ontvan gen. Ik ben daarom blij dat we deze overeenkomst hebben getekend.” Eric Matijsen van NAC is blij dat het familiebedrijf ook de komende drie jaar aan de club verbonden blijft. “Het is mooi om te zien dat Drukkerij De Jong NAC al zolang trouw blijft. Toen ze met ons wil den sparren over het afhemen van een box voor zichzelf, wilden we hier natuurlijk graag aan meewer ken. Het is mooi dat hier een over eenkomst uit is gerold waar beide partijen blij mee zijn.” PORT BETAALD BAARLE-NASSAU België- Belgique PB 2380 Ravels 1 BC 9516 |R. 5437 - Week 32 Kdag 8 augustus 2014 “Er zijn tijdens het evenement al vier ondernemers naar ons toe gekomen om zich aan te melden voor komend jaar” vertelt John Deze overeenkomst heeft voor u als lezer een prettige bijkomstig heid, want in dit weekblad wordt vanaf heden het exclusieve NAC- nieuws gepubliceerd. Denk aan wedstrijdverslagen, voorbeschou wingen, interviews en foto’s. Kortom: wilt u wekelijks op de hoogte blijven van de prestaties van NAC Breda, raadpleeg dan dit weekblad! Alphen 013-508 1413 Baarle-Nassau 013-76 20 200 (NL) 014 - 69 80 02 (BE) John Martens en |v< ■ces. ■laken” menen de "heren. Zes restaurants zorgden voor ■es om te proeven, een barista en een bar voor lekkere ■'kjes, samen met een terras dat het hele grasveld van ■Sint Annaplein vulde, en een podium met muziek, ver- I E>' r Baarle Proeft I Star geregistreerd Hoor prof gecertificeerd Chaamseweg 74, Baarle-Nassau, T. 013-5078792 Koninklijke Drukkerij Em. De Jong en NAC hebben over eenstemming bereikt over een driejarige sponsorovereen komst. Het contract werd afgelopen dinsdag ondertekend in de eigen unit door algemeen directeur Stijn de Jong en Eric van Dijk, commercieel manager van zusterbedrijf Uitgeverij De Jong. Namens NAC was commercieel manager Eric Matij sen aanwezig om zijn handtekening te zetten. zalm proeven, of een chocolade- droom. De Lantaern had de eigen zaak bijna nagebouwd op loca tie, compleet met levensgrote foto van het interieur en eigen meubilair. Het Pleintje bood de eigen specialiteiten aan, zoals stoofvlees en hete kip. Barabas uit Poppel is een wat exclusie vere aanbieder en zij kwamen bijvoorbeeld met een Zeeuwse oester. Den Engel bood zowel Ar gentijnse entrecote als een vis- specialiteit aan en een bijzonder drankje. Den Overkant uit Riel had streekspecialiteiten en bio logisch verantwoord vlees ver werkt in een super hamburger en k Piek lag tussen 15.00-17.00 uur” denken organisato- een levensgrote ham. j en Winfried Scherpenzeel. De eerste edi- Het kleine opvallende koffiewa- [Van Baarle Proeft op zondag 3 augustus was een groot gentje van CasaBarista bood al- “Een schatting van het bezoekersaantal is moeilijk lerlei koffiespecialiteiten aan. Van doppio tot cortado. -ST De formule van een dergelijk cu linair evenement is niet nieuw. Horecabedrijven presenteren zichzelf, bieden proeverijtjes aan en maken reclame voor hun zaak. Elk restaurant bood drie gerechten aan, er was een gezamenlijk bonnensysteem. succes was en of men hiermee doorgaat daarmee deels beant woordend. De balans moet nog worden opgemaakt, maar nog voor het eind van de avond lie- glimlach rond. Het evenement was toen al geslaagd. Ondanks de bui die om zes uur een beetje roet in het eten gooide. Figuur lijk dan, want het eten bleef lek ker smaken. Veel mensen ver lieten Baarle Proeft of schuilden onder de parasols en tentjes. Een uur later was de bui voorbij, de bands en zangers en zangeres sen bleven gewoon door zingen. Alleen mensen die van plan wa ren rond het avondeten even naar het Sint Annaplein te gaan kijken, bleven misschien thuis... (Jeanny Wouters) gevuld met verwachtingsvolle restauranthouders uit de regio en hun medewerkers. Het hele grasveld tussen de kraampjes in stond vol met zitjes in allerlei stijlen. Een uitnodigende ambi- pen beide heren al met een brede ance, met zon- en schaduwplek ken. Een prachtige zondag voor dit buitenevenement. „a,.

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Baarle-Nassau - Ons Weekblad | 2014 | | pagina 1