OE OnDERHE t x “i I I rinses Laurentien stelt unieke pers in gebruik |ij Koninklijke Drukkerij Em. de Jong LU Optiek Czpz.ewski heeft OOG voor HOREN Janssen-Janssen uit Alphen Vermetten Jumbo de Bresser uit Baarle s gemeenteraad Alphen-Chaam koninklijke onderscheiding hevr. k Power of Print Pagina 13 t/m 20 Pagina 5 I# enigingsleven in haar woonplaats. www.vermetten.nl Accountants en Belastingadviseurs Omdat een ondernemer het beste wil, deskundigheid zonder gedoe. JEROEN DE R0IJ WINNAAR AWARD 30E VETERANEN SPORTDAG GROOT SUCCES WERELD KAMPIOENSCHAP IN DE REGIO PORT BETAALD BAARLE-NASSAU België- Belgique PB 2380 Ravels 1 BC 9516 3 Met deze maand: Zie pagina 9 Rohde. Met ondersteuning van beelden wees hij op drie grote trends: Future online (‘we willen altijd online zijn en dat veran dert de wereld'); er is behoefte aan ‘wow’ belevenissen (‘belang rijk om memorabele momenten te creëren) en als derde de vele invalshoeken van de 50+ genera tie. De gasten werden verwelkomd door directeur Stijn de Jong. Hij sprak van een bijzondere mid dag. ‘De ingebruikname van de MAN Lithoman S is een moment dat we niet zomaar voorbij kon den en wilden laten gaan. Door investeringen en innovatie doen we er alles aan om onderschei dende producten te kunnen blij ven bieden. Omdat we sinds het 100-jarig bestaan in 2006 Ko- STERKE POSITIE Commercieel directeur Bert Geefshuijsen schetste een beeld van de positie van Drukkerij de Jong binnen de huidige enerve rende markt. De afgelopen jaren zijn in Nederland een twintigtal drukkerijen verdwenen door faillissement of overname. Er is volgens Geefshuijsen zeker nog toekomst voor de folder. Met voorbeelden toonde hij aan dat e £e l s Sanitair vestigde en zijn krachtige vrouw Godelieve die na zijn overlijden alleen doorging met het bedrijf.' Ze benadrukte dat het, ongeacht de mogelijkheden en het nut van UNIEKE PERS Prinses Laurentien zei onder de indruk te zijn van de ge schiedenis van het bedrijf en de daarmee verbonden familiege schiedenis. ‘Grootvader en over- de uitstraling van de folder in grootvader Tjeerd die zich hier tien jaar niet veel is veranderd. De functie is nog hetzelfde. Het aantal ‘nee’brievenbusstickers is verminderd, er zijn 10,7 miljoen huishouderis die geen sticker hebben. ‘Het is crisis en dan wil len mensen op de hoogte blijven van aanbiedingen.’ Drukkerij De Jong heeft met 80% van de markt een sterke positie in Nederland. ‘Die willen we behouden en daar naast onze positie in het buiten land versterken. Met een grote groep bijzonder gemotiveerde medewerkers en een eigentijds machinepark is dat iets waar we doorlopend hard aan werken.’ Carl Rohde maakte het publiek deelgenoot van zijn kennis op het gebied van mentaliteits- trends. Rohde is cultureel-so- ciologisch onderzoeker aan de Universiteit van Utrecht en aca demisch trendwatcher. In 2010 werd hij benoemd tot ‘trend watcher van het jaar’. ‘Ik ben cultuursocioloog, maar dat ze me trendwatcher zijn gaan noe men, is iets waarmee ik heb leren leven.' In een wereld die plat is geworden en waarin we allemaal verbonden zijn, zullen creativi teit en innovatie winnen volgens Kaft K -- 1SM| omdat^^12Jaar actief is in de gemeenteraad. schappelijk betrokken geweest, ook bij het ■ARLE-NASSAU: Een verduisterde ruimte vol rook, mu- |ek die de spanning opbouwt en een grote deur waarop net een lichtshow de aandacht wordt gevestigd. Het is Ha- ■Koninklijke Hoogheid prinses Laurentien der Nederlan den die de druk op de knop geeft waardoor de deur lang- na omhoog gaat en er zicht komt op de MAN Lithoman ■een indrukwekkende, enorm veelzijdige, unieke pers, ■at gebeurde donderdag 12 juni jl. bij Koninklijke Drukke- ■Em. de Jong in Baarle-Nassau in aanwezigheid van direc- ■e en genodigden aan het eind van een feestelijke middag ■aa bij de aanwezigen een interessant programma kregen ■mgeboden met als thema: The Power of Print. Op velerlei gebied is mevrouw Janssen maat- Afgelopen donderdag vroeg burgemeester Nuij- ten na de raadsvergadering aan de aanwezigen om nog even te blijven. Tot grote verrassing werd aan wethouder mevrouw C. Janssen-Jans sen een Koninklijke onderscheiding uitgereikt ninklijk zijn, zijn we bijzonder verheugd dat ook de ingebruik name vanmiddag Koninklijk zal zijn.’ I TOTAAL OVERBLUFT “U bent vanaf maart 2008 bestuurslid van de Stichting Dodenherdenking Alphen, van 1992 tot 2010 bent U voorzitter geweest van de Scouting groep Stamslaskost- ka en ook 10 jaar van de Katholieke Vrouwenbond al dus de burgemeester. In de gemeenteraad was mevrouw Janssen vanaf 2008 fractievoorzitter van het CDA en on langs werd zij benoemd en beëdigd tot wethouder. Onder normale omstandigheden weet de kersverse wet houder aardig uit haar woorden te komen maar nu was ze totaal overbluft. Ik doe heel graag vrijwilligerswerk, toen ik in Alphen kwam wonen heb ik gezegd, hier wil I ik oud worden en dat betekent ook meedoen met en in I de samenleving, ik heb het altijd met liefde en plezier gedaan Echtgenoot, ook Janssen, kinderen, familie en vrienden deelden mee in de feestvreugde, een vrolijk be sluit van een overigens rustige gemeenteraadsavond. "I ERVAAR HET GEVj ■fix..- - n, ^0* J. Pagina 21 I® Oiïs Weekblad vervolg op pagina 7 februik. Links Joep de Jong en rechts Stijn de Jong. Commercieel directeur Bert Ceefshuijsen. n vervanging onderhoud 24-uurs service dak- en zinwerk Accountancy 15430- ■dag 20 juni 2014 W in de Orde van Oranje Nassau fcto Erwin Coossens) Installatiebedrijf 2 Install Tel.: 06 22 97 64 88 info@installatiebedrijf2install.nl 1 www. installatiebedrijf2install. nl -«V -^.i - l. V» d r 1A,. PO WER ui Star geregistreerd Hoor prof gecertificeerd J l Chaamseweg 74. Baarle-Nassau. T. 013-5078792 sestraat 20-22 Baarle-Nassau T +31 (0)13 5078146 |°@tegelsensanitair.nlwww.tegelsensanitair.nl -V. Uw installateur voor Brabant en omstreken centrale verwarming gas- en waterinstallaties -■

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Baarle-Nassau - Ons Weekblad | 2014 | | pagina 1