Tilburg in Bedrijf fil I’ iHF Innovience International zoekt Pijnenborg Verf bestaat 80jaar reikwijdte op van het internet ’f.nl Hendriks makelaardij ópent tweede vestiging in Tilburg, stadsdeel De Reeshof TILBURGSE KOERIER DONDERDAG 25 APRIL 2019 17 SE KOERIER og lec behi aar- FIBERunlimited Onder de handelsnaam FIBERun limited staat het bedrijf op het Wethouder Berend de Vries (rechts) overhandigt een social sofa aan Luuk Pais van Innovience International. Tilburg - Op 11 november 1939 opende Willy Pij nenborg haar deuren in deTilburgse Heuvelstraat als de'Lampencentrale', die in de loop der jaren uitgroeide tot dé verfspe- ciaalzaak van Tilburg. Tilburg - Gemeente Tilburg en Citymarketing roemen Innovience als'Impactmaker van het kwartaal'. Deze campagne is de opvolger van 'Bedrijf van de Maand'. lakken en het afvullen van spuit bussen, want écht alle kleuren zijn leverbaar. Sinds 2015 is de winkel onderdeel van Vanesch Verf Groep, waarna het een naamsverandering onderging naar Pijnenborg Verf. acties voor binnen- en buit ducten. Omdat het de 80e ve dag is, betaal je tijdens deze weken slechts 80% voor de deelnemende producten. Ga langs in de winkel of kijk via social media kanalen van Pijnenborg Verf voor meer infor matie over de jubileumweken. De actieperiodes zijn 29 april t/m 11 mei, 29 juli t/m 10 augustus en 11 t/m 23 november. Foto Geraldine Schouten kom binnen in het leven van mijn klanten, neem hun dierbaarste bezit ter handen en doe mijn ui terste best om nieuwe bewoners te vinden, die hier ook jaren fijn zullen wonen of ik zoek het juiste huis voor woningzoekenden. Het werken met mijn klanten maakt iedere dag weer tot een feestje." >mie) iniatuur social sofa ui een bezoek aan het bedr vience International speel op de vraag naar een sta betrouwbare internetverbindinc Met hun wereldwijde binnen en buiten he werkveld, de kennis v werknemers buiten de regio trekken, hun samenwerking de Technische Universiteit hoven en de potentiële die ze hebben op de markt, z, we trots dat dit bedrijf in Tilbt" is gevestigd. Slimme en creati ve ondernemers werken als ee katalysator voor andere slimme bedrijvigheid. En met de potentie die dit product heeft, is wereldwij de impact niet uitgesloten. Ik heb begrepen dat Luuk al samenwerkt met partijen in Latijns-Amerika en USA. Dat kunnen we alleen maar aanmoedigen!" Hendriks, - de ma- klanten, laag drempelig, lokale kennis belangrijk en veel passie voor het makelaars vak -, past daarom zo goed bij Ge raldine Schouten. Stadsdeel De Reeshof heeft een groter aantal koopwoningen dan een gemid delde wijk, met een gemêleerd pu bliek, waar veel jonge gezinnen en Passie Voordat Geraldine Schouten koos om zich volledig op de makelaar dij te richten, was ze accountma nager bij grote cosmeticabedrij ven. Verkoop en onderhandelen zijn haar tweede natuur. Wonin gen en mensen haar passie. "Ik Om de bewoners van stadsdeel De Reeshof, maar ook in de omlig gende dorpen, lokaal van dienst te zijn, zet makelaar Geraldine Schouten een mooi, klantvrien delijk makelaarskantoor op, in de traditie van Hendriks makelaar dij. Het nieuwe kantoor aan de Ketelhavenstraat 65, Tilburg De Reeshof, is dicht bij het station en andere bedrijven. Naast Geraldine gaat ook het team van Hendriks Tilburg binnenstad, bestaande uit drie makelaars en de hypotheek- en verzekeringsadviseur (Koen van der Pluijm, Roel van Delft, Tim van Besouw en Rachel van Dongen), voor deze vestiging aan de slag. Toentertijd bestond de specialisa tie met name uit gloeilampen en schoonmaakartikelen, met als ne venproducten verf en behang. Na de oorlog legt Willy zich vooral toe op verf, behang en autolak. Helaas overleed Willy jong en haar man, die door de Tilburgers vanaf toen ook gewoon Willy werd genoemd, nam de zaak over. Sinds 1989 is Pijnenborg Verf te vinden in de Goirkestraat 40, na decennia lang aan de Oude Markt 14 gevestigd te zijn geweest. Ruimtegebrek en moeilijke bereik baarheid in het centrum waren destijds de redenen om voor het huidige monumentale bedrijfs pand te kiezen. Naast een enorme lak-, behang- en vérfcollectie van veel grote merken, kunnen door professionele mengmachines al le kleuren naar wens worden ge maakt. Het bedrijf heeft echter vooral faam verworven met auto- punt vanuit Tilburg de wereld te veroveren. Bang voor concurren tie is Luuk Pais niet, een Europees patent is inmiddels binnen en met de voorsprong in kennis die hij en zijn team hebben opgebouwd duurt het nog wel een tijd voordat het bedrijf kan worden ingehaald. Luuk: "Mijn missie is om commu nicatie met elkaar te verbeteren, nu heb ik de technologie om dat te doen, voor zowel de zakelijke markt als de consumentenmarkt, en daar zijn wij uniek in. Honder den projecten verdeeld in verschil lende segmenten zoals, woningen, scholen, hotels en kantoren zijn al ingericht met onze technologie." Die technologie wordt via distri buteurs en operators als KPN in de markt gebracht. "Onlangs hebben we 300 woningen ingericht, het oude KPN hoofdkantoor in Den Haag is 'omgebouwd' naar 300 ap partementen. Ook hebben we het hotel aan het einde van de Pier in Scheveningen (De Pier Suites) in gericht met onze technologie en zijn we nu volop bezig met uiteen lopende nieuwe projecten." Aanstaande 24 mei opent Hen driks makelaardij een tweede vestiging in Tilburg, in stadsdeel De Reeshof. Deze uitbreiding in de populaire, jonge wijk past perfect bij de visie van moeder bedrijf en grootste makelaars- groep van Nederland, Hoekstra van Eek Groep: dicht bij de klant aanwezig zijn. Het nieu we makelaarskantoor zal door Geraldine Schouten worden opgezet en ondersteund door het team in het reeds bestaande Hendriks kantoor in de binnen stad van Tilburg. Jonge wijk De filosofie van Hen< kelaar dicht bij de empelig, lokale ker veel passie vak -, past daar Tilburg slimste Dat hij impact maakt vanuit Tilburg is volgens Luuk goed te verklaren: "Tilburg ligt heel centraal en dé bereikbaarheid is uitstekend. Je zit zo op het vliegveld Eindhoven, Rotterdam of met de trein in Am sterdam. Prima ontsluiting zonder de hoofdprijs te betalen voor een pand. Daarnaast zijn de voorzie ningen top en is er veel kennis en nog beschikbaar arbeidspotenti eel. Mijn ambitie met Tilburg? Met mijn Smart City Academy pro gramma samen met de gemeente Tilburg dé Smart City van Neder land worden!" Hendriks Hoekstra van Eek is de grootste en meest innovatie ve makelaar van Nederland. Mo menteel bestaat de Hoekstra van Eek Groep uit 29 bestaande woningen makelaarskantoren, landelijk opererende nieuw- bouwafdeling, 17 hypotheekves- tigingen en Hoekstra van Eek? Hendriks verzekeringen. Mei maar liefst 230 medewerkers! Internet zonder beperkingen door plastic vezelcapaciteit in je huis of kantoor. Dat kan nu. Luuk Pais maakt met zijn uitvinding OptoX- STM vanuit het bedrijf Innovience International, dat hij oprichtte en inmiddels met partners runt, een nieuwe generatie inpandige net werken via optische (LED) tech nologie mogelijk. Altijd en overal een onbeperkt krachtige én be trouwbare internetverbinding, via het netwerk én via Wifi. Vanwege deze slimme duurzame oplossing en de impact die ze hiermee kun nen maken in een enorme markt, is Innovience Int. uitgeroepen tot 'Impactmaker van het kwartaal'. Wethouder Berend de Vries (eco nomie) reikte als erkenning een miniatuur social sofa uit tijdens kijf. "Inno- elt slim in tabiele en eïbir.ding. Je connecties iet technische waarmee ze -!o aan- ing met »it Eind- e impact larkt, zijn ~">urg atie- »en Om het jubileum niet onopge merkt voorbij te laten gaan heeft Pijnenborg Verf in 2019 een aan tal jubileumweken, wisselend met kinderen wonen. De wijk is met zijn parken, natuurgebieden en recrea tiemogelijkheden een zeer gewil de locatie om te settelen. Tilburg en Breda centrum, Dongen, Rijen en Gilze, zijn dichtbij. Innovatie en digitalisering In Tilburg is Hendriks Makelaardij een gevestigde naam. "Het is een logische stap om onze markt te vergroten met een nieuwe vesti ging in deze dynamische buurt" aldus Schouten. Naast de unieke bereikbaarheid en kruisbestuiving onderscheidt de vestiging van Hendriks Makelaardij in stadsdeel De Reeshof, net als alle Hendriks kantoren, zich door verregaande innovatie. Tegenover het ouder wetse kopje koffie, biedt de wonin- gexpert het gemak van digitalise ring: klanten kunnen direct in de agenda van de makelaar afspraken inplannen. Uniek voor de make laarswereld. Ook is er een digitaal klantendossier. "Verkopers zijn 24/7 op de hoogte van de ontwik kelingen betreffende de verkoop van hun huis. Absolute pluspun ten in de relatie met onze klan ten", volgens makelaar Geraldine Schouten.

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Weekblad De Tilburgse Koerier | 2019 | | pagina 17