HEYHOEF
1
imW
emssen
<3E>
VALLEIKE VERRAST, met:
fl
Eg®
Wonen in een school? Dit is uw kans!
4 ruime eengezinswoningen en 3 riante bungalows
Like ons!
WINKELCENTRUM
Vier
Maak van uw woning uw droomhuis!
Wi'
facebook
GRATIS PARKEREN
www.heyhoef.nl
Natuurmarkt, Roofvogelshow, Veiling Kinderactiviteiten
r
Leystromen
.00
DONDERDAG 28 MEI 2015 DE TILBURGSE KOERIER
Webs
erg tc
www.leystromen.nl 1088 0313300 einfo@leystromen.nl
E
'Valled®
12.00 uur
Wonen in een school
Leystromen bouwde in 2002 in Goirle een
school bestaande uit 7 woningen. Aan de
buitenkant een mooi rijtje woningen; aan
de binnenkant klaslokalen. De 7 woningen
vormden 12 jaar dé basisschool in de wijk,
maar worden nu verkocht.
Droomhuis!
Een woning die u helemaal zelf kunt
indelen. Wie wil dat nou niet? U bent
niet gebonden aan een bestaand ontwerp.
Want dat bepaalt u zelf! Maximale vrijheid
om van uw koopwoning uw droomhuis te
maken.
Informatie
Kijk op www.leystromen.nl /nieuwbouw
projecten voor meer verkoopinformatie. Of
like ons op Facebook en blijf op de hoogte!
Kijkdag zaterdag 30 mei
Kom van 10.00 -12.00 uur naar de kijkdag
en ervaar hoe het is om op deze bijzondere
locatie te wonen. U vindt de woningen aan
de Hoge Wal 6a t/m 12a in Goirle.
Start verkoop op 30 mei
Leystromen verkoopt de 7 schoolwoningen
in de huidige staat. De verkooprijzen
variëren van 219.500 tot 345.000.
Raadt
HansJ
DE TILBUF
MSTERWIJ
Oisterwij
Hans Jan:
periode
In een b
de geme
21 mei b
ter aan t<
periode,
de comn
de minis
ken. Naai
ter burgi
herbenoi
koning. C
gaan op
De werk;
wenscon
raad, bei
voorzitte
I TILBURG -
Tilburg is
[ten in Nee
is voor me
blijkt uit 01
I College vc
[Opvallend
meenten
toegankel
derheid v
volgens F
toegankel
isTilburg
Een overg
tesis nieti
sen die bij
beperkt z
gemeente
aan de s
lijkheid. Z
is ontoeg
gemeente
website éi
dat gewet
probleme
tegenkwa
jontbreker
afbeeldini
enonvold
De mee:
mingscoi
werden
zijn Oak
OTSO (s<
cape roo
De vier
enhunbi
en het g
mH TILBURG
gen gaa
tegen el
van besl
indereg
vangt d<
fee 2015
Kom kijken op
zaterdag 30 mei van
10.00
verbindend ondernemend