LAATSTE KADS til Autotest A v< ii HHHHI Op de Europese leest HHBHHI KOM SPEL WART OP ECHT OP! Wa Auto SuwldëYS Hyundai ix35 1.6 Go! Hyundai ix20 i-Motion Van £22.485,- nu €19.995,- exd. rijklaar maken en metallic lak Mercedes C 220 BlueTEC Estate Aantal cilinders: 4 in lijn Cilinderinhoud: 2.143 cc bij 1.400 tr/min ±W261 Gewicht: 1.495 kg Aanhanggewicht: 1.800 kg (geremd) de Europese snaar te raken. HYURDRI 1X20 Technische gegevens: verrid voldoe U/ijz Als Mercedes besluit een opvolger voor een bestaand model uit te brengen, dan kan haast iedereen vertellen wat de opvolgende stap zal zijn. Nu kennen we sinds begin 20T4 de nieuwe oplage van de C-klasse en daar is voor de jaarwisseling ook een meer ruimte biedende Estate-bij gekomen. REWTHinKinG. HYUnDRI DEW POSSIBILITIES. Kraaivenstraat 16, Tilburg, tel. 013 - 528 6900 smolders.hyundai.nl Met o.a.: navigatie ind. achteruitrijcamera, 17-inch dark metal velgen, LED-verlichting Met o.a.: navigatiesysteem ind. Achteruitrijcamera, Lichtmetalen 16-inch velgen 12 - Koppel: 400 Nm I Afmetingen: lengte 4,702 meter, breedte 1,510 meter Onze/ I De API Merk en type: Mercedes C 220 BlueTEC Verchroomd Het verschil in het interieur vinden we uiteraard aan de achterkant. Afhankelijk van de gekozen uitrusting of optie opent de klep handmatig of automatisch. In beide gevallen kent de rolhoes een han dige mogelijkheid om omhoog te worden Vermogen: 125 kW/170 pk bij 3.000 tr/min Zesbak IVerder valt in h< feit ep de afw terialen op. Een vooral daarin zi C-klasse een pi Dit exemplaar is grijs en zilvergri recteenfeestelij wie door de fok bladert, die ziet vlak volop keuze Achterop de au 220 BlueTEC er we te maken hel de 2,1 liter dies gen van 170 pl koppel van 400 tr/min. Daarmee wegende statio prestaties zoals Gecombineerd brandstofverbruik: 5,2 - 8,1 (1/100 km) 19,2 - 12,3 (km/l); C02-emissie: 130- 187 (g/km). Uitstoot is afhankelijk van gebruik. Uitstoot- en brandstofverbruikgegevens zijn gebaseerd op tests die zijn uitgevoerd volgens Europese Verordening 715/2007/EEG. GENOEMDE PRIJZEN VAN DE MODELLEN ZUNINCL BTW EN BPM EN EXCL. KOSTEN RIJKLAAR MAKEN, METALLIC LAK, LEGES EN RECYCLINGBUDRAGE. DE ACTIEMODELLEN ZIJN VERKRIJGBAAR ZOLANG Dl AFWIJKEN VAN STANDAARD UITVOERING ZIE VOOR KOSTEN EN VOORWAARDEN WWW.HYUNDALNL OF VRAAG ERNAAR IN DE SHOWROOM. DRUK- EN ZETFOUTEN VOORBEHOUDEN. GRATIS NAVIGAT DEALER -PRUS GELDT VOOR MODEL 2014. Prijs: 46.995 euro terlichten neer te klappen. Een handige voorziening die we steeds meer gaan zien. De achterpassagiers profiteren wat net wat meer hoofdruimte omdat het dak verder naar achteren wordt doorgetrok ken. Gelukkig groeide de C-klase generatie op generatie ook qua beenruimte, zodat twee tot eventueel drie volwassenen hun 'stelten' prima kwijt kunnen. bewogen. Hierdoor ontstaat er een groot laadopening en hoeft men voor het slui ten niet helemaal over de bagage heen naar de hoes te grijpen. De afwerking van de bagageruimte is van grote klasse met prachtig tapijt en mooi verchroomde sjorogen om bagage aan vast te maken. Bovendien is het mogelijk de rugleuning met twee knoppen direct achter de ach- CO2-uitstoot: 108 g/km (B-label) Het is aardig om de positionering van deze voor het merk zo belangrijke auto eens neer te zetten. Natuurlijk concurreert de C-klasse Etate met auto's als de Audi A4 Avant en de BMW 3-serie Touring. Maar wordt er gekeken naar de afmetingen, dan blijken deze modellen op hetzelfde niveau te staan als de middenklasse stati onwagons van de generalisten. Noem als voorbeeld een Opel Astra. Mercedes moet er dus alles aan doen om het premium gevoel te benadrukken en de hogere schafprijs daarmee rechtvaardigen. DONDERDAG 12 FEBRUARI 2015 DE TILBURGSE KOERIt T|LBUpGjE Prestaties: 9 topsnelheid 230 km/u acceleratie 0-100 in 7,9 seconden Verbruik: stadscyclus 5,2 liter/100 km I] buitenwegcydus 3,7 liter/100 km gecombineerd 4,3 liter/100 km j Harmonie De sedan is natuurlijk een model dat over de hele wereld succesvol verkocht moet worden. Stationwagons zijn meer en meer een Europese aangelegenheid en dat is goed te zien aan de vormgeving van de nieuwe oplage. Waar de sedan aan de achterkant wat minder dynamisch oogt, zit de harmonie er bij de Estate veel meer in. De breedte van de auto wordt nog eens extra benadrukt met de chromen bies tus sen de lichtunits en de verbinding tussen de uitlaatmonden. Doordat Mercedes de koets mooi laag houdt, toont de auto aan de zijkant langgerekt en elegant. De voorkant is uiteraard identiek aan de sedan. Maar de Estate weet beslist beter 1G exd. rijklaar maken en metallic lak

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Weekblad De Tilburgse Koerier | 2015 | | pagina 28