ÏN Communicatieprijs Brabant voor jongerencampagne sa i.l Crematorium opent nieuwe derde aula 'Andante' Bij CDC worden al uw gebitsproblemen opgelost Nuevo: een pakhuis (vol tapas Prijsuitreiking winkelcentrum Wagnerplein SpecsaversTilburg zoekt minst hippe vader van Nederland ALGEMEEN 17 Uitreiking van de Communicatieprijs Brabant 2013. SANT Het pakhuis vol tapas, cocktails en mü- sica is geopend. ra >p et 52 was van Ie negen jen een Fashion- 100 en €50. van de 'Communicatieprijs Brabant 2013'. Pr or >r»H€!U ns de in: m, en jur de of. 3URGSE KOERIE DE T|LBURGSE KOERIER DONDERDAG 16 JANUARI 2014 leverd. ■naars zijn schriftelijk op jesteld en werden daarbij 1 om zaterdag aanwezig jrg heeft gebruik jouwde ge- dein -rj extra pa- Er zijn doorga de naastgelege Monuta en Coöf komend jaar zal v mier doen? •n mensen uit Noord-Bra- naar haar tandkliniek. rland gevestigd. CDC is t. Dit kan bij CDC zelfs on- ?rd in gebitsrenovaties en rorgbedrijf alles onder één dak heeft, »n behandeld. prijs Brabant 2013 gewonnen en gaat met de BONK naar huis. rug en je rm komen. wen vanah niet per se de curSus! Consult gratis Wilt u weten wat de mot te maken? Tijdens het int. gelijkheden voor u\ delplan en kostent Ook als u een e:-~ bij CDC Complet www.cdctandzor* - een tijdstip dat he. inter een in nt u acht :hien wel burg. Meer ta.nl. best - CDC Complete tandzorg in Best trekt al jarer bant maar ook uit de rest van Nederland en uit België In Best is één van de grootste tandklinieken van Neder! bekend om haar ervaring bij hulp bij tandartsangst, der algehele narcose. Daarnaast is men gespecialiseerd cosmetische behandelingen. Omdat dit zorgbedrijf alk kunnen patiënten snel en efficiënt worder het grotere vastgelegd ir rel Boddenweg Tilburg. Het bie< café is een .van Crematorium Tilbi mee rings nieuv Publieksprijs Voor het eerst kent de Communica tieprijs Brabant ook een Publieks prijs. Een extra BONK was er voor de inzending die volgens het CCB-pu- bliek de beste campagne 2013. In totaal kwamen alk te zijn in winkelcentrum Wagner plein. Om 13.00, 14.00 en 15.00 uur was er onder het genot van een kop je koffie of thee een prijsuitreiking. Er werden in totaal 40 prijzenpakketten uitgereikt. Daarnaast werden er ook nog eens drie Huawei mediapads als superhoofdprijs uitgereikt. Op de foto mevrouw Wouters, één van de gelukkige prijswinnaars van de mediapad. Itilburg - Het oude pakhuis aan deTe- [legraafstraat 1 heeft een nieuwe be woner: tapasrestaurant La Cubanita. Het is een smakelijke aanwinst voor Kruikenstad, niet in de minste plaats omdat de Cubaanse smaakmakers 'La Vida es un Carnaval' prediken. I Kortom: het pakhuis vol tapas, cock- Itails en müsica is geopend! Maanden lis het ondernemerspaar llona (33) en iJorick (33) bezig geweest om hun Ihistorische pand te transformeren lin Caribische sferen; op de muur, uit de speakers en - uiteraard - aan ta- |fel. Dat die operatie geslaagd mag I heten, was dit weekend te zien, te horen en te proeven. Zo'n honderd ligden kregen een voorproefje i Cubaanse fiësta, voorgescho- ioorde brigades van gastvrouw en chef-kok Harm. Het is aan de chef om zijn ir aring te verwerke an de kaart. En kunt eggen, dan wac de misschi age van Tilburc w.lacubanita ogelijkheden zijn om uw gebit weer mooi én gezond atakegesprek krijgt u een duidelijke uitleg over de mo uw gebit. U krijgt een vrijblijvend voorstel van een behan- ibegroting mee. Zodat u precies weet waar u aan toe bent, i eigen tandarts heeft, kunt u zonder doorverwijzing een afspraak plete tandzorg maken. Dit consult is tot 15 maart 2014 gratis. Op arg.nl kunt u direct zelf een gratis intakegesprek inplannen op het u uitkomt. Of bel nummer 0499-378825. Igenodic van de telddoc. [Monique Imet name a< rationale ervar |de 68 tapas var been tapas meer zee bp de eerste etage i gezelligste lounc" Informatie: www.l of u dichtbij de kist wilt staan of lie ver wat meer achteraf en rustig wilt zitten. Behalve de kleine aula en oven ruimte is het afgelopen halfjaar ook gewerkt aan uitbreiding van een koffiekamer en de grote aula is ook voorzien van zitbanken, waar voor heen stoeltjes stonden. Verder zijn 45 extra parkeerplaatsen aangelegd, (oorgangen gemaakt naar jen uitvaartcentra van operatie DELA. Het verder in het teken staan van de ontwikkeling richting afscheidspark, zoals is in de ontwikkelvisie Ka- g van de gemeente ieden van een rouw i die ontwikkelingen. Tilburg start daar mee op 16 maart met een herinne- ringsdag voor nabestaanden in de nieuwe aula 'Andante'. Op 6 april is er een open dag voor iedereen die achter de schermen wil kijken bij Crematorium Tilburg. genomineerde campagnes voor die Publieksprijs in aanmerking. Na de stemming via de website van de CCB en tijdens de nieuwjaarsreceptie zelf bleek de campagne 'Weet jij wat je waard bent?'ook wat het publiek be treft de winnaar. De campagne 'Weet jij wat je waard bent?' van het ministerie van SZW richt zich op jongeren tussen 13 en 17 jaar om hen te laten weten hoe het zit met bijbaantjes en vakantie- banen. Via Facebook en Twitter werd er geadverteerd, met een enorm bereik: onder andere ’89.700.00 op Facebook en 4.200.00 op Twitter. Volgens de jury: "Schofterig hoge bereikcijfers. Geweldig dat de jonge ren zelf afzender van de boodschap zijn geworden. Mediagebruik en boodschap spreken de doelgroep duidelijk aan. Een terechte winnaar Ook op het gebied van brillen geven vaders weinig om mode. Specsavers Tilburg roept alle kinderen daarom op om hun vader op te geven voor de'Pimp je Pa'-verkiezing, waarbij de minst hippe vaders van Nederland in het zonnetje worden gezet."Vanaf 13 januari kunnen jongeren tussen de 12 en 20 jaar hun vader opgeven via www.specsavers.nl/pimpjepa. Uit alle inzendingen kiest de profes sionele jury per provincie een win naar en uiteindelijk de landelijke top 3. De winnende vader en dochter/ zoon krijgen een volledig verzorgde make-over en fotoshoot van Cos- moGIRL! ter waarde van €1.000. De nummers 2 en 3 krijgt cheque van resp.€10( Tilburg - Crematorium Tilbur_ de derde aula 'Andante' in geu genomen. Het nieuw gebouw vrijstaande ronde gebouw is bouwd voor hen, die in een kl gezelschap afscheid willen nemen van de overleden dierbare. De ruimte is bestemd voor afscheids- diensten of herinneringsdiensten tot maximaal 50 personen. De aula ligt, bij binnenkomst op het terrein, rechts van de bestaande gebou wen. De aula kan in de ochtend of middag gereserveerd worden voor max. 2,5 uur. Die tijd hebt u geheel tot uw beschikking en u bepaalt zelfde lengte van de auladienst en de lengte van de koffiekamertijd. U kunt ook zelf uw rituelen bepalen zoals bijvoorbeeld zelf de bloemen neerleggen, dichterbij de kist staan of zitten, of met uw kopje koffie naar de aula lopen. Ook kunt u de overledenen begeleiden tot het laatste moment. U loopt dan met de kist door de natuurtuin naar de ovenruimte. Daar kunt u nog kiezen Tilburg Afgelopen zaterdag was de prijsuitreiking van de grote einde- jaars zegelactie van winkelcentrum Wagnerplein in Tilburg. Deze actie liep van 16 november t/m 22 decem ber en was wederom een enorm suc ces. Duizenden volle spaarkaarten werden ingelen De prijswinnae de hoogte ge uitgenodigd innen met e moeders er geleden Dat maakte voorzitter Pieter Hemels van de jury bekend tijdens de nieuw jaarsbijeenkomst van Communica- tiedub Bourgondië. Ook het publiek vond de campagne de beste inzen ding. Dat leverde de makers van de campagne, het Eindhovense bureau Bex*communicatie, een tweede BONK op. De onafhankelijke jury heeft zich ge bogen over in totaal 25 inzendingen. Daarvan gingen er half november zeven door naar Meet the Jury, een tussenronde waarbij de inzenders hun campagnes komen toelichten en vragen van de jury moeten be antwoorden. Het publiek gaf via de site van de CCB nog twee inzendin gen een wildcard. Voor de juryprijs waren er drie fina listen. Naast de campagne van het ministerie waren dat de campagne 'Ik ben Josje', opdrachtgever: Dream- 4Kids uit Rosmalen en gemaakt door het Bossche bureau Ambitions en de campagne 'De zoete smaak van het resultaat', opdrachtgever: Oxfam Novib uit Den Haag, gemaakt door Schepnet uit Tilburg. 18e editie De Communicatieprijs Brabant be leefde alweer haar 18e editie en is een initiatief van Communicatieclub Bourgondië (CCB). Deze in Tilburg gevestigde regionale beroepsvereni ging op het gebied van reclame, PR en aanverwante disciplines heeft de >rijs in 1995 in het leven geroepen >m de communicatieprestaties uit Midden-Brabant beter over het voet licht te krijgen. De laatste jaren bleek dat de prijs op veel belangstelling kon rekenen van de bureauwereld in heel Brabant. De prijs staat inmiddels als prestigieus te boek. De Commu nicatieprijs van de CCB geldt daarom sinds 2011 voor heel Brabant en heet Communicatieprijs Brabant. Tilburg - Comfort boven alles. Dat is het motto van Nederlandse vaders als het om kleding gaat. Gemak staat met stip op één bij de aankoop van nieuwe kleding (46 procent), terwijl slechts 2 procent trends het belang rijkst vindt. Een doorn in het oog van hun kinderen. Bijna de helft (47 pro cent) is dan ook van mening dat hun vader een make-over nodig heeft. De meeste jongeren typeren de kle- dingstijl van hun vader als 'gewoon tjes'(53 procent) en 16 procent vindt papa er zelfs saai uit zien. Dat blijkt uit onderzoek van Specsavers onder vaders en jongeren (12 t/m 20 jaar). Een goede reden voor Specsavers Tilburg om op zoek te gaan naar de minst hippe vader van Nederland. tl

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Weekblad De Tilburgse Koerier | 2014 | | pagina 29