99, ■Autotest HENK DE KOK Rüttchen wil 5.000,- investeren in uw bedrijf. n! Autonetwerk Tilburg: exclusiviteit voor beslissers in automotive-branche AUTOBEDRIJF 13 TILBURGSE Renault Clio TCe 120 GT Aantal cilinders: 4 in lijn Cilinderinhoud; 1.197 cc L Gewicht: 1.065 kg Surprise >wicht: 9-KPR-04I Porsches en de BMW M-modellen. Prijs: 21.990 euro i aan- uiter- FOTO: RON'S PHOTOGRAPHY GOIRLE Ford Fusion 1.4. Opel Corso 3-drs 1.2. Daewoo Motiz Informeer naar de voorwaarden. Daewoo Mate SE Technische gegevens: rantie. Way of Life! Rüttchen Peugeot 307 3-drs. Ford fiesta 4-dis i eorganisatoren van AutoNetwerkTilburg, Bas Leseman en Wilfred van Empel, «coureur Tom Coronel (midden) tijdens een vorige bijeenkomst. Tijdens onze interessante inruilweken kunt u een voordeel genieten tot wel 5.000,- op alle BlueEFFICIENCY bestelauto’s van Mercedes-Benz die uit voorraad te leveren zijn.* Kom dus snel naar een vestiging van Rüttchen en laat u informeren door onze transportadviseur: www.ruttchen.nl. Merk en t Renault Cli GOIRLE 0ISTERWIJK C02-uitstoot: 120 g/km (B-label) 1213 22 50 1528 39 05 l,4 liter/100 km liter/100 km Vermogen: 88 kW/120 pk bij 4.900 tr/min Mercedes-Benz Vans. Bom <o run. Koppel: 190 Nm bij 2.000 tr/min KOE«Pe TILBURGSE KOERIER DONDERDAG 24 OKTOBER 2013 kecteur Autobedr ®man (eigenaar type: :iioTCe120 GT Verbruik: stadscyclus 6,6 liter/100 km buitenwegcydus 4/ gecombineerd 5,2 li nensie toe, aar. En voor aansluiting, urdersstoel. N0BELSTRAAT5B TEL. (013): SPRENDUNGENSTRAAT12 TEL. (013) Prestaties: topsnelheid 199 km/u acceleratie 0-100 in 9,4 sec. liedt d Wie liever e versie 22.990 van deze te'* com/automedi. nieuwe Renault Clio is haast een succes In Nederland komt deels door de C02-uitstoot ■armee de auto in diverse voor- teelcategorieèn valt. Maar ook de »tte uitstraling en de vele keuze- ■jgelijkheden trekken veel kopers aar dit model. Nu komt daar de prtieve GT-versie bij. Afmetingen: lengte 4,062 meter, breedte 1,732 meter terste aankoopdatum Mede dankzij h e .065 kg blijft c |nnt overtuige nieuwe Renault Clio TCe 120 GT mag ^Mustig gezien worden als de gulden mid- ^^Knweg. De auto zit in alle opzichten de TCe 90 met de nieuwe driecilin- ier motor en een stuk qua niveau onder Ie Clio R.S. met 200 pk turbomotor. iter benzine turbomot ten vermogen van T kn 190 Nm. Een atijd thuis geeft en |en bijzonder prettig IDC versnellingsbak met teling. De zesbak functior ■sproken automa “hulp van de p mdmatig worde oor middel van vee sti lede de Aanhanggewicht: 1.200 kg (geremd) uan anêEll l i. Zo is het i gegaan en De auto s lichtmetali Peugeot 107'09 5.150,- ChevroletMaliz'07 4.450, fiatPumol.2'06 5.100, Ford Ka06 3.900 Renault Modus 12'05 4.150, Peugeot 206 SW'05 4.950, Renault Scenk 2.0'04 4.350, Ford fiesta 1.3'04 3.950, Nissan Miao'04 4.950, Opel Corso 1.2 34k'04 4.250, KiaRio 04 3.950, Daiiatsu Cuore.'04 3.950,- Voor een volledig overzicht van onze voorraad kiikoowww.hdekok.nl Dragonstraat 18 TILBURG Tel. 013-5910505 w veel kleinere bedrijven in de automo- ie-branche draagt netwerken bij voor- v w geen commercieel, maar vooral een naai, vaktechnisch en bedrijfsecono- *\1 Kh karakter. Met dit als achtergrond de 100 km/u en tikt een top aan van 199 km/u. Het is uniek, en tegelijk volslagen overbodig, dat Renault de Clio GT stan daard uitrust met het zogenaamde Launch Control. Vanuit stilstand accelereert de auto dan maximaal, leuk vdbr de show, maar daar blijft het dan ook bij. Toch is het bijzonder, omdat Launch Control tot nu toe alleen verkrijgbaar was op diverse met relatief lage banden en ook vering en demping zijn aangepast. Dat geeft een sportief gevoel, zonder dat het comfort uit het oog wordt verloren. De elektro- hydraulische besturing werkt voldoende sportief, waardoor een echt gooi-en-smijt karretje is ontstaan. Het geluid blijkt keu- unch Control middenpositie neemt de Clio GT in >n eveneens behoorlijk nieuwe 1,2 otor die goed is voor 120 pk en een koppel i vlot machientje dat _.i wordt gekoppeld aan r. attige en rap schakelende sbak met dubbele kop- ccouak functioneert normaal utomatisch, maar kan ook met üe paddles achter het stuur -rden benut. De bak kent van de RS knop tussen de stoelen twee schakelprogramma's. L-,: bescheiden gewicht van effect niet uit. De Clio GT tuigend in 9,4 seconden naar Meer steun De kenner zal de GT-versie meteen wijzen en dat komt door diverse l.._. lijke aanpassingen. Beide bumpers zijn opnieuw vormgegeven. Aan de voorkant valt op dat de dagrijverlichting van de grille naar de bumper is verplaatst en dat de luchtinlaat groter is geworden. Voor wie het nog niet in de gaten heeft, staat er een GT-vermelding onder het grote, centraal geplaatste logo. Op de flanken hebben de strips boven de dorpels een grijze inleg en in diezelfde kleur is een diffuser in de achterbumper opgenomen. De dubbele uitlaat maakt het geheel af. De fors bemeten, meegespoten dakspoiler blijkt op ons testexemplaar een optie. In het interieur herkennen we direct het dashboard van de huidige Clio met hele maal rechts een vermelding Renault Sport. De kleurrijke mogelijkheden van de Clio blijven bij de GT beperkt tot een stem mige combinatie van zwart met grijs en metaalaccenten. Het met leer beklede stuur ligt beter in de hand en toont ook beter afgewerkt. Standaard staan voorin twee stoelen die aanzienlijk meer steun bieden aan de zijkanten. Meubilair dat een hoge waardering verdient. Aluminium pedalen erbij en de Clio Is er helemaal klaar voor. Renault bic 21.990 euro, voor deze De video youtube.cc rig op de achtergrond, maar is qua klank beslist in orde. Wie overigens de interieur mogelijkheden van de vijfdeurs Clio niet genoeg vindt, kan de GT-versie ook als Estate bestellen. den dat bedrijven die lid willen worden een duidelijke Tink' moeten hebben met de automotive-branche. Verder mogen per bedrijf niet meer dan twee personen lid worden. Dat garandeert branchegerichte exclusiviteit en zorgt ervoor, dat ér ver houdingsgewijs meer beslissers op bij eenkomsten aanwezig zijn dan bij andere netwerkdubs. Van Empel en Leseman zetten zich vrijwil lig in voor Autonetwerk Tilburg. Zij laten zich bij het organiseren van netwerkbijeen- komsten leiden door hun leden. Het duo heeft Autonetwerk Tilburg in een jaar tijd enorm zien groeien. Het is niet de bedoe ling om als inkooporganisatie te opereren, maar als de leden door gezamenlijk op te trekken voordeel kunnen behalen wordt dat niet per definitie afgewezen. Zeker niet als het gaat om zaken als scholing, stageplekken, etc. Autonetwerk Tilburg wil niet commercieel worden, wel betrokken zijn. Samen optrekken is het motto. Zonder dat iemand er iets aan verdiend, maar wel met voordeel voor iedereen. De volgende bijeenkomst van Autonetwerk Tilburg is op woensdag 13 november. Autobedrijven kunnen zich hiervoor nog inschrijven. Kijk voor inschrijving en meer informatie op website www.autonetwerk- tilburg.nl. Dat er behoefte was aan Autonetwerk Tilburg bleek al snel. De aankondiging van dit nieuwe initiatief resulteerde vrijwel meteen in vijftig aanmeldingen. Na de eer- «sdi karakter. Met dit als achtergrond is ste netwerkavond konden al ruim tachtig "9 jaar Autonetwerk Tilburg opgericht. leden worden geteld. üatiefnemers zijn Wilfred van Empel Autonetwerk Tilburg is een netwerkdub, l jrjjf van Empe|) en gas die voornamelijk gericht is op de eigen ar Leseman Car Care). branche. De initiatiefnemers weten te mel- UW DICHTSTBIJZIJNDE AREND AUTO DEALER www.arendauto.nl .'03 3.650, .'03 3.500, Opel Astra 1.6 5-drs'02 3.450, 'O2 2.350, .„'01 2.650,- ..„'01 1.950, Renault Twingo'00 1.950,- Peugeot 206 1.6 3-drs'00 1.650,- Daihatsu Grand Move'99 1.650, „'99 1.150,- ïSsssï. Estate Renault is bij de ontwikkeling van de Clio GT verder gegaan dan alleen de moto rische aanpassingen. Zo is het onderstel langs Renault Sport gegaan en dat blijft niet zonder effect. De auto staat stan daard op 17 inch lichtmetalen wielen deze Clio GT aan voor Vie liever de Estate wil is jaö euro kwijt. test staat op www. ïdiaNL.

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Weekblad De Tilburgse Koerier | 2013 | | pagina 13