KI Mensen maken het verschil bij Garage Denissen .EVARJ Bi 0 8 i DE AUTOMAAT DONDERDAG 20 DECEMBER 2012 PAGINAI DE TILBURGSE KOERIER trick Diepstraten (After Sales). ?n HONDA kT OPENINGSTIJDEN: maandag t/m vrijdag 09.00 -18.00 uur. donderdag koopavond tot 20.00 uur. zaterdag 10.00 -17.00 uur. koopzondag 11.00 -17.00 uur. AUDI CENTRUM TILBURG Kraaivenstraat 14, T 013 - 75 00 777 www.audicentrumtilburg.nl AUTOBEDRIJF WOUTERS Kraaivenstraat 30a, T 013 - 54 300 22 www.wouters-autobedrijf.nl AUTO KRAAIVEN Kraaivenstraat 30b, T 013 - 52 159 59 www.autokraaiven.nl AUTO SMOLDERS Kraaivenstraat 16, T 013 - 52 86 900 www.autosmolders.nl GARAGE DENISSEN Kraaivenstraat 18, T 013 - 465 2100 www.garagedenissen.nl AUTOBEDRIJF TIGCHELAAR TILBURG BV Kraaivenstraat 20, T 013 - 5943 943 www.tigchelaar.nl LATHOUWERS TILBURG Kraaivenstraat 28, T 013 - 594 25 55 www.lathouwers.nl VAN DORST TILBURG Kraaivenstraat 10, T 013 - 53510 35 www.vandorst.nl NEFKENS TILBURG Kraaivenstraat 26, T 013 - 463 43 55 www.nefkens-middenbrabant.nl MEGA OCCASION CENTRUM Kraaivenstraat 6, T 013 - 539 50 00 www.megaoccasioncentrum.nl NOORDHOEK TILBURG Mascagnistraat 531T 013 - 54 700 40 www.noordhoektilburg.nl RUTTCHEN Kraaivenstraat 12, T 013 - 595 91 00 www.ruttchen.nl DE VOORDELEN VAN AUTOBOULEVARD KRAAIVEN: Minimaal 6 maanden BOVAG-garantie Aanschaf vanaf 4.500,- Alle auto’s zijn voorzien van Nationale Kilometerzekerheid Gunstige financieringsvoorwaarden Alle auto’s zijn voor aflevering technisch en optisch gereconditioneerd en zonodig voorzien van APK I Hoge inruilprijzen Keuze uit meer dan 1000 auto’s van gerenommeerde merken. mazoa hyuddri Audi intgerichte aanpak ratis klantentaxi. In <=r worden klanten, aratie en weer onze mobiliteitservice. Het past ie en we kunnen het waarmaker middelde betrouwbaarheid Wanneer de auto's van die i netjes worden onderhouden heb je kans op pech of storing." Garage Denissen Kraaivenstraat 18 5048 AB Tilburg T. 013-4652100 www.garagedenissen.nl e: info@garagedenissen.nl deert het dat onze medewerkers een stapje meer zetten." Klantgerichte aanpak Als voorbeelden van de klar* noemt Fons Denissen de grat een straal van tien kilometer i die hun auto voor onderhoud of repar brengen, naar huis of werk gebracht e op gehaald. Ook de gratis mobiliteitsservice is een belangrijk aspect in de dienstverlening Denissen. "Bij pech of andere cala- m de klant 24 uur per dag een be- beter van dienst kunnen zij ijst zich gelukkig dat het bec. nog omzetstappen vooruit ds te maken met de in huis hebben. Vooral i. Maar vlak ook de ;ers niet uit. We zijn rijf en veel van staat van dienst ervaart dat door "Niet dat het schortte aan klantvriendelijk!! maar we vinden het belangrijker dan ooit d klant zich bij ons thuis voelt. Bovendien heL we een gezonde groei doorgemaakt qua omzet als resultaat van ons streven naar steeds hogere klanttevredenheid. Ook communiceren we nu meer met moderne digitale media waardoor we onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn." Fons Denissen prijst zich gelukkig dat het bedrijf ook in deze tijd maakt. "Het heeft enerzijds kwaliteitsmerken die wij in Kia legt ons geen windeieren, inbreng van onze medewerkers nog steeds een echt familiebedri, onze mensen hebben een lange en hart voor de zaak. De klant en de betrokkenheid van het personeel en waar- jnen van met Nissan, i, noemt hij het cross- Ook op de elektrische Leaf gaat hij uitgebreid in: "Die auto biedt een enorm fiscaal voordeel voor de zakelijke rijder. Nul procent bijtelling en de eigenaar betaalt geen wegenbbelasting Ook de stadsauto Micra, de compacte Pixo en de veelzijdige Note blijven niet onvermeld. Be langrijk vindt Fons Denissen de uitbreiding va de bedrijfsautolijn met de elektrische bestel auto E-NV200. "Steeds meer bedrijven kiezen voor efficiënt en schoon vervoer. Sterker nog, in menige binnenstad is het een vereiste." In 2014 wordt de elektrisch aangedreven besteller verwacht. "Kia is wereldwijd het sterks): groeiende automerk. De laatste twee jaar is zowat het totale Kia-gamma vernieuwd Strakke lijnen, zuinige motoren en 7 jaar garai tie zijn enkele resultaten van die aanpak."Fons Denissen heeft geen voorkeur en geeft aan d; de consument maar al te goed weet waar hij zij het beste bij past. "Een Picanto, Rio, Ceed Sportageze hebben allemaal hun specifieke eigenschappen en enkele aspecten gemeen: fraai design, kwaliteit en value for money." Me de nieuwe Optima-Hybrid, die volgend jaar zijn opwachting maakt, heeft Kia een sterke troef voor de zakelijke rijder. Deze fraaie, ruim sedan kent een gunstige fiscale bijtelling van slechts 20 procent. Fons Denissen:Nissan en Kia zijn beide merken die uitstekend bij de filosofie van ons bedrijf passen. Garage Denissen staat immers voor betrouwbare en klantvriendelijke serviceverlening voor een redelijke prijs." Fons Denissen (midden) doet een stapje terug en de dagelijkse leiding van het autobedrijf is in handen van Frans Koppens (Sales, rechts op de foto) en Patrick Diepstraten (After Sales).. naar huis of’ jci.aald. Ook de gr •n belangrijk; van Garage Denis miteiten kar roep doen op or bij onze filosofie door de bovengemi van Nissan en Kia.W merken minder I Modellijn Fons Denissen wil ook de modellijr beide merken belichten. In relatie i sinds 1966 thuis bij Garage Denissen, de Qashqai (Europees marktleider in h over-segment) en de compacte crossover Juke. ■m3

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Weekblad De Tilburgse Koerier | 2012 | | pagina 48