e i Van Mossel Familiedag bij h Blauwe Meer groot succes em ut< Sea - - DE TILBURGSE KOERIER DE AUTOMAAT DONDERDAG 13 SEPTEMBER 2012 I ILBURGSE KOE Advertorial DE AUTOMAAT I De Van Mossel Groep is een echt familiebedrijf Daarom organiseerde de Volkswagen- en Audi-dealer van speciaal voor de eigen klanten, partners en medewerkers, een spectaculaire Van Mossel Familiedag. Er was voor ieder wat wils van een kinderspeeldorp, quad rijden, offroad rijden tot een krachtige ervaring in een powerboot. Vol enthousiasme, onder de stralende zon, werd door de vele bezoekers deelgenomen aan de diverse activiteiten. Naast de complete belevingswerelden idai- en Mazd Iders heeft eei lose ondergaai eptember kan Wenstraat 15 iltaat bewonde mHuis'. iet B- en C-segm k nu nog niet b Ji geeft aan i '000 en 16. de Volkswagen Polo Blue GT en de nieuwe Audi Q5 alleen afgelopen zaterdag aan de gasten getoond, want beide auto's staan pas later dit jaar in de showrooms. Daarnaast was de Audi R8 GT Spyder een echte publiekstrekker. Als extraatje kon men met die auto en de'Stig'op de foto! "Voor de grote zakelijke klanten worden vaker uitjes georganiseerd, maar de particuliere klant, valt vaak buiten de boot. Om onze waardering, juist naar hen toe, te laten blijken hebben we de Van Mossel Familiedag georganiseerd. Want immers zonder onze klanten, onze familie, zouden wij er ook niet zijn!" aldus Eric Berkhof, Directeur/ Eigenaar Van Mossel Groep. Afgelopen zaterdag was het Experience Island het Blauwe Meer omgetoverd tot een waarVan Mossel attractiepark. ers kunnen c igang maken zegt Directi aan dat zo\ plaats aan v zonnen. Bov in de merkei jreerd." -Het i len uit in een moe echnisch zijn er ’de bezoekers b ijken. Zij kunnei deel op de vele merken. "Voorde Smolders vooru ipen en verboir lonie zijn verlop wat je ve i. Bovendi ffectop h< I en airco, ran de klanten tij omstandighede il." Auto Smolde i in ons land me [Mazda. "Een ke igthijuit. rel Hyundai als to-date modellijn. ilders, 'booming' Mazda heeft hij graag extra in de watten willen wor komst (novemt ■iet merk in de n< aldus Berkhof. Het organiseren W de familiedag smaakt naar meer, merken dat onze klanten loyaal zijl gelegd. Daarom gaan we de kome tijd met specifieke Van Mossel Fan acties komen die juist de partia brvo/g van voor/: extra zullen aanspreken", besluit Foto's: Gert van den Berg, Hans Haverkamp, Van Mossel Groep www.van-mossel.nl Bedrijfswagens, waar het complete scala te bewonderen was, waren er ook enkele heuse primeurs. Zo werden klanten hartelijk danken voor hun loyaliteit aan ons bedrijf, zonder hen waren wij nooit zo ver gekomen!"

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Weekblad De Tilburgse Koerier | 2012 | | pagina 24