Rij impressie is m Alfa Rom 1 1 Braai Auto’s Sprang Capelie ^U5^39BO Chinese Landwind CV9 primeur bij vartaal °b«ch^- Braat Auto's in Sprang-Capelle 19 MEI 2011 I DE AUTOMAAT» DONDERDAG 19 MEI 2011 PAGINA 7 Met de stroom mee I JLT-ONDE irco-elektrramen ..2005 b scenic 1.616V Dyncomf ■cruise control2005 i Express 1.5 DCI U bij ons terecht Nu in onze showroom: LANDWIND KIA SPECIALIST van de Ven lat maakt goede sier met een enor- 2006 ie reeks modellen die in aanroer ing komen voor belastingvrijstelling, toonder met name de 1,3 liter lesel in de Punto en Grande Punto. teelfde techniek in de eveneens ompacte Alfa Romeo Miïo levert etzelfde resultaat op. Op pad met (belastingvrije driedeurs. ÏÏjtfnl s 2007 2003 2x 2007 2008 2009 2007 2x 2006 2003 2006 we APK keuring II! door de meer park hng Raadhuisstraat 11 Tel. 0416 - 2727S3 2006 2007 2008 2x2008 2006 Oeanderel anafhettx aamde Dl ésen de r nderstel en het term ten. Toch is het belang ons land minder gr«4 jen levert immers al* es. Die gaat iets minde leningen, maar blijft^ binnen de normen voor in is deze versie vanaf d koper. PAGINAf ÏT1LBURGSE KOERIER - CHEVROLET SPECIALIST S B.V. 542 63 41 I rst-automobielen.nl Geartronic Momentum vigatie- leer2011 LT OCCASIONS 1.2 3-deurs-wit-airco 2009 fs"“ 1.2 3-deurs - grijs metallic hel me b Gabrio authcomf 2.0 rust ter irco-elektr ramen .2005 fe levert pan nder mee Betaalbaar rijden met Flex Fuel Landwind houdt autorijden betaalbaar en dat aspect komt extra goed uit de verf bij de CV9 Flex Fuel. Die is af fabriek voorzien van een LPG-installatie. Deze uitvoering heeft een prijs van 17.495 euro. Dat is slechts 500 euro meer dan de prijs van de benzinevariant 1.6 Comfort, waarop de Flex Fuel is gebaseerd. De LPG-instal- latie heeft de tank onder de vloer. Dus er is geen verlies van interieurruimte en de benzinetank blijft behouden. Door de geringe meerprijs ten opzichte van de CV9 1.6 Comfort ligt het omslagpunt bij het rijden op autogas rond de 4.500 kilometer. Dat maakt deze auto ook zeer aantrekkelijk voor particuliere kopers. De LPG-tank heeft een bruto inhoud van 65 liter, wat netto neerkomt op 54 liter. De Landwind CV9 Flex Fuel realiseert met LPG een C02-uitstoot van 139 g/km. Daarmee komt deze versie in aanmerking voor een groen energielabel B. Voor de Landwind CV9 1.6 op benzine is de C02-uitstoot seconden. c. ijft relatief wielen, chroom aan de buitr ....in snuiven bekleding en audiobedienir de echte Alfa sfeer op. Die Aardig c~ *- J i diverse elementen zoals de speciale josters, de g complete uitrusting met onder meer semiautomatische airconditioning, parkeersensoren, centrale vergrende ling met afstandsbediening, elektrisch bedienbare zijruiten en spiegels en een uitgebreid audiosysteem met zes luid sprekers. "In de nabije toekomst worden ook andere modellen toegevoegd aan het gamma. Er wordt gewerkt aan onder meer de introductie van elektrische aandrijving. Kortom Landwind is een merk met veel perspectief, voor ons als dealer en voor onze klanten", besluit Erick Braat. aech- Sprang-Capelle - De zeer ruime, com- elek- plete en betaalbare CV9 van het nieuwe Chinese merk Landwind schittert nu in de showroom bij dealer Braat Auto's. Het gaat om een MPV voor een baanbrekend lage prijs vanaf 14.495 euro (versie Base). Bovendien is de auto per direct leverbaar in een Flex Fuel-uitvoering, geschikt voor het rijden op LPG. "De Landwind CV9 trok geweldig veel belangstelling bij zijn debuut op de onlangs gehouden AutoRAL Dat sterkt ons vertrouwen in dit merk", aldus Erick Braat van Braat Auto's. "Het eerste model dat wij leveren, de CV9, heeft een verschuif bare achterbank en biedt dankzij de optio nele derde zitrij ruimte voor maximaal zes inzittenden. Het is een multifunctionele auto voor een lage prijs met een fabrieks garantie van maar liefst 3 jaar of 100.000 kilometer. Kortom: wie rekent, kan niet om de CV9 heen." outogroep vastgesteld op 154 g/km. Ook dat is een waarde die gunstig afsteekt ten opzichte van die van andere qua flexibiliteit ver gelijkbare, maar ook duurder geprijsde midi-MPV's van Europese merken. Complete Comfort versie De1,6-liter motor levert met zijn vermo gen van 71 kW (98 pk) ruim voldoende prestaties, ook bij volle belading. Door de verschuifbare achterbank is het ruime interieur flexibel te benutten. De complete versie Comfort van 16.995 euro, valt op te in het compacte segment serieus iito's wil verkopen, moet op dit moment n auto hebben die is vrijgesteld van TM en wegenbelasting. Binnen het Fiat ancern wordt daarvoor onder meer de 3 JTDm motor ingezet, een hypermo- taie compacte diesel die in de Alfa Ulo goed is voor een vermogen van 5pk. Trekkracht lot nu toe werd in de MiTo alleen de i ptere 1,6 liter JTD aangeboden. Die valt Éer niet volledig in de prijzen. Dat doet MMM b 1,3 liter met een C02-uitstoot van 95 WmEmSmIr h wel. Plezierig is vooral het behoor de koppel van 200 Nm dat al bij 1.500 tr/ in volledig van zich laat profiteren. Dat goed te merken aan de trekkracht die ^vel meteen na wegrijden beschikbaar Ij stilstand laat de diesel duidelijk van Ikh horen, maar eenmaal op pad keert trust terug. fa levert in de MiTo de laatste uitvoe- ■cruisecomroi w van de kleine dieselmotor, die is i 16V Dyncom-antraciet meer gekoppeld aan een start/stop ireoeléktrramen...2006 jsteem om in de stad stilstaand voor s1-^rc?lheXPr ‘ZIVe® Kl st0Plichten brandstof te sparen. De 1 Expressie DCI-grijs irking is zo langzamerhand bekend. 2008 tanellingspook in de neutraalstand en oppeling op laten komen is genoeg om i motor af te laten slaan. Gaat het erkeerslicht op groen, dan is de koppe- ■■I ”9 weer intrappen genoeg om de motor ötomatisch aan te laten slaan. Mdenmoot te rijeigenschappen van deze kleine die- ilzijn uiteraard vergelijkbaar aan die van Ie andere MiTo uitvoeringen. De auto heeft »af het tweede uitrustingsniveau de z aamde DNA knop waarmee de stuurrtai.- en de respons op het gaspedaal worden mgepast. De A-stand is er speciaal voor hterse omstandigheden. Maar vooral in iö stand wordt het sportieve gehalte «de kleinste Alfa extra benadrukt, t kleine diesel zet overtuigende pres fes neer met een top van 175 km/u en «eleratie naar 100 in 12,5 st bt gewicht van de auto blijft «perkt tot 1.000 kg. Voorin «meteen de echte ,,r- £- fwkt uit diverse elementen rte klokken en ventilatieroo sportief gevormde stoelen alsmede de geldt dat ook voor de opties en accessoires, gebruikte materialen. De ruimte voorin En dat betekent dat de auto voor redelijke is-voor volwassenen prima, de achter- prijzen verder aan te kleden is. bank is duidelijk wat minder bemeten, Het leidt geen twijfel dat Alfa met deze maar gaat voor kinderen prima. Met gunstig geprijsde en door de overheid gehol- een bagageruimte van 270 liter doet pen MiTo de komende tijd hoge ogen zal de MiTo in de middenmoot van het gooien, segment mee. Hoge ogen Alfa heeft voor de belastingvrije MiTo drie uitrustingsvarianten beschikbaar. De basis Essential die 17.215 euro kost, komt ech- >zoge- ter pas in het derde kwar.__L”. jrreac- baar. Daarom begint de reeks nu met de Progression die met 17.950 euro niet veel duurder is. Voor dat verschil is de auto ter wel voorzien van airco, DNA, ASR, e trisch verstelbare, verwarmbare en meege spoten buitenspiegels, lederen stuurwiel en ESP. Daar hoef je toch als serieuze koper niet lang over na te denken. De topper is de Distinctive met onder* meer lichtmetalen Bovendiei wielen, chroom aan de buitenkant, speciale in een Fle bekleding en audiobediening op het stuur. om te zien dat Alfa Romeo een speciale prijslijst voor deze uitvoering heeft gemaakt. Als de auto immers BPM vrij is, O ,SI l i t.-

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Weekblad De Tilburgse Koerier | 2011 | | pagina 39