D4TO
Dealernieuws
de
Volop actie rond
Toyota Aygo
Audi RS3
ft Denissen start noodhulp Japan
f J
J
UllljJhi
Dealers
li
Draadje
los
DE AUTOMAAT DONDERDAG 7 APRIL 2011 PAGINA 5
APRIL 2011
3
Nissan verdubbelt
Nissan en Denissen ondersteunen samen de slachtoffers in Japan
fro Line
AUTOMAAT IS EEN UITGAVE VAN DETILBURGSE KOERIER I.S.M. DEALER ASSOCIATIE TILBURG EN OMSTREi
tie@tilburgsekoerier.nl
STING
D
MtrtvdNffüttdien
M/fwbAW Sun/*/De Auto-Avenue
Nissan Denissen
Peugeot Vingerhoets
Saab Zuid Oost
Seat I Skoda Auto Noordhoek
Smart Rüttchen
Jbyota Van Dorst Tilburg
Volkswagen Van Mossel Tilburg.
Volvo Van Roosmalen
Alfa Romeo Flat Lancia VanDe Ven013-5943980
Audi Audi Centrum Tilburg013-7500777
BMW I MINI Renova 013-5422133
Chevrolet Auto Noordhoek Waalwijk-Tilburg 0416-651590
Chrysler I Dodge I Jeep Rüttchen013-5959100
Cltrotkn Bertens013-5423030
Daihatsu IMG Bink 013-5420143
Ford P. van de Ven013-5943943
Jaguar Bogaers Jaguar Breda076-5263800
KlaDenissen013-4652100
■TILBURGSE KOERIER -
013-5959100
013-5443330
013-4652100
013-4634355
013-4647676
013-5470040
013-5959100
013-5351035
013-5321411
013-5840000
Mig van voorpagina
Tony Vos
Émail:
tonyvos@automedia.nl
Tony Vos
Tel. 0495-430930
Postbus 2144, 6020 AC Budel
euro extra
gerobotiseer-
automatisch
Email:
advertenti
uit-
/orden
lakket
Bose
/D-navi-
iding. Wie
I voor deze
lonnee
name-
euro is
EKEN, VERSCHIJNT IN GEHEEL TILBURG, GOIRLE, RIEL, LOON OP ZAND,
UDENHOUT, BERKEL ENSCHOT, OISTERWIJK, MOERGESTEL, HILVARENBEEK EN HULTEN.
ZUID-OOST
AUTOSERVICEBEDRIJF
Officieel Saab dealer
abc Autoservice
voor al uw onderhoud
Ringbaan Zuid 301-T 013/4647676
www.saab-tilburg.nl
De Tilburgst
N.S. Plein 1/
Tel. 013-5..v
Fax 013-5359985
nd$ I966 is Garage Denissen
ssan-dealer en daarmee de oudste
taler van het merk in Europa. Al 45
ir is dit Tilburgse familiebedrijf de
rtegenwoordiger voor het Japanse
ssan concern in heel Midden
abant,
«■gse Koerier
in 14, 5014 DA Tilburg
-5368805
1
[De voorkant van de auto ziet er lekker
dik uit mede dankzij de grote luchtin
laten en de opvallende onderspoiler.
pe voorspatborden van kunststof zijn
gewijzigd om plaats te maken voor de
grotere wielen. Verder wordt de topper
gesierd door skirts, een grote dakspoi-
en een achterbumper met diffuser
ien dubbele ovale uitlaatpijpen.
Na het openen van de portieren ben
[je meteen overtuigd van de bijzonder
heid van deze Audi onder meer door
pe speciale schaalstoelen met aange
huwde hoofdsteunen die ook qua
design uitermate fraai zijn en worden
Ingezet met rode stiksels. Standaard
dit helaas niet, maar ook voor de
«prijs' is Nappa leer al standaard,
Mart van kleur maar afgezet met zil-
|erkleurige stiksels. Daarbij past uiter
aard een aan de onderkant afgeplat
stuur en verschillende details in glan-
®id zwart. De bestuurder krijgt niet
alleen de standaard informatie over
t* relatie tussen Nissan en Garage Denis-
9 i is er een die gebaseerd is wederzijds
ItJ rtrouwen en respect. "Kernwaarden die
i van de Japanse samenle-
_.g', zo vertelt Eons Denissen, directeur
n het gelijknamige bedrijf. "Toen ik de
widen van de ramp in Japan zag, was ik
3eschokt. Ik heb meerdere malen het land
apocht en was onder de indruk van de
Snier waarop de Japanners samen leven
3 werken en hun maatschappij hebben
[gebouwd. Mede door de lange relatie
we met Nissan hebben, voelen we ons
«bonden met het lot van de getroffen Ja-
Be bevolking en willen graag iets voor
i doen door middel van een noodhulp
toerental, snelheid en brandstofvoor
raad, maar kan ook de turbodruk en
olietemperatuur aflezen.
De uitermate complete standaardur
rusting kan voor 3.900 euro worde
uitgebreid met het Pro Line pa
bestaande uit Adaptive light,
soundsystem, Audi Radio/DVI?
gatie en telefoonvoorbereidinc
enthousiast is geworden zal Vuu
Audi RS3 wel diep in de portemc
moeten tasten, de auto verlaat n
lijk pas de dealer nadat 68.900 eur
afgetikt.
ling. Voorzien va»
renzinemotor kost dl
wit of twee tinten j
08 CC Griffe haaltI Krauwen en resK^.
er turbomotor en bi (DNA vormen van de Japanse sar
rwave en een windsl zo vertelt Fons Denissen, din
Toyota levert twee extra aangeklede
modellen van de Aygo. Voor 9.350
euro staat de driedeurs Aygo Now bij
de dealer met als extra's centrale ver
grendeling met afstandsbediening,
voorportieren met elektrische ramen,
airco en een radio/cd-speler. Voor 190
euro extra heeft de Aygo de vijfdeurs
carrosserie.
Duidelijk royaler in de spullen zit de
Aspiration Green Navigator gespoten
in de speciale lakkleur Winter Green.
De auto heeft standaard een uitneem-
baar TomTom navigatiesysteem met
Bleutooth alsmede airco, meegespoten
stootlijsten, 14 inch lichtmetaal, lede
ren stuur en een toerenteller alsmede
Alcantara bekleding. De prijs bedraagt
11.525 euro. Voor 650 euro extra heeft
de auto een Multi-Mode
de versnellingsbak die
schakelt.
Van alle aankopen die klanten in de peri
ode 6 tot en met 25 april (tweede Paasdag
bij Garage Denissen doen, maakt het be
drijf één procent over aan het Rode Kruis
Noodhulpfonds voor Japan.
Het mooie is dat Nissan Nederland deze
actie ook ondersteunt door het door Ga
rage Denissen gedoneerde bedrag te ver
dubbelen, waardoor van iedere, door de
klant bestede euro er 2 eurocent naar het
Rode Kruis gaan.
"We zijn erg blij dat Nissan ons initiatief
zo ondersteunt", zegt Fons Denissen. "Het
geeft aan dat er een hechte relatie is tus
sen Denissen en Nissan." De Tilburgse
dealer benadrukt dat de actie geldt voor
alle aankopen die de consument doen.
Naast de aankoop van nieuwe Nissan of
Kia automobielen is de actie derhalve ook
van toepassing op aanschaf van kwali-
teitsoccasions, onderhoud, reparatie en
accessoires
Wilt u meer weten over de Noodhulp actie
en Garage Denissen dan bent u uiteraard
van harte welkom aan de Kraaivenstraat 18
te Tilburg of op www.garagedenissen.nl
me bij iedere model pr“
de fraaiste vindingen a
tomobilist er allemaal
de wachten. Grappig
de auto te kunnen internetten en
natuurlijk haasten de fabrikanten
te vertellen dat dit alleen mogelijk
is als de auto stilstaat. Waar heb ik
dat eerder gehoord? Werd dat ook
niet geroepen toen televisie in au
to's beschikbaar kwam? Een beetje
knappe kop kon de beveiliging in
een handomdraai ongedaan ma
ken zodat alle inzittenden inclusief
bestuurder rijdend op de snelweg
naar het 8 uur journaal keken.
Virussen in computers, daar kijken
we niet meer van op. Lastig, maar
het hoort bij deze tijd. Dat dit fe
nomeen ook kan opduiken in onze
moderne smart phone vinden we
ineens heel vervelend, maar in
principe kan ieder apparaat met
externe contacten hier het slacht
offer van worden. Dus ook onze
moderne auto met internet, terwijl
ook zonder die voorziening een
'infectie' tot de mogelijkheden be
hoort. Moderne volgsystemen om
een voertuig na diefstal te kunnen
vinden, werken in twee richtingen.
Het is zelfs mogelijk om een gesto
len auto te demobiliseren. Leuk,
maar datzelfde geintje kunnen
minder welwillende lieden ook op
afstand uithalen. Nee, doe mij dat
loshangende draadje maar...
Als de auto vroeger niet wilde star
ten, hing er misschien een draadje
los. Een beetje techneut met kijk
op de zaken kon dat onderweg
wel verhelpen. Destijds was de
leus 'als ie benzine krijgt en vonkt,
moet ie lopen'. Zo simpel ligt het
tegenwoordig al lang niet meer.
Met de intrede van het motorma-
nagementsysteem en daarmee
samenhangende ingewikkelde di-
agnoseapparatuur verdween meer
en meer de reparatiemethoden die
door een gezond boerenverstand
konden worden gevolgd. Op het
gebied van elektronica schieten
we steeds verder door. Ik vraag
‘■presentatie bij
en af of de au-
wel op zit
om vanuit