Oók, Only for Men! Italian deals bij Only for Men orn INOA 99- MODE NAJAAR/WINTER‘09 The American Dream 2009 MODE NAJAAR/WINTER '09 Vintage Farm F URBAN REBEL 1 kostuum 399,- 1 shirt 69,95 1 das 49,95 amoniciK vriie ver 118 Alle k eu re leggings r >er T—1 11. Gi Oók, Only for Men! extra openingstijden! 2 SF DAN PRE Only for Men LUIGI Highfashion zonder het kind te vergeten MODE NAJAAR/WINTER'09 DE T1LBURGSE KOERIER DONDERDAG 24 SEPTEMBER 2009 ULBURGSE koerief co. GuUGH LUIGI groepen zijn grijs en wit. I ACTIE IS GELDIG T/M ZONDAG 27-9 L'OREAL Oók, Only for Men! Co OF ZOND aa M/ Oók, Only for Men! NYC dames-, HEUVELS zondag 27 september Reusel en Waalwijk van 11.00-17.00 uur Oss en Helmond van 12.00-17.00 uur Spontane drum sessies, experimentele muziek en wilde feesten: de terugkeer van de punkrock en new-wave. Cultfiguren zoals Blondie, Patti Smith, Ramones en The Velvet Underground zorgen voor inspiratie voor de 2009/2010 wintercollectie. zaterdagavond 26 september Geldermalsen en Ede tot 20.00 uur onlyformen.nl GELDERMALSEN Achter ‘t Veer 16 WAALWIJK Hoogeinde 38/40 ROSMALEN Raadhuisstraat 4c REUSEL Bakkerstraat 60 OSS De Wal 6-8 HELMOND Noord Koninginnewal 53-55 EDE Nieuwe Stationsstraat 36 (Parkeren op Van Dijkeplein) Jul.v. Stolbergstraat 3, Tilburg 013-5421124 www.jambelle.nl stoffenhandel f t LAPKE normaal 5+8^ 199, uw voordeel 319,90 van L'Oréal PKoffessionnel 1 wtlegtoni kostuums zijn verkrijgbaar in 100% zuiver scheerwol, enorme keuze in dessins en kleuren. De Amerikaanse droom ala 2009 betekent relaxen voor gestresste New Age Souls mei lumberjacks, flanellen shirts vers brood en Jack Daniels. Deze elementen, samen mei het motto ‘hier en nu', zijn alles wat nodig is voor het creëren van een indrukwekende outfit. Delicate geplooide blouses met grove ruitengewassen jeans en zware duffel jassen gecombineerd met jumpsuits en tops met tattoo-effect prints. De mannen zien ei goed uit in gevoerde vesten, rechte jeans en westers geruite shirts, (bron en foto’s: Mustanc Jeans) Het laatste thema Luxury Nymph is de feestcollectie. In deze collectie wordt gebruik gemaakt van rijke glimmende stoffen als satijn en een wat ijler kleurgebruik (lila/mauve en grijs/zilver op een basis van wit en zwart). Volume speelt een belangrijke rol. Dit alles zorgt voor een prachtige uitstraling, wat aansluit bij de themanaam. Luxury Nymph gaat over luxe en feestjes; en daar laat de collectie geen twijfel over bestaan! Drie totaal verschillende collecties die voldoen aan het moderne fashiongevoel, maar het kind niet uit het oog verliezen.(Meer info? Kijkopwww.barbarafarber.nl) We gaan in gedachten naar de geboorteplaats van de Amerikaanse punk rock: de legendarische CBGB club, 315 Bowery, New York. We staan in de rij voor de ingang en dragen Blackberry, fuchsia pink, black en ceylon yellow terwijl we onze handen begraven in onze 'drainpipe pockets’. De jongen naast ons valt op met zijn gestreepte top met een korte nylon blouse en slim-fit jeans. Bijna iedereen draagt raw denim en leather-look flat weaves. Als we binnenkomen laten we onze trenchcoats en biker-style jacks achter bij de garderobe. Onze tops zijn voorzien van grafische patronen met slogans. Op zijn tijd verruilen we het dubben met kamvuur en vertrekken we naar the countrysite. De party sfeer uit de jaren '80 wordt deze winter gecombineerd met het ruige werkleven van Amerikaanse boeren in de jaren '30 en '40. Het resultaat is een used look gecombineerd met de spirit van moderne tijden en met oog voor aantrekkelijke details. City Folklore gaat over een echt stads dametje, dat op reis gaat met Trans Siberië Express. De prachtige folklore die zij tijdens deze avontuurlijke reis tegenkomt combineert ze met invloeden uit haar moderne leven. Dat levert een spannend beeld op. Neem bijvoorbeeld de moderne nylon jas met de folkloristische borduursels! Voor dit thema is gebruik gemaakt van twee tinten roze en twee tinten blauwgroen, beide gecombineerd met een basis van wit en antraciet. Campbell' Only for Men garandeert beste product laagste prijs! L ChUGH tomssso 1®’" '~l'~ colberts honderden colberts v.a. r Drie nieuwe collecties met de thema- namen Code of Charmes, City Folklore en Luxury Nymph met ‘high fashion’ voor de allerkleinsten én al wat grotere dametjes. Code of Charmes is geïnspireerd door het echte meidenclub-gevoel. In deze meidenclub geldt een code; eigen regels. Deze levering kent klassieke elementen en het geheel wordt frivool door details als roezels en prints van hoge hakken. Dit thema wordt geleverd in twee kleurgroepen: zwart met rood en fuchsiaroze met blauw. Basiskleuren voor beide hoge boorden trend 2009 normaaljB?;95' nu 2 voor 9 9/

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Weekblad De Tilburgse Koerier | 2009 | | pagina 18