Run flat sb Nu inclusief 1OO verzorgde trips New York 1 il SI ROVER W Chrysler Autostick Hyundai in Oost-Europa M ZOUDEN WE MISSCHIEN 'N NEUS VOOR SUCCES HEBBEN r52 Automobielbedrijf BINK B.V. Automobielbedrijf Bink wenst U prettige Paasdagen... en nodigt U uit voor 'n proefrit en een kop koffie. SS» Auto-Oisterwijk B.V., Sprendlingenstraat 27, Oisterwijk, 04242-15959 2e ET -ra- UL Wie in april of mei een Civic New York aanschaft, maakt W KANS OP EEN TRIP VOOR TWEE NAAR NEW YORK. MAAR DAT IS JaNOG NIET ALLES. WANT TIJDELIJK GAAN WIJ TOT HET UITERSTE. 3PAASDAG GEOPEND aWOj 'aar 395 pagina DE AUTOMAAT Donderdag 13 april 1995 pagina 9 DE TILBURGSE KOERIER 'tig i v^V □ij uitstek, biedt keus uit De Rover 200 1 kJ [AND anaf DE CIVIC’S NEW YORK. MET FLEXIBELE PRIJZEN! Toch had dit systeem, een aantal nadelen, k Het was alleen toe- H pasbaarop H speciale velgen, j de snelheid was beperkten I I wanneer men f van de weg raakte kon de auto snel gaan slippen. Nu wordt echter RIM Nylon van DSM pit Maastricht gebruikt. Er is een veiligheidsring gemaakt van slagvaste, met NYRIM versterkte glasvezel- elementen die hecht om de conventionele velg wordt gemonteerd. Het loopvlak van NYRIM zorgt voor comfort en snelheid. Het nieuwste op dit gebied is een run flat-systeem voor normale personenauto's. Een speciale band heeft een rubberen looplaag met een glasvezelversterkte NYRIM- kern. Dit systeem is vooral bedoeld om extra veiligheid te bieden in geval van een klapband. Het is niet ondenkbaar dat run flat na ABS en een airbag in de toekomst standaard zal worden ingebouwd. lamiliel'rekje .895,- Automobielbedrijf BINK B.V., Winkler Prinsstraat 30, 5021 TB TILBURG - Tel. 013-420143 )OO,- is intie Prijzen inclusief BTW, exclusief kosten rijklaar maken, verwijderingsbijdrage en metallic lak. HONDA De Rover 200-serie, de sportieve nolchoutcn panelen in dashboard en deuren. Rove Dat betekent dat u vele guldens voordeel in de wacht KUNT SLEPEN. WAT IS HET GEVAL. HET GAAT HIER OM DE ClVIC NEW York 3-deurs van 29.990,- en de sedan van 32.990,-. Maar WAT GAAT U ER VOOR BETALEN? WlJ KIJKEN NAAR DE WAARDE VAN DSM RIM Nylon en het Franse Hutchinson hebben samen het zogenaamde run flat systeem voor personenauto's ontwikkeld. Hutchinson maakt als sinds het begin van de jaren zeventig een run flatsysteem voor militaire voertuigen, politie-auto's en wagens voor waardetransporten. Het primaire doel van deze systemen is gelegen in de mogelijkheid om in geval van een klapband of aanslag een veilig heenkomen te garanderen. Dit werd bereikt door om de velg in de autoband een extra band aan te brengen. garantie up de motor. Rover 600 43.900,- <62011 50.- voorïS nu MM, HEBBEN U DAARBIJ HEEL WAT TE BIEDEN. ZOVEEL VOORDEEL HEEFT U NOG NOOIT BEHAALD! De ClVIC'S NEW YORK ZIJN BEIDE VOORZIEN VAN EEN PITTIGE 1 .5 MULTI-POINT INJECTIEMOTOR (66 KW/9OPK!), IN KLEUR GESPOTEN BUMPERS, EEN IN DELEN NEERKLAPBARE ACHTER— BANKLEUNING, IN HOOGTE VERSTELBAAR STUUR, TOERENTELLER, AN TENNE EN LUIDSPREKERS. KORTOM, VLIEG EERST NAAR ONZE SHOW ROOM OM PRECIES TE HOREN HOE GROOT UW VOORDEEL IS EN VLIEG DAN MISSCHIEN NAAR NEW YORK. DAT MOET HONDA ZIJN. De Rover 100 is geheel vernieuwd. Dat ziet u al aan het la bij uitstek: de Rover style-grille. Rover I00 mnaf 21 f slot nog wat cijfers, iet drie motoren in tvoeringis 18,90 en heeft een te van 29,25 meter. W132T-2 motoren nen een vermo- 90 pk bij 2250 izielen staan 4 me- aar, terwijl de sugels een totaal oppervlak heb- ben van X,110vier- sme toestellen van okkerenMacDo- glas van vakantie- kent en een beetje i >k geïnteresseerd is; enoegen beleven JchtjeperJu52.Ook nnenkantvanhet i de raamstructuren fplaat goed te zien, leine ramen wordt zich naar buiten Luid ronkend ko- ie BMW-motoren zonder té rumoerig »r geleidelijk komen estellen al bij een theidlos de grond. fikt loment werd een a4 w gezet om de Ju 52; 1 van de ondergang, Hen kwamen in tan een vereniging ds de restauratie bruikt voor rond- onder de maat- naamJuAir. elzijdigste tovaklui tnd van alle nerken UW HUIDIGE AUTO EN UW WENSEN WAT BETREFT ACCESSOIRES EN schakelschema bestaat uit een T-patroon. In de poot van de T kunnen de standen P, R, N en D worden ingeschakeld. Wordt de pook verder naar de bestuurder toe getrokken, dan kan deze naar links en rechts worden bewogen. Door de pook naar rechts te duwen, schakelt de bak een versnelling hoger en door deze naar links te duwen, Over enkele maanden gaat Chrysler op de Eagle Vision in de Verenigde Staten een nieuwe bediening van de automatische versnellingsbak leveren, de Autostick. Deze voorziening maakt het mogelijk om zowel automatisch als handmatig te schakelen. De ontwikkeling startte slechts twee jaar geleden. Het wordt teruggeschakeld. Eigenlijk kan het systeem worden vergeleken met de Tiptronic van Porsche en Audi. Door het elektronische brein wordt het overschakelen geregeld en verloopt soepel. Of en wanneeer de bak in Nederland leverbaar wordt, is nog niet bekend. van 10.00-'l700±_ ter. F Het -r toestel heefteen gewicht van 120 kg en mag aan lading mee at het maximale top 11.000 kg ligt, odmale snelheid n 294 km/u op een 910 meter. De Ju ir maximaal een van 5900 meter n lagere vlieg- it toestel kan een zo'n 1300 km n zonder bij te n de Rover range. Eveneens standaard voorzien van talloze luxueuze extra's. En natuurlijk met het van- De ruime Rover Estate. Comfortabel voor vijf passagiers plus bagage, nog afgezien van wat op de dakrails en aan de gi trekhaak getransporteerd kan worden. Rover Estate vanaf Hyundai Motor Company werkt gestaag verder aan de opbouw van zijn Oosteuropese markt. Zo werd onlangs in Blad Slovenië de eerste internationale Oosteuropese Service-conferentie gehouden. Daar namen 52 manager van 14 landen aan deel. HMC begon zijn Oosteuropese activiteiten in 1990 met de export van 30 auto's naar de voormalige Sovjetunie. In 1993 waren het er al 7925 auto's naar uit de Sovjetunie geboren republieken, de Baltische landen, Tjechië, Slowakije, Slovenië, Kroatië, Bulgarije, Hongarije en Polen. Vorig jaar ging het om 12.000 auto's. geheel nieuwe inhoud. 1700 liter zicht naast je het tweede

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Weekblad De Tilburgse Koerier | 1995 | | pagina 43