ZOMER-OCCASIONS It FIAT UNO TURBO I.E. WOUTERS AUTOBEDRIJF TILBURG OCCASIONS JEANS VOOR EEN UITGEKLEDE PRIJS )or GIJSBERS TILBURG B.V. P.ROKSenZn. hovd 4, M NU BU NOORDHOEK: Oplage 94.400 ex. ir s SUZUKI -- INT S:- VREEMDE MERKEN DE AUTOMAAT - Donderdag 15 augustus 1991 - pagina 5 1991 - pagina 4 DETILBURGSE KOERIER [’•J SUZUKI ALTO SUZUKI SWIFT Carry Minibus grijs 01-1987 Samurai Jeep Comm. wit 02-1989 Gra< BOSSCHEWEG 296, 5013 AC TILBURG - TELEFOON 013-355655 DE AUTOMAAT blauw sdes- tie LEHARSTRAAT 19-21 - TILBURG - TEL 013-553678 1553 ieding 3-1989, I 75 1.8 75 1.8 Alfa 33 1.7 Alfa 33 1.3 1987 1990 1985 1985 1988 1984 1985 1986 1985 1984 1987 1983 1984 1990 1985 1983 1983 1980 1983 1980 Swift GA Swift GL 1.3 Swift GS 1.3 KOM DE MODIEUS AANGEKLEDE SEAT MARBELLA NU PASSEN. 06-1987 06-1986 07-1989 11-1986 07-1989 09-1989 04-1988 SUZUKI Alto GA Alto GL AltoGL Alto GL Automaat Alto GL Alto GL Alto GL AltoGL AltoGL AltoGL Alto GA Alto GL Onyx Alto GL AltoGL Alto GL v.a. fl. 723,55; Terra v.a. fl. 530,78. Vraag uw Seat dealer naar de voorwaarden van het financieringsaanbod, ig zie boven en zolang de voorraad strekt. Voor verkoopinformatie na kantooruren: J. Smulders 013/341496 wit grijs zwart Jeans stoelbekleding met ’badge’ zij- en achterzakken op voorstoelen hemel en deurbekleding in Jeans blauw Jeans ’casual look’-logo’s hoedenplank grille in carrosseriekleur katalysator verstelbare rugleuningen en hoofdsteunen stootsierlijsten rondom. SEAT MARBELLA JEANS FL. 12.995,-. RIJ NU, BETAAL OVER 6 MAANDEN. wit blauw grijs blauw beige rood blauw grijs wit wit rood zwart rood grijs rood Petrus Loosjesstraat 11, Tilburg, telefoon 013/430022- donderdag koopavond Volkswagen Groep Echt Weer Iets Voor Seat 02-1986 01-1986 11-1986 06-1986 05-1987 11-1987 06-1987 03-1987 09-1987 01-1987 04-1987 08-1988 03-1988 07-1988 07-1988 door een nieuwe variant van het 1372 cc motorblok. Voorzien van een blaasapparaat is deze krachtbron inmiddels goed voor een maximaal vermogen van 112 VREEMDE MERKEN Lada Samara 1.3wit Toyota Starlet 1.0wit Opel Corsa 1.2wit Fiat Panda 1000 Sgrijs zeer aanvaardbare je eenmaal stevig dit speelgoed hebt je de smaak pas got Hard op een bocht c Zeer concurrerende lease prijzen (all in, excl. BTW en brandstof). Marbella v.a. fl. 527,85; Ibiza v.a. fl. 622,69; Malaga Prijs inclusief BTW, exclusief afleveringskosten en anti-roestbehandeling. Vraag uw Seat dealer naar de voorwaarden van he Voor de geldigheidsduur van de aanbieding 1991 div. acc. 1990 >en met1989 1988 1989 1989 .1991 1989 1989 1989 1988 1986 1991 1990 Kloosterotr. 42 GOIRLE (zljstr. Tllburgseweg bij Best» automateriaal) 'DINGEN 7 86.000 km 8 84.000 km 6 50.000 km 9 54.000 km 8 74.000 km 9 68.000 km 8 21.000 km 7 64.000 km 7 69.000 km 7 98.000 km 9 58.000 km 6 51.000 km raag verzorgen wij een passende financiering of leasing voor u Ruitstof Een aardig detail is het met leer beklede Momo-stuurwiel met twee rode accent- strepen. Andere uit- rustingselementen zijn elektrisch bediende portierruiten, getint glas, verlichting in de bagage- Het sportieve pro gramma van Fiat is met de komst van de Tipo Sedici Valvole helemaal compleet. Maar liefst drie mo dellen weten de ma gische grens van 200 km/u te bereiken. De Croma met 150 pk le verende turbomotor is vooral een prettige reisgezel op lange af standen. De Tipo 16V vormt een prima middenweg tussen sportief en comforta bel. terwijl de kwieke Uno Turbo i.e. onder aan het GTI-segment voor de nodige wilde paarden zorgt. Die Uno is sinds kort voorzien van een iets grotere motor, reden genoeg voor een her nieuwde kennisma king. Bij de presentatie van de ver nieuwde Uno eind 1989, werd al aangekondigd dat de 1301 cc tur bomotor met een vermogen van 100 pk zou worden vervangen Alfa Romeo 33 1.3 S Ford Escort diesel Toyota Starlet Peugeot 205 GL 5-deurs Ford Sierra Nissan Sunny Ford Sierra 1.6 GL Nissan Micra automatic BMW 316 automatic Subaru Jumbo Peugeot 309 XR Ford Sierra 2.0 Ghia Toyota Starlet BMW316i Suzuki Alto Toyota Corolla Vele andere INRUILKOOPJES Horizon diesel VW Golf Toyota Corolla Toyota Carina AUTOBEDRIJF PLAN WEST P.ROKSenZn. pk, wat net als voorheen bij 6000 tr/min wordt bereikt. Prettig is ook de winst aan koppel, wat van 142 Nm steeg tot 165 Nm. Abarth De turbocompressor laat zijn aan wezigheid goed merken en horen. Net boven de 2200 tr/min slaat het apparaatje fluitend aan en geeft de inzittenden een forse duw in de rug. Wat prestaties betreft zal de Uno Turbo haast niemand teleur stellen. Vanuit stilstand wordt de 100 km/u op de teller aangewe zen binnen 8,4 seconden terwijl een top van 200 km/u mogelijk is. Door de snel inkomende turbo sprint de auto er in alle tussenac- celeraties snel vandoor. Zoals iedere Fiat met benzinemotor is ook de Uno Turbo i.e. voorzien van een geregelde driewegkata lysator. Natuurlijk onderscheidt de Turbo zich van zijn minder gespierde broertjes. Zo zien we een voor bumper met geïntegreerde spoi ler, twee meegespoten buitenspie gels die met de hand van binne nuit verstelbaar zijn, een rode ir legbies op de bumpers en aan onderkant van de flanken en schitterende lichtmetalen velgen met in het midden het Abarth- merkteken. Centraal worden de portieren met een afstandbediening geopend. Helaas is de achterklep niet op dit systeem aangesloten. Het interieur heeft uiteraard alle kenmerken van de vernieuwde Uno. De vreemde satelieten rond het klok kendeel hebben plaats gemaakt voor normale bedieningshendels rond het stuur. Het kleine instru mentarium herbergt maar liefst zes klokken die informatie geven over de rijsnelheid, motortoeren- tal, brandstofvoorraad, oliedruk en - temperatuur, koelvloeistoftem- peratuur en de turbodruk. ruimte en ventilatieruitjes achter. Tegen meerpijs is de auto nog te leveren met een automatische temperatuurafstelling, deelbaar neerklapbare achterbank, me taalkleur en een glazen schuifdak. Het meubilair is met een keurige ruitstof overtrokken. De voorstoe len bieden een heel behoorlijke steun aan lenden en bovenbenen, al zou de zitting wat langer mogen zijn. Ze zijn het best met comforta- bel-sportief te omschrijven. Rij dend in de Uno Turbo krijg je het idee in een smalle, hoge koets bo ven de weg te hangen. Enig over hellen is de rappe Uno dan ook niet vreemd, maar alles binnen grenzen. Als een bocht met >t genomen, krijg joed te pakken. a afrijden, iets Alfa 164 V6 3.0 blauw Alfa 164 V6 3.0 d. grijs Alfa 164 V6 3.0 grof Alfa 164 V6 3.0 wit Alfa 164 TS 2.0 rood Alfa 164 TS 2.0 wit Alfa 164 TD 2.5 zwart Alfa 164 TD 2.5 rood Alfa 75 3.0 V6 America rood Alfa 75 2.0 TS rood Alfa 75 1.8 grijs Alfa 75 1.8 blauw Qv zwart S groen met inremmen en terugschakelen, en met gas erop de bocht door. De turbo trekt 'm binnen de kortste keren weer op snelheid. De Uno is echt zo'n autootje waarin je als aankomend autosport-talent kunt groeien. Je kunt langzaam je grenzen verleggen en leert zo ge makkelijk hoever je kunt gaan. Dat we de Uno Turbo i.e. zo wei nig op onze wegen zien is echt onterecht. Zeker gezien de prijs, want voor f.33.250, krijg je een bijzonder compleet scheurijzertje. Wat afmetingen betreft valt de Uno in het segment van de Fiesta, 205 en Clio en kan wat prestaties betreft heel behoorlijk met de snelste varianten van deze model len meekomen. Het prijsverschil bedraagt echter al gauw enkele duizenden guldens in het voordeel van de kleine Italiaan. Alfa 33 1.3 grijs met1989 Alfa 33 1.3 sportswagon grijs1989 Alfa 33 1.3 rood 1987 Fiat Tipo 1.8 TD, v. acc., rood 1989 Citroën BX 19 GTD, v. acc., gr. m. 1989 Citroën BX 19 TRI rood 1988 Renault 25 GTX campagne met. 1987 VW Golf diesel rood1987 Nissan Sunny 1.6 I rood1990 Peugeot 205 rood1987 Peugeot 205 blauw 1987 Volvo 340 GL donker grijs met. 1987 VW Golf 1.6 grijs 1983 Lancia Thema IE blauw1986

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Weekblad De Tilburgse Koerier | 1991 | | pagina 19