ZOMER-OCCASIONS
It
FIAT UNO TURBO I.E.
WOUTERS AUTOBEDRIJF TILBURG
OCCASIONS
JEANS VOOR EEN UITGEKLEDE PRIJS
)or
GIJSBERS TILBURG B.V.
P.ROKSenZn.
hovd
4, M
NU BU NOORDHOEK:
Oplage
94.400 ex.
ir
s
SUZUKI
--
INT
S:-
VREEMDE MERKEN
DE AUTOMAAT - Donderdag 15 augustus 1991 - pagina 5
1991 - pagina 4
DETILBURGSE KOERIER
[’•J
SUZUKI ALTO
SUZUKI SWIFT
Carry Minibus
grijs
01-1987
Samurai Jeep Comm.
wit
02-1989
Gra<
BOSSCHEWEG 296, 5013 AC TILBURG - TELEFOON 013-355655
DE AUTOMAAT
blauw
sdes-
tie
LEHARSTRAAT 19-21 - TILBURG - TEL 013-553678
1553
ieding
3-1989,
I
75 1.8
75 1.8
Alfa 33 1.7
Alfa 33 1.3
1987
1990
1985
1985
1988
1984
1985
1986
1985
1984
1987
1983
1984
1990
1985
1983
1983
1980
1983
1980
Swift GA
Swift GL 1.3
Swift GS 1.3
KOM DE
MODIEUS AANGEKLEDE
SEAT MARBELLA
NU PASSEN.
06-1987
06-1986
07-1989
11-1986
07-1989
09-1989
04-1988
SUZUKI
Alto GA
Alto GL
AltoGL
Alto GL Automaat
Alto GL
Alto GL
Alto GL
AltoGL
AltoGL
AltoGL
Alto GA
Alto GL Onyx
Alto GL
AltoGL
Alto GL
v.a. fl. 723,55; Terra v.a. fl. 530,78.
Vraag uw Seat dealer naar de voorwaarden van het financieringsaanbod,
ig zie boven en zolang de voorraad strekt.
Voor verkoopinformatie na kantooruren:
J. Smulders 013/341496
wit
grijs
zwart
Jeans stoelbekleding met ’badge’ zij- en
achterzakken op voorstoelen hemel
en deurbekleding in Jeans blauw Jeans
’casual look’-logo’s hoedenplank
grille in carrosseriekleur katalysator
verstelbare rugleuningen en hoofdsteunen
stootsierlijsten rondom.
SEAT MARBELLA JEANS FL. 12.995,-.
RIJ NU, BETAAL OVER 6 MAANDEN.
wit
blauw
grijs
blauw
beige
rood
blauw
grijs
wit
wit
rood
zwart
rood
grijs
rood
Petrus Loosjesstraat 11, Tilburg, telefoon 013/430022- donderdag koopavond
Volkswagen Groep
Echt Weer Iets Voor Seat
02-1986
01-1986
11-1986
06-1986
05-1987
11-1987
06-1987
03-1987
09-1987
01-1987
04-1987
08-1988
03-1988
07-1988
07-1988
door een nieuwe variant van het
1372 cc motorblok. Voorzien van
een blaasapparaat is deze
krachtbron inmiddels goed voor
een maximaal vermogen van 112
VREEMDE MERKEN
Lada Samara 1.3wit
Toyota Starlet 1.0wit
Opel Corsa 1.2wit
Fiat Panda 1000 Sgrijs
zeer aanvaardbare
je eenmaal stevig
dit speelgoed hebt
je de smaak pas got
Hard op een bocht c
Zeer concurrerende lease prijzen (all in, excl. BTW en brandstof). Marbella v.a. fl. 527,85; Ibiza v.a. fl. 622,69; Malaga
Prijs inclusief BTW, exclusief afleveringskosten en anti-roestbehandeling. Vraag uw Seat dealer naar de voorwaarden van he
Voor de geldigheidsduur van de aanbieding
1991
div. acc. 1990
>en met1989
1988
1989
1989
.1991
1989
1989
1989
1988
1986
1991
1990
Kloosterotr. 42 GOIRLE
(zljstr. Tllburgseweg bij Best» automateriaal)
'DINGEN
7 86.000 km
8 84.000 km
6 50.000 km
9 54.000 km
8 74.000 km
9 68.000 km
8 21.000 km
7 64.000 km
7 69.000 km
7 98.000 km
9 58.000 km
6 51.000 km
raag verzorgen wij een passende
financiering of leasing voor u
Ruitstof
Een aardig detail is het met leer
beklede Momo-stuurwiel met twee
rode accent- strepen. Andere uit-
rustingselementen zijn elektrisch
bediende portierruiten, getint
glas, verlichting in de bagage-
Het sportieve pro
gramma van Fiat is
met de komst van de
Tipo Sedici Valvole
helemaal compleet.
Maar liefst drie mo
dellen weten de ma
gische grens van 200
km/u te bereiken. De
Croma met 150 pk le
verende turbomotor
is vooral een prettige
reisgezel op lange af
standen. De Tipo 16V
vormt een prima
middenweg tussen
sportief en comforta
bel. terwijl de kwieke
Uno Turbo i.e. onder
aan het GTI-segment
voor de nodige wilde
paarden zorgt. Die
Uno is sinds kort
voorzien van een iets
grotere motor, reden
genoeg voor een her
nieuwde kennisma
king.
Bij de presentatie van de ver
nieuwde Uno eind 1989, werd al
aangekondigd dat de 1301 cc tur
bomotor met een vermogen van
100 pk zou worden vervangen
Alfa Romeo 33 1.3 S
Ford Escort diesel
Toyota Starlet
Peugeot 205 GL 5-deurs
Ford Sierra
Nissan Sunny
Ford Sierra 1.6 GL
Nissan Micra automatic
BMW 316 automatic
Subaru Jumbo
Peugeot 309 XR
Ford Sierra 2.0 Ghia
Toyota Starlet
BMW316i
Suzuki Alto
Toyota Corolla
Vele andere
INRUILKOOPJES
Horizon diesel
VW Golf
Toyota Corolla
Toyota Carina
AUTOBEDRIJF PLAN WEST P.ROKSenZn.
pk, wat net als voorheen bij 6000
tr/min wordt bereikt. Prettig is ook
de winst aan koppel, wat van 142
Nm steeg tot 165 Nm.
Abarth
De turbocompressor laat zijn aan
wezigheid goed merken en horen.
Net boven de 2200 tr/min slaat het
apparaatje fluitend aan en geeft
de inzittenden een forse duw in de
rug. Wat prestaties betreft zal de
Uno Turbo haast niemand teleur
stellen. Vanuit stilstand wordt de
100 km/u op de teller aangewe
zen binnen 8,4 seconden terwijl
een top van 200 km/u mogelijk is.
Door de snel inkomende turbo
sprint de auto er in alle tussenac-
celeraties snel vandoor. Zoals
iedere Fiat met benzinemotor is
ook de Uno Turbo i.e. voorzien
van een geregelde driewegkata
lysator.
Natuurlijk onderscheidt de Turbo
zich van zijn minder gespierde
broertjes. Zo zien we een voor
bumper met geïntegreerde spoi
ler, twee meegespoten buitenspie
gels die met de hand van binne
nuit verstelbaar zijn, een rode ir
legbies op de bumpers en aan
onderkant van de flanken en
schitterende lichtmetalen velgen
met in het midden het Abarth-
merkteken.
Centraal worden de portieren met
een afstandbediening geopend.
Helaas is de achterklep niet op dit
systeem aangesloten. Het interieur
heeft uiteraard alle kenmerken
van de vernieuwde Uno. De
vreemde satelieten rond het klok
kendeel hebben plaats gemaakt
voor normale bedieningshendels
rond het stuur. Het kleine instru
mentarium herbergt maar liefst
zes klokken die informatie geven
over de rijsnelheid, motortoeren-
tal, brandstofvoorraad, oliedruk
en - temperatuur, koelvloeistoftem-
peratuur en de turbodruk.
ruimte en ventilatieruitjes achter.
Tegen meerpijs is de auto nog te
leveren met een automatische
temperatuurafstelling, deelbaar
neerklapbare achterbank, me
taalkleur en een glazen schuifdak.
Het meubilair is met een keurige
ruitstof overtrokken. De voorstoe
len bieden een heel behoorlijke
steun aan lenden en bovenbenen,
al zou de zitting wat langer mogen
zijn. Ze zijn het best met comforta-
bel-sportief te omschrijven. Rij
dend in de Uno Turbo krijg je het
idee in een smalle, hoge koets bo
ven de weg te hangen. Enig over
hellen is de rappe Uno dan ook
niet vreemd, maar alles binnen
grenzen. Als
een bocht met
>t genomen, krijg
joed te pakken.
a afrijden, iets
Alfa 164 V6 3.0 blauw
Alfa 164 V6 3.0 d. grijs
Alfa 164 V6 3.0 grof
Alfa 164 V6 3.0 wit
Alfa 164 TS 2.0 rood
Alfa 164 TS 2.0 wit
Alfa 164 TD 2.5 zwart
Alfa 164 TD 2.5 rood
Alfa 75 3.0 V6 America rood
Alfa 75 2.0 TS rood
Alfa 75 1.8 grijs
Alfa 75 1.8 blauw
Qv zwart
S groen met
inremmen en terugschakelen, en
met gas erop de bocht door. De
turbo trekt 'm binnen de kortste
keren weer op snelheid. De Uno is
echt zo'n autootje waarin je als
aankomend autosport-talent kunt
groeien. Je kunt langzaam je
grenzen verleggen en leert zo ge
makkelijk hoever je kunt gaan.
Dat we de Uno Turbo i.e. zo wei
nig op onze wegen zien is echt
onterecht. Zeker gezien de prijs,
want voor f.33.250, krijg je een
bijzonder compleet scheurijzertje.
Wat afmetingen betreft valt de
Uno in het segment van de Fiesta,
205 en Clio en kan wat prestaties
betreft heel behoorlijk met de
snelste varianten van deze model
len meekomen. Het prijsverschil
bedraagt echter al gauw enkele
duizenden guldens in het voordeel
van de kleine Italiaan.
Alfa 33 1.3 grijs met1989
Alfa 33 1.3 sportswagon grijs1989
Alfa 33 1.3 rood 1987
Fiat Tipo 1.8 TD, v. acc., rood 1989
Citroën BX 19 GTD, v. acc., gr. m. 1989
Citroën BX 19 TRI rood 1988
Renault 25 GTX campagne met. 1987
VW Golf diesel rood1987
Nissan Sunny 1.6 I rood1990
Peugeot 205 rood1987
Peugeot 205 blauw 1987
Volvo 340 GL donker grijs met. 1987
VW Golf 1.6 grijs 1983
Lancia Thema IE blauw1986