«Kopvelmnels sparen, is gratis voetballen vergaren» Tilburg Gedrijf Tilburg, hart met kracht BBL-produkties B.V.: audio-visuele vormgeving voor vandaag en morgen Aktie gestart om Tilburg te krijgen «poepieschoon» ort (est e lm rg. i jn KEURIGE KEUKEN MENSEN t» ST X, "444T h“ “eSSSES kan Dat de medewerkers van BBL hoog- De 21 aanbevelingen uit DEELNEMERS KORVEL-ZEGEL-AKTIE 't Knupke Unentse Mèrt viert lustrum grootscheeps Donderdag 10 september 1987 - pagina 9 DETILBURGSE KOERIER ember 1987-pagina 8 1 verrassend iwerkii Veel inden Enthousiast mdagmiddag gaat ^dt dan echt op alle Perfectie Regio Tilburg Ontwikkeling Service B. 'j krijgt al !t eindresu Peter van Oirschot its 26^9 Bij kontante besteding van iedere f 5,- in vermelde speciaalzaken, ontvangt U een Korvel-spaarzegel Deze plakt U op de bijgeleverde spaarkaart. Bij inlevering van een volle spaarkaart bij een van de deelnemende winkeliers krijgt U een VOETBAL KADO. Tevens maakt U elke week kans op een gratis seizoenkaart (’87-’88) van Willem II De grafische studio van BBL-Produkties B. V. 18de g- moeter naar intens zachtj het t in huis Het het bedrijfsleven behoort tot de activiteiten Zomt Tel.C Ook ve Breda uning moet het ecoi dat is en de tvoering "orden t zodat verheid beleid Koppel mans De Vlinder Cafetaria Den Engel Staps schoenen Frans Smit Mode Foto Frans van Aarle De Zeeuw Tapijten Dekkers Aquaria 8 de stedebouwkundi- i het centrum van Til- i scheppen mctioneren de gehele Met opstellingen naar keuze, CVT, vakwerk in maatwerk. In het d materiaal lis caravans van Gastel optiek Slijterij van Bilsen CEBA verlichting A.B.C. Behang benadrukt irnemens de uitv moet wor n de stad zc sale ove het 1 terstraat 49b, Tilburg. 013-363080. vestigingen in: a - Helmond van een code-nummer opgeslagen den. Als een berijf later het fotor riaal nog eens code in een esto zocht worden en is een telefc doende om BBL in actie te t Hoe komt nu een BBL-produkt tot stand? Dit proces valt uiteen in een aantal fasen. Nemen we als voorbeeld de produktieweg voor diapresentaties. It de betreffende :f, maakt dt deze Ella Akerboom, verantwoordelijk voor PR, reclame en verkoop bij BBL hierover: «Het is op zich jammer van onze re- g komt. Met een snelle en goede service bedrijven in de regio alleen damebureau Fiesta tours Timmermans Jan van Eyck Nw. Posthoorn Fa. L en F embi Altex kleding Service Shop de Kort van Geloven Auto v.d. Berg rende opbergzakjt hebben de hondjes tevens een «j zone» toegewezen g groenstrook aan de Love dijk, tussen Dijksterhuisstraat en Insu- lindestraat. Veel van de genoemde activiteiten vinden plaats met behulp van de meest moderne apparatuur. De grafische dia’s worden bij BBL echter met de hand gemaakt. «Op deze wijze wordt de hoogste kwaliteit gerealiseerd», ver klaart Ella Akerboom het waarom en voegt hieraan toe: «Het met de hand vervaardigen van grafische dia’s is ook goedkoper en sneller.» /eling aanhet Een aantal afgeleide branche-activi- teiten stelt BBL in de gelegenheid om een belangrijke extra service te verle nen. Het bedrijf kan apparatuur voor meetings en presentaties leveren en in stalleren en zorgt er desgewenst voor, dat een technicus aanwezig is om de meest voorkomende problemen op te lossen. I Vervolg van blz. 1 I CVT legert verfijning in keukens, f anders, praktisch en doordacht. «Wij werken met eisen waaraan het werl zijn nie. sering. Ella Akerboom: BetaCam. Dat is een van zeer hoge kwaliteit waarmee kopieën van eveneens hoge kwalit kunnen maken.» Nadat de cliënt een opdracht heeft gegeven wordt een basis-tekst geschre ven. Als deze tekst wordt goedgekeurd bestaat de volgende stap uit het maken van een eerste ontwerp met beeld en tekst. Dit zogeheten «stryboard» is in schetsvorm en geeft de opdrachtgever een goed beeld van het uiteindelijke produkt. Als dit ontwerp naar tevre denheid is kan worden overgegaan op de fotografie en grafische vormgeving. Tevens wordt de spreker van de tekst en de achtergrondmuziek geselecteerd. Daarna vindt in de geluidsstudio op name van de kommentaarstem plaats en wordt het geluid gemixed. Vervol gens wordt de diaserie samengesteld, waarna tot besluit het programmeren kan beginnen. ;rodukties B.V. öpgericht. Aanvankelijk drijf zich met name bezij duktie van brocht van beursstands. ook de produktie van maken van BBL’s ac Ik ben zo’n beetje de hele ken nissenkring afgeweest om in formatie over CVT te krijgen. En overal positieve reakties. En nu, 2 jaar nadat mijn keuken door CVT is geplaatst ben ik er nog steeds zeer tevreden over. C.VAN TILBURG KEUKENS BV JL is bezig om zich op brede te presenteren aan ondernemers ui mudden Brabant. Daarom was het reclamebureau ook één van de deelne- I. wordt in 1978 akelijk houdt het be ate bezig met de pro- tures en het bouwen Na enige tijd gaat stekende gelegenheid an band-dia deel uit treffende presentatie activiteiten. Wat dat betreft zijn d takt Dagen voor ons den en hebben we e kontakten kunnen kunnen deze Dagen geslaagd worden gene de indruk dat de r Kontakt Dagen nog zijn dan vorig jaar.» Produktieweg Gedurende deze produktieweg is er regelmatig overleg tussen BBL en de opdrachtgever. De cliënt is in feite voortdurend op de hoogte van de ont wikkelingen en krijgt al relatief snel een beeld van het eindresultaat. Een aantal jaren terug is het bedrijf zich meer nadrukkelijk gaan toeleggen op grafische- en audio-visuele vormge ving. De standbouw verdwijnt dan uit het takenpakket. Van betrekkelijk re cente datum is de produktie van video presentaties bij BBL. Het Tilburgse re clamebureau heeft momenteel negen mensen in dienst en is gevestigd aan de Galjoenstraat 5 te Tilburg. nadruk gelegd op het gebruikmake bij het economisch beleid van trouwbaar kwantitatief en kwalitatief data-materiaal in onderzoeksresulta ten. Aanbeveling 4 het grote aanbod van onderwijsvoorzieningen in Tilbt zou veel aktiever gebruikt moeten wor den omdat het veel te bieden heeft op het gebied van overdracht van kennis. De vijfde aanbeveling richt zich op er gelet v de toeristische en recreatieve mogelijk- tiging en (en regi0) De elfc - Op basis van een professioneel toeristisch plan moet een strategie worden ontwikkeld, aldus de onder zoekers in de analyse. aanbeveling roert een punt aan het imago van :t omgebogen en verbeterd De zesde overbekend p Tilburg moet worden. Aanbeveling 7 aan de infrastruc tuur moet meer aandacht worden ge schonken vooral op gebieden als par keerplaatsen, wegbreedte en bereik baarheid. Aanbeveling 8 ge invulling van ge- burg moet mogelijkheden >no- voor het economische fui isontwikkelingen van het stadscentrum en worden. J mg wordt de permanente modeshow gedraaid moderne en van antieke kleding. De tentoonstelling van zaterdag wordt zondag o.m. uitgebreid met een veetentoonstelling en exposities van oude werktuigen, kerkzilver en -gewa den en gildetoebehoren in kerk en sa cristie. Alsof het niets is, omvat de Unen Mèrt, waar alom gezorgd kan word voor de inwendige mens, ook nog e een braderie met ruim 200 kram standwerkers en meer dan 20 oi ambachten. Hier wordt o.a. een nie decoratief produkt van de Canadese Iton-Studio’s voor Nederland geïntroduceerd. Reuze sjoelbak en kop van Jut zorgen voor het kermisachtige element. Terwijl in het project «van akker tot bakker» het broodbereiden wordt ge toond vanaf het maaien van het graan, zijn er voorts aktiviteiten en attracties i over aanwezig voor de kinderen van alle leeftijdsgroepen - die trouwens -mg hebben - en last but not -j-istraties gegeven een Italiaanse va les. t met ons eens BBL-pr< zich op deze vijfde af- opgericht. «ui ue Unentse Mèrt ook minuut verveelt, moet nog u! In de analyse «Tilburg, hart met kracht» worden 21 aanbevelingen ge daan door de onderzoekers. Over die analyse kunt u in deze Koerier meer le zen. In dit artikel treft u de 21 aanbeve lingen aan. Het sociaal-economisch beleid zal zich in sterke mate moeten richten op de bestaande Tilburgse bedrijvigheid. In het bijzonder moet er dan oog zijn heden die Tilburg (ei voor o.a. fast-foodbedrijven, papierwa- heeft. Op basis van renindustrie, kunststofverwerkende in- dustrie, drukkerijen, metaalproduktie- industrie, machine-industrie, trans- portmiddelen-industrie, bouwnijver heid en bouwinstallatiebedrijven, groothandelsector, zakelijke dienstver lening waaronder computerbureaus, vervoersbedrijven en niet-reguliere on- derwijsaktiviteiten. De tweede aanbeveling beweegt zich op het terrein van versterking van de economische structuur van de stad Til burg: een heroverweging inzake die structuur zou moeten gebeuren, zo me nen de onderzoekers. Vooral de ge meentelijke afdelingen Sociaal-Econo- mische Zaken en Stadsz'"‘"’5vv“,J""““ moeten hierbij betrokken wi In de derde aanbeveling Volkszangen Wat dacht u bijvoorbeeld Alberts, de volkszanger die u< zijn fans al bijna niet meer k In de grote tent aan het van I plein begint rond 20 uur het festijn met optredens berts, begeleid door hc orkest Silver Sound. Ook r artiesten zullen morgenavond in de grote tent laten horen wat ze waard zijn (entree 10,-). Doordat het terrein van de Unentse Mèrt dit jaar weer uitgebreider is dan in 1986, is parkeren in de buurt van de evenementen nu moeilijker. Dit pro bleem wordt tot een attractie nu de or ganisatie erin is geslaagd voor gratis vervoer tussen parkeerterrein en Mèrt te zorgen. En dit geheel in stijl: name lijk per huifkar.! Zaterdagmiddag is er in de bejaar- den-soos- en gymzaal De Schelf een gratis toegankelijke tentoonstelling van devotionalia, urnen, archeologi sche vondsten, oude foto’s, antiek tim mergereedschap en vooroorlogs blik ken speelgoed. Deze expositie opent haar deuren om 14.00 uur. Het gratis huifkarvervoer leidt langs heel de eve- nementen-route waarin ook Huize St. Vincentius is opgenomen dat vandaag open houdt. Rock ’n Roll-avond Zaterdagavond (de twaalfde dus) is het weer feest in de grote tent aan het van Heedwijkplein. Voor tien gulden entree kun je genieten van een rock ’n roll-avond met medewerking van Mac Taple uit Eindhoven, The Bop uit Bre da en de legendarische Hap Cats. Ver der worden er die avond dansdemon- straties gegeven door gevorderde ama teurs en professionals en ook is er een kapsalon in de tent waar je terecht kunt voor een originele gratis suiker spin of vetkuif. Een visagiste adviseert omtrent make-up en er zijn kleding- en platenstands. Gildemis Zondag vormt het ware hoogtepunt van de Unentse Mèrt. Die wordt dan ’s ochtends officieel geopend met een Latijnse Gildemis met 3 heren om 10.30 u. Het is de bedoeling dat de Udenhouters tijdens deze mis z' leid door een durende de ouderwetse gaan. Het vormgeven van grafische pro- dukten neemt bij BBL ook een belang rijke plaats in. Het maken van een lo go of brochure komt in dit verband vaak voor. In samenspel met de cliënt streeft het Tilburgs reclamebureau perfectie. Ook hier is sprake van isief overleg tussen opdrachtgever en BBL. BU. Akcboom: .Dit.i V J, uitbreiden met de produktie van vi- deelpresentaties. Met de kwaliteit van leggen. Overigens Njettemm werkt BBL met een kwalificeerd rijn wekt geen verba- i tri het algemeen dkwah ei die «hik is aan de Hetzelfde Jeldt voor6de free.lan. loemd. We nebben beedkwahtei van Ie NOS. Daartoe w BgL een be. recente Bedrijven heeft h,et reclamebureau een miljoen roep d(?et fn de me^te beter geslaagd geïnvesteerd in een hoogwaardige vi- steeds dezeifde mensen. Werken deo-studio. met dezejfde fotograaf, cameraman of geluidstechnicus biedt duidelijk voor delen. Zij kennen het bedrijf en de waaraan het werk moet voldoen. iken op de segmentering van het aanbod be- van bedrijfsterreinen die moet afge- stemd worden op specifieke vragen van de diverse bedrijven, ook van be drijven die zich in Tilburg willen gaan vestigen. >urg Aanbeveling 10 promotie en aqui- vor- side ten behoeve van bestaande en nog te vestigen bedrijven moet een belang rijk aandachtspunt blijven. Ook moet er gelet worden op begeleiding bij ves- i vertrek. dfde aanbeveling de gemeente beleidsvoer gekozen strategie plus daarvan gepresenteerd aan de «gebruikers» van d die weten waar de lokr staat en in welke richting zich zal ontwikkelen. Aanbeveling 12 Er moet meer kon takt komen en meer overleg gevoerd worden tussen de vijf grootste steden p van Brabant met name op het gebied proje van ruimtelijke ordening en economi- aansl sche zaken. T~ Aanbeveling 13 de samenwerking tussen de transportbedrijven dient ver der gestalte te krijgen om grotere logis tieke voordelen te verkrijgen, aldus de onderzoekers in de analyse. stad. De veertiende aanbevelingde De negende aanbeveling richt zich werkvorming moet binnen het Mevrouw Staals uit de Ptr. Vo- s gelsstraat 20 te Beek en Donk, t, gaat bepaald niet over een nacht 1 ijs. En dat gold zeker bij de keu ze van haar aanbouwkeuken want ze had leergeld betaald toen ze de eerste keuken kocht. Ze wist dan ook precies waar ze op moest letten toen ze opnieuw aan een keuken toe was. 4 Niet zozeer de materialen en de indeling, maar vooral de leve rancier van de keuken is belang- -u‘ 'Ja’, zegt ze, ”ik heb mij vooraf i uitvoerig laten informeren. Daarbij was vooral de mond-tot- mond reclame voor mij belang- Vervolg van blz. 1 Extra geld Doordat de gemeentewerkers dan overuren moeten draaien, zal dat extra* geld gaan kosten; daar staat tegenover dat bezoekers van de binnenstad voortaan ook ’s avonds door schone djng straten kunnen wandelen. In de week- Love: einden is het voordeel nog opvallen der: in plaats van maandagmc-"“" worden de st----f vanaf 17.00 burg d; re indn En dan het mysterie van de stoeptegel! Vorige week werd in «v Koerier gesignaleerd dat de Tilbur Milieudienst in onze buurt, Loven tijdens deze mis (bege- sterd, geheimzinnige aktiviteiten aan Gregoriaans koor) en ge- het ontplooien was. Ook afgelopen rest van hun Mèrt in vrijdag wilde wethouder van Hassel boerenkleding gehuld nog niet kwijt wat er aan de hand was, zodat wij eerst maandagmiddag kon- Het Tilburgs reclamebureau «BBL-produkties B.V.» is gespecialiseerd in de vormgeving van beeld en geluid in de wereld van een code-nummer opgeslagen wor- van reclame en publiciteit. Het bedrijf ontwikkelt audio-visuseel materiaal voor presentatie-doeleinden in het bedrijfsleven, den. Als een berijf later het fotomate- Tot de relaties van BBL behoort een aantal gerenommeerde bedrijven. riaal nog eens wil gebruiken, kan de Voor de meeste ondernemingen en instellingen is reclame en publiciteit van bijzonder belang. Wie zijn goederen en/of code in een catalogus eenvoudig opge- diensten onder de aandacht van mogelijke cliënten wil brengen ontkomt er niet aan, om zich op een informatieve en profes- zocht worden en is een telefoontje vol- sionele wijze te presenteren. Zo’n presentatie vereist specifieke deskundigheid en maar weinig organisaties hebben deze zelf doende om BBL in actie te brengen. is. ;t Tilburgse BBL heeft deze deskundigheid wel. Vooral het samenstellen van video- en diapresentaties ten behoeve van 'jfsleven behoort tot de activiteiten van het reclamebureau. Het is niet toevallig dat een aantal grote bedrijven herhaaldelijk beroep doet op BBL-produkties B.V. Het be drijf maakt een kwaliteitsprodukt te gen een aantrekkelijke prijs en is be kend om zijn goede en snelle service. Verder heeft het reclamebureau veel te bieden. De produktie van band-dia voor ingewikkelde grootbeeld- presen tatie met meerdere projectoren be hoort bijvoorbeeld tot de mogelijkhe- BBL kan onder meer projectoren, den, maar ook band-dia voor een meer microfoons en spreekgestoelten leve- eenvoudige presentatie met één projec- ren en heeft daarvoor speciaal vervoer, tor worden bij BBL geproduceerd. Als onderdeel van de service beheert BBL ook een dia-archief. Een bedrijf Door zich met video-presentaties kan zijn fotografisch materiaal na ge- bezig te gaan houden lijkt het reclame- bruik in dit archief onderbrengen. Het bureau een nog betere basis voor de komt nogal eens voor dat eenmaal ge- toekomst te hebben gelegd. De video- bruikt fotomateriaal zoek geraakt of techniek is volop in ontwikkeling en door onzorgvuldige opslag wordt be- veelbelovend voor reclame-publici- schadigd. teitsdoeleinden. Dat is gunstig voor BBL en daarom ook voor naar relaties. BBL haalt de betreffende afbeelding uit het dia-archief, maakt daarvan een kopie en stuurt deze naar de cliënt. Het origineel wordt weer veilig in het archief opgeslagen. Op deze manier kunnen maar liefst 20.000 dia’s in het BBL-archief ondergebracht worden. moet een ge- uw «denk-tank» ■nwoordigers zit- tet bedrijfsleven, Reisburo Disma Slagerij Hendriks G.v.d. Ven Rijwielen Hespa Interieurverzorg. Duitsman Juwelier Coiffure International Slijterij Prince Dansschool Boutkan De Hoepel, speelgoed Pepita van Rijswijk, schoenen Mulders van Mansfeld Kapsalon v.d. Wouw Rest. Nieuw China St. Jan Schoenen Koppamans Frans_Sm« Mod. Dit weekend, aanstaande vrijdag, za terdag en zondag, viert de inmiddels alom vermaard geworden «Unentse Mèrt» in Udenhout haar eerste lus trum. En omdat de vier voorgaande ke ren de weergoden de organisatoren be paald niet gunstig gezind waren, willen ze daar in «Unent» voor deze vijfde af levering van de Unentse Mèrt onder hand wel eens drie dagen lang stralend nazomerweer! (Wij ook, hoort u ons htjes brommen). Om nu niets aan toeval over te laten, heeft de Mèrt- Kommissie dan ook, samen met het be stuur van de Stichting Karnaval Uden hout, volgens goed oud gebruik de hei lige Clara een worst aangeboden, een superworst, mag je wel zeggen, want slager Verschuuren vervaardigde voor deze gelegenheid een kunstwerk van maar liefst 1 meter lang, dat vorige week aan de Clarissen in de Lange Nieuwstraat te Tilburg is aangeboden. De Unentse Mèrt dus alweer voor de vijfde keer. En daarom interessan- Na de mis volgen vendelzwaaien en ter, gezelliger, drukker en bruisender güdengroet door de gilden St. Anto- dan ooit. Met verspreid over een uitge- nius st. Sebastiaan en St. Joris. Ver strekt «Mèrt»-terein gedurende drie volgens slingert zich een optocht van dagen waarlijk voor elk wat wils. Zo- oude voertuigen door het dorp (oldti- veel dat we hier slechts een greep uit mers, oude fietsen, brommers, moto- het overweldigende aanbod kunnen ren, rijtuigen enz.) doen. Om 12.30 uur zot het Mert spektakel _r fronten losbarsten, met een concert in eld van Koos de kiosk aan de van Heeswijkstraat, ie in Brabant met op liefst drie podia zang- en dans- kan tellen, groepen en folkloristische muziek (van i Heeswijk- o.a. Panta Rhei, Mie Katoen, BeNe, Jo 4 muzikaal Hoogendoom, Fanfare de Erfenis van - van Koos Al- de Bijstand en nog vele andere cory- iet amusements- feeën uit Udenhout en ver daarbuiten. Ook plaatselijke Twee podia zijn op de Mèrt gereser- toeganghebben - -navond m de veerd voor boerenkapellen en folklo worfenger demons nstisch muziek. Ook wordt een wagen- van het Bocci L spel opgevoerd en is er een streetpara- het jeu bouk de door een zevental dixielandorkes- Kortom, u zult het ten’ zijn, de mens die zich op levering van de Unen Modeshow maar een Op weer een ander podium wordt geboren worden: amuseer De heer P. van Beurden, oprichter en directeur-eigenaar van BBL, is ver antwoordelijk voor financiële aangele genheden. Bij de oprichting van het Tilburgs reclamebureau was ook de heer G. Baaten betrokken. Hij houdt zich vooral bezig met creatieve aspec ten zoals onder andere het begeleiden van video-produkties. Een viertal me dewerkers is werkzaam in de unieke studio van BBL. meentelijk apparaat bevorderd wor den, vooral bij sociaal-economische zaken en stadsontwikkeling en alle be staande kontakten, relaties en samen werkingsverbanden moeten geïnventa riseerd worden. Aahbeveling 15 er mo meentelijk regionale komen waarin vertegem ten van de gemeente, hel het onderwijs, etc. Aanbeveling 16 er zouden meer ge richte maatregelen moeten komen voor de bevordering van de oprichting van nieuwe ondernemingen en er moet een toereikend aanbod zijn van be drijfsruimte voor startende bedrijven. Aanbeveling 17 de aanwezige akti viteiten en projekten zoals lokale ini tiatieven moeten beter op elkaar afge stemd worden. Aanbeveling 18 de gemeente Til burg zal zich toe moeten leggen op ojekten en aandachtsgebieden die isluiten bij de aanwezige potenties. In de negentiende aanbeveling wordt aangedrongen op meer inzicht in de onderlinge verwevenheid tussen bedrijven in de stad en in de regio. Aanbeveling 20 de gemeente Til burg moet een stedelijk beheersplan net- ontwikkelen en beginnen met city- ge- marketing en city-management. De laatste aanbeveling tenslotte er moet een betere afstemming en coördi natie komen van instrumenten en mid delen van de verschillende bij de ar beidsmarktproblematiek betrokken factoren, aldus de onderzoekers in hun analyse «Tilburg, hart met kracht». Tot de relaties van BBL-produkties kV. kunnen grote organisaties als K.L.M., Océ, G.-E.-Plastics, La Paz, den vernemen waarom al die straatte- Philip Morris en de Van der Valkketen gels zo wit zijn: dat is om het opschrift worden gerekend. Vooral bedrijven m beter te kunnen lezen, de door Studio de industriële sector maken gebruik Willem Besters ontworpen aktieslogan van de diensten van BBL. Maar ook de «Honden doen het in de goot» - en Gemeente Tilburg is een belangrijke dus niet op de tegels van het trottoir! cliënt voor het reclamebureau. Niette- De oproep aan de tot wetsovertre-, ™in komt een betrekkelijk klein deel g geneigde baasjes en vrouwtjes van van de relaties van BBL uit de regio Loven-Besterd wordt gelardeerd met Tilburg. is het voordeel nog opvallen- een plastische afbeelding van het ge- i plaats van maandagmorgen wraakte produkt terwijl een in rood i de straten dan zaterdagmiddag uitgevoerde pijl de richting uitwijst uur «gekuist» zodat Til- van goot of grasveld waarin Tarzan, “g1 hierover: «Het is op ziel Jan heel het weekend een prope- Blekkie, Mops en alle andere hun be- dat in verhouding weinig van Iruk maakt. hoefte wèl mogen deponeren. lades uit de regio Tilburg kc i—ui j- u j— tevens een «poep- •hiiissfraat pn Tncn- M1C1C Verder heeft het bedrijf mensen in dienst die zich bezig houden met secre- tariaatswerkzaamheden, administratie techniek. Verkoop, reclame en «pu- relations» vallen onder verant woordelijkheid van Ella Akerboom. Zij zegt: «BBL is een prettig bedrijf met een goede sfeer en enthousiaste mensen. Vooral dit laatste is belangrijk voor een bedrijf in onze branche.» dia-archief van BBL kan foto- J systematisch en voorzien

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Weekblad De Tilburgse Koerier | 1987 | | pagina 9