i I o o cc STADSE- SCHOUWBURG I’ 5 I) .1 '8 6 5 5 k 6 1 0 V tóUOOVSt ORGELS Het nieuwe leven V- - Projekttheater met «Angel city» Blijspel «Wolken» met Jeroen Krabbé Hebt U wel eens volmaakt geslapen lattoflex «Duidelijk zo prima kabaret-programma van Robert Long sbruari 1980 pagina 16 Donderdag 28 februari 1980 pagina 17 DE TILBURGSE KOERIER loemen Muzikaal kabaret-programma met Monkau, Mok en Meeberg 1.995,— 83 Filmhuis: The naked z KI rTTTtl civil servant NACHTVOORSTELLINGEN INRUILORGELS V.A. 650 muziekhuis Jo de Meyere, Simone Rooskens en Luc Lutz in «Uit pure liefde» Globe speelt De Kwekeling als zijn is kan Plaatsverkoop start op maandag 3 maart. Protheater met Hippolytos» Haagse Comedie met «Komieken» Wim Hogenkamp Voorjaars- klokkenshow bracht. i in elk aar„. lichaamsbouw van EIGEN TECHNISCHE DIENST -hits: s°i slaapwinkel schouwburgring 25, tilburg tel. 422122 FOTO. Staande I Zittende ven goe gesteld i dramatis iere aspeku •werken. Duidelijk zo?» is gramma van Rober Jongewaard, die op irgse Stadssch uziek zijn De kleinste komedie met poppenspel «De Lentefee» in de studio-zaal Kom kijken hij: Juwelier - Horloger Schouwburgring 27, Tilburg Simone Rooskens. i Luc Lutz. blues, die hij met de paplepel kreeg inge goten. Muziek is voor Joe meer dan werk of ontspanning: het is een manier van leven. „THE TALK OF THE TOWN" «Presenteert» «De Kwekeling» speelt zich af in 1952 en beschrijft het leven in een grensdorp in de Limburgse mijnstreek. De hoofdpersoon Frits Angst, een kwekeling, komt tijdelijk Donderdag 6 maart om 20.30 uur wordt in het Kultureel Sentrum een programma ge bracht van elektronische en elektro-instru- "«■ntale muziek met allerlei aspekten van uramatische, theatrale en filmische aard door «Het Nieuwe Leven». it, zet de Ike vorm /oud van I consoor klanken son, .T mg- Ten elde besta Juliana van Stolbergstraat 7 en 25 Telefoon 013-420986/323049 ;srite een ijl gebaar 1 het afbrokkelende st_ jn voeten. «rengt een programma waarin ze hun kritische maatschappijbeschouwingen vol humor de vrije loop kunnen laten». Muziek en tek sten zijn van o.a. Marius Monkau, Jaap van de Merwe, Rob van de Meeberg en Henk Alkema. Regie: John Heawood. tsverkoop start vrijdag 29 februari. Op vrijdag 29 februari a.s. From the U.S.A. Joe Bataan ïreld, in dit geval de de «droom» zijn :iële rendement heeft, isen die vrijwillig .jofferd om er deel ken. Mensen die ien dóór en wier ie produkten van Fania Record, arrangeerde, produ- id in diverse grote hits' «Subway Joe», 'Toud», «Sweet I Vrijdag 7 maart om 20.30 uur komt het Projekttheater met de nieuwe produktie Angel city in het Kultureel Sentrum. De nieuwste produktie van het Projekttheater is «Angel city» van Sam Shepard, bekend van de door Globe gebrachte produktie «Bloed van de hongerlijders-. Voor de schrijversgeneratie waarvan Sam Shepard exponent is, is «maatschappelijke kritiek» ook kritiek op de traditionele vorm waarin «kunstenaar» en «toeschouwer» elkaar ontmoeten in een voorgeschreven schimmenspel. auuauc ui Harlem is r..v, veranderd. Alleen de muziek. Lyman en “'orten hebben plaatsgemaakt voor de iken van soul The Temp e.a. Naar verin ontstaan: het-- verhaal tegen de achtergrond asbare, eigentijdse muziek. Jataan was f J die deze t behoeve van de elektronische muziek taan er nauwelijks of geen kanalen om stukken die sinds 1948 zijn gemaakt aan fatsoenlijk podium te helpen. Ongeveer tien jaar geleden namen een aantal komponisten rond het conservato rium in Den Haag het initiatief om de e'*'- tronische en elektro-instrumentele stuk toegankelijk te maken voor het concert publiek; zij organiseerden concerten in de hoop dat dit initiatief ook weerklank zou Op vrijdag 7 maart komen Monkau, Mok en Meeberg met hun muzikaal kabaret-pro gramma «We staan er gekleurd op» in de Studio-zaal van de Stadsschouwburg. Ze noemen zelf hun programma muzikaal-kri- tisch theater, dit hebben ze niet gedaan om het drietal staat borg maar weer eens een nieuw labeltje ergens king van hun nieuwe j aan te hangen, maar om zich af te zetten een goede kritische arduwer van de Kleinste Kortfedie met het tegen de vrijblijvendheid waarin naar hun ide Stadsschouwburg. Bart Corduwer wil idee het hedendaagse kabaret is verzand. leen tijdens het spel maar ook daama. Met Hun programma heeft dan ook duidelijk Ko thema s aanraken, waardoor kinderen een links poiitieke inhoud met woorden, drle n muziek en beweging. Wat enkele recen- i gaat over een fee, die een hap neemt uit senten na de première er over geschreven tegen wonnen). Door het vergif verandert hebben: (Het Parool) Pieter Vrijman: «Ook i figuurlijk de hele wereld op zijn kop. Het „u, au generatie/ Een bezwe opzichte v grond onde vinden bij andere komponisten en uitvoer ders. Dat dit niet gebeurde is voornamelijk te wijten aan het feit dat er in de afgelopen tien jaar een tendens is geweest om ka- mermuziekensembles en orkesten van forse subsidies te voorzien terwijl de elek tronische, elektro-mechanische en elektro- akoestische muziek nog steeds zonder po dium, zonder publiek en zonder uitings- middelen achterblven. ;n De groep «Het Nieuwe Leven» neemt eens te meer het initiatief, ook uit eigen elek- belang, om deze situatie in positieve zin te ikken wijzigen. De groep bestaat uit Gilius van Bergeijk, Jan Boerman, Dick Borstlap, Toni van Campen, Marga Mulder en Viktor Wentinck, allen komponisten-uitvoerders van elektronische en elektro-instrumentale werken die in de afgelopen jaren zijn ge maakt. Gemeenschappelijk en nieuw in de komposities (op een uitzondering na) is het visuele aspekt. In de afgelopen tien jaar hebben de elek tronische en elektro-instrumentale muziek een ontwikkeling doorgemaakt die de komponisten ertoe aangezet heeft ook al lerlei dramatische, theatrale, filmische en andere aspekten in hun komponeertrant te verwer' en het rekende n omtrent «verhaal», «ontroering» en «oplossing» worden ingeruild voor een minder absolute these, waarbij de auteur zijn publiek deelgenoot maakt van zijn twijfels, hoop en probeert ze in een tunnel te sleuren, waarbij c afspraken met lokaal in de buurt van Man- schroeven si krijgt een groepje komieken-in-spe spee]t dan ir laatste aanwijzingen van hun do- «Angel cit”- vorens ze later op diezelfde avond langzaam u, een talentjager uit angs erschillende types ged£ in het «De Kwekeling» van Ger Thijs is het enige oorspronkelijk Nederlandse stuk, dat Globe dit seizoen speelt. Op zaterdag 1 en zondag 2 maart wordt dit toneelstuk in - regie van Gerardjan Rijnders in d“ schouwburg Tilburg gespeeld. Aan uc voorstelling werken mee Tlieo de Grc Ton Selter, Joost Prinsen, borgh, Huib Rooymans, Guus Hoes, Michel van Boermans, Gijs de Lange, I Elisabeth van der Wal. Het ontworpen door Paul Gallis. Zaterdag 1 maart om 20u.30 brengt het Protheater in het Kultureel Sentrum een van de oudste liefdesdrama’s: «Hippoly tos» van Euripides. Theseus, de heerser van Athene, woont met zijn vrouw Phaedra en zijn zoon Hip polytos in een afgelegen gebied van de Pe- leponesos, in ballingschap. Door een plan van Aphrodite, de godin van de seksuele liefde, wordt Phaedra verliefd op haar stiefzoon Hippolytos, een bastaard van Theseus en de koningin van de Amazones Hippolyta. Hippolytos is een door en door kuis man, vol eergevoel en een overtuigd vereerder van Artemis, de godin van de kuisheid. Hij wil niets van vrouwen weten en wijst Phaedra dan ook af. Zij besluit zelfmoord te plegen, echter niet zonder een brief achter te laten waarin zij Hippolytos van verkrachting beschuldigd. Theseus roep zijn vader Poseidon aan om Hippoly tos te vervloeken. Tevens verbant hij Hyp- polytos voor het geval de god zich niet aan zijn belofte houdt. De waarheid komt echter aan het licht, evenwel te laat voor Hippolytos. lelden: ma. t.e.m.vr. uur bij Penney’s Inter tel. 030-315298/316398 na 13.00 uur -18.00 uur Een bed moet er niet alleen mooi uitzien. Ook moet het uw lichaam, vooral uw wervelkolom en spieren, de mogelijkheid geven om te kunnen ontspannen. Veel bedden zijn daar te zacht voor. Of te hard. Alleen Lattoflex maakt bedden waarvan de vering volledig kan worden ingepast aan het gewicht en de ehaamsbouw van de slaper. gM tecnisom Een Lattoflex bed is dan ook veel méér dan alleen maar mooi om te zien. Het is het enige bedsysteem wat zorgt voor een korrekte slaaphouding. Wij demonstreren u graag de werking van het unieke Lattoflex bedsysteem. Kom even langs. Dan kunt u ook zien dat Lattoflex bedden maakt voor elk interieur, in elke stijl. 1.995,- 3 voetmaten en veel speelhulpen COSMOVOX vanaf INKLUSIEF RITME EN AUTOMAAT VSNT 2.375,- Drie voetmaten, ritme, automaat en afdekklep HAMMOND vanaf 2.390, Met het warme HAMMOND «-geluid. YAMAHA vanaf 2.395, Het kwaliteitsprodukt uit Japan FARFISA Bijvoorbeeld model 5240R. Met ingebouwde synthesizer en polyfonische piano EMINENT 5.890, vanaf 8.990, Nu ook te leveren in fraaie eikehouten kast. sloppen van East Harlem S <=-»•■ -Mi achtergrondmuziek de rock and roll. xi*'8’- o De situatie in East Harlem is niet drastisch Na U n Stdsoul-avontuur startte hij een Jleen de muziek. Lyman en aantal onafhankelijke projekten en werkte ebben plaatsgemaakt voor de v2or dlve£?e platenmaatschappijen. Met soul en funk: Smokie Robin- <<RaP-°’ ClaP-O» keerde hij terug in de nptations, Earth, Wind Fire schijnwerpers. In zijn muziek brengt hij luidt is in die wijken het «rap- zeer bewust de traditionele muziekvormen ping» ontstaan: het ritmisch vertellen van Latyns-Amenka en de rhythm and een verhaal tegen de achtergrond van blues, dansbare, eigentijdse muziek. Bataan was één van de eerste Amerikanen die deze trent oppikte en een hit scoorde met «Rap-O, Clap-O». Bataan: «De rap- plaat is niet nieuw. Ik heb niets uitgevon den. De D.J.’s op Jamaica, de zogeheten «toasters» doen het al jaren. Zij het op een iets andere manier. Maar ik geloof dat ik voor Amerika wel de primeur had. Het heeft alleen even geduurd eer de plaat op de markt is verschenen». Joe B, zoals zijn vrienden hem noemen, loopt al zo’n twintigjaar mee in de business en heeft de hand gehad in een groot aantal hits. Hij is mede-oprichter van het be faamde Salsoul-label. Hij produceerde in ’73 het eerste Salsoul-album getiteld Afro- Filipino». Na een kort verblijf in een tehuis voor moeilijk opvoedbare jongeren, kwam hij in de jaren ’60 in kontakt met diverse lokale bands. Hij ontplooide zich snel en was spoedig leider van een eigen band. In ’67 Jeroen Krabbé, Linda van Dyck, Rudy Falkenhagen, Donald Jones en Pim Vosmaer spelen op zaterdag 8 en zondag 9 maart in de Stadsschouwburg het toneelstuk «Wolken» De regie is in handen van Nicholas Renton (bekend van «Een dag uit de dood van verdomde Loewietje»), «Wolken neemt ons mee op een door de overheid gesponserde joumalistenrondreis over Cuba van Castro. Het gezelschap bestaat uit drie persvertegenwoordigers met volledig rasterende vooroordelen, een Cubaanse public-relation reisleider en een uitsluitend ekend chauffeur. Terwille van hun lezers thuis sleuren zij zich door dagenlange •pbouwstadium en n effekt te veroor- ieert overeenkom- «Nachtvorstellungen» van Lothar Lam- t vertelt van een jonge man die in de scoop een filmverhaal ziet, waarmee hij - sterk identificeert dat hij het film- hoofdpersoon na-leeft De ge- /an een man tussen werkelijk- en droom. In de film gaat het om de emancipatiegeschiedenis van een man, waarbij de liefdesrelatie tussen mannen on derling slechts ter verduidelijking dient. Het gaat erom hoe iemand zich losweekt van het beeld dat zijn vriendin en zijn zus ter van hem gemaakt hebben. Op zaterdag 8 maart komt Wim Hogenkamp in de Studio-zaal van de Stadsschouwburg met de avondvullende voorstelling «Heel gewoon Wim Hogenkamp». Het gaat goed met Wim Hogenkamp. Na zijn uitstekende elpee «Heel gewoon», die terecht veel aan dacht kreeg via radio en televisie en waarvan ‘LJJes werd onderscheiden met ...:j-::s van Conamus. heeft ook al enige theaterop- iucu. lil maart 1979 nam hij rol van Robert Long in de mu il Gaaikema over, enlijk? Hij komt uiviungen, maar heeft leven in Amsterdam ge- ment geleerd voor dekorateur/ dran heeft op reklame-buro’s gewerkt, maar zijn liefste wens was toneel spelen. Hiervoor heeft hij dan ook toneel- en zar i genomen, figureerde in films, speeluc rollen, schreef teksten en maakte een programma. In zijn theater- Heel gewoon Wim Hogenkar veel materiaal van de rtijk n eind van het programma wordt nog eens ekstra bewezen dat ze niet alleen politiek in de goede hoek zitten, maar ook muzikaal uitstekend werk verrichten». Ruud Gort zak (Volkskrant): «Het vakmanschap van het drietal staat borg voor een vlotte afwer- e programma dat vanuit de kinderen aktief bij het spel betrekken, niet alleen tijdens het spel maar ook daama. Met pjun programma heeft dan ook duidelijk Ko van Leeuwen (Haarlems dagblad): «De zijn voorstellingen wil hij maatschappelijke thema’s aanraken, waardoor kinderen een links poiitieke inhoud met woorden, drie mensen die in dit programma zijn sa- beinvloed worden (televisie milieu, thuis). muziek en beweging. Wat enkele recen- mengekomen hebben elk hun eigen «De Lentetee» is een milieubewust sprookje en gaat over een fee, die een hap neemt uit senten na de première er over geschreven tistieke kleur en inbreng. Het tno brer een giftige appel (deze appel is bespoten met gif tegen wormen). Door het vergif verandert hebben-(Het Parool) Pieter Vrijman-«Ook een programma waarin ze hl’" de fee in een «Appelsteeltje Zij zet letterlijk en figuurlijk de hele wereld op zijn kop. Het p|ejt bet voor vakmanschap voor dit maatschappijbeschouwing»" vergif heeft niet alleen de wormen gedood, maar ook alles wat leeft op deze aarde drietal dat er snel gereageerd wordt op vrÜe 'OOP kunnen laten» vergiftigd. Zoals dat meestaJ gaat wordt nog net op tijd het tegengif gevonden, waarmee de aktuelè politieke gebeurtenissen. Ze be- sten zijn van o.a. Marius 1 Lentefee genezen kan worden. De boer bespuit zijn appels nooit meer met vergif (6 t.m. 12 perken zich niet alleen tot de Nederlandse de M< jaa*-)- politiek, maar gaan ook ver over de gren- p'kerl zen. In de Zuidamerikaanse liedjes aan het Plaats Het kontakt tussen de auteur en het In het verhaal zien ze Rabbit Brown, die publiek, de vanzelfsprekende overmoedig de commerciële wereld «verhaal», binnenstapt en denkt daar en passant zijn _r___jing» worden kunsten te kunnen slijten. Maar terwijl hij ninder absolute these, binnen is voelt hij dat hij de krachten van ijn publiek deelgenoot deze wereld heeft onderschat. /ijfels hoop en probeert ze commerciële wer te sleuren waarbij de filmindustrie, waar het publiek op losse formidabele financiële staan en toeval een grotere rol herbergt een aantal mens n structuur en bedoehng.In bun vrijheid hebben opgeof ivond rl,BC* CltV v,erschljnen °P de“ mamer van te kunnen uitmaker ivona langzaam de kontouren van obsessies, inmiddels gevormd werden tvnes an§ dU‘kt tUSSen. n.arden ?kst een dromen geënt zijn óp - de vervolgens in het tweedX g^etf dfe s» die ze ingestudeerd hebben rijn generatie? Of zoals Tympani, een van de karakters ze een kamère in de show-bu- Een bezweringsrite een ijl gebaar ten van het stuk, opmerkt: «We zitten i, en dan zijn we opzichte van het afbrokkelende stukje opgesloten in het nauwste gedeelte van eking in het les- grond onder zijn voeten. onze droommachine». In een regie van Lodewijk de Boer brengt de Haagse Comedie op dinsdag 11 maart --- het toneelstuk «Komieken» van Trevor Griffiths in de Stadsschouwburg Tilburg. verwachtingen Aan deze voorstelling wordt meegewerkt «ontroering» door Allard van der Scheer, Wim van Rooij, Wim van den Heuvel, Pieter Lutz. Gaston van Erven, Lucas Dietens, Gees Linnebank, Eric van Ingen en Sacco van der Made. In een klask Chester k~!~“ een paar cent alvorens z_ zullen optreden voor Londen. We leren de ver kennen, zien vervolger- drijf de «acts» en waarmee ze een kan .v. siness hopen te beginnen, getuige van de nabesprel lokaal. De vragen, die Griffiths in dit stuk aan de orde stelt, zijn: waarom lacht een publiek? Hoe komt het dat dubbelzinnige opmer kingen over seks, minderheidsgroeperin gen en lichaamsgebreken vaak zo’n uit bundige bijval vinden? En mag men als ar tiest zijn integriteit opofferen voor een ge makkelijk sukses. Omdat de titel de indruk zal wekken, dat het hier om een avondje pret voor het hele gezin gaat, vermelden wij hierbijdat het stuk zich kenmerkt door een stevig, cynisch taalgebruik. Plaatsverkoop start op dinsdag 4 maart. s een prima kabaret-pro- Hanny Alkema (N.R.C.): «Robert Long en ert Long met als gast Leen Leen Jongewaard maken de belofte van de .mngewaard, die op maandag 10 maart in de waar. Zij laten geen twijfel bestaan Tilburgse Stadsschouwburg komt. Teksten over ^un opvattingen over mens en maat- en muziek zijn van Robert Long en hij wordt schappij noch over hun homofilie. Het pro- begeleid door het kombo van Koos Mark. gramma is zeer afwisselend, gek, grappig, sarcastisch, giftig en gevoelig. Zij vormen een uitstekend aanvullend duo kurieus aanvankelijk door hun lengteverschil. Om dat zij zich niet als een paar apart presente ren, komen gelukkig hun verschillende per soonlijkheden goed tot hun recht». Ruud Gortzak .(Volkskrant): «Muzikaal zit het stuk ijzersterk in elkaar, maar «Duide lijk zo?» kan nog aan kracht winnen als er enige nummers worden geschrapt. Pas dan zal een nu onderhoudende show van wis selend niveau uit kunnen groeien tot onverbiddelijke theaterhit die aantoont de fut niet helemaal uit het Nederlandse kabaret is». g NIEUW! PENNEY’S BEATBALLET start met een cursus beatballet in Til burg, Schout Cryllaertstraat30, op don derdag 6 maart a.s. Inlichtingen enaanmt i van 9.00-13.00 i matiecentrum, 1 en 030-787205, r tel. 03458-2134. HELEN HAGOORT MANAGEMENT g tel. 03474 - 1623/1688 Een vrouw die nog maar enkele maanden te leven heeft, een egocentrische echtgenoot, een uiterst toegewijde vriend, een zoon, en iedereen doet alsof de ander het niet weet. Ziedaar de kern van het toneelstuk «Uit pure liefde», dat op donderdag 6 maart in de Stadsschouwburg gespeeld wordt door Luc Lutz, Simone Rooskens, Jo de Meyere en Evert Holtzer. «Uit pure liefde» van sir Terence Rattigan kombineert wonderwel bijtende dialogen en amusant gehakketak met de ontroering en onontkoombaarheid van een altijd ak- tueel dramatisch thema. Een knap ge schreven spel van begrip en schijnbaar on begrip dat het publiek zal boeien tot lang nadat het doek is gevallen. Gregor Frenkel Frank heeft het stuk in het Nederlands be werkt. De plaatsverkoop start op donderdag 28 februari. ORGELPRAKTIKUM, WAAR WIJ U ORGEL LEREN SPELEN Woensdag 5 maart te 20.30 uur begint in het ventig jaar oud en nog steeds een bijzon- Tilburgs Filmhuis Kultureel Sentrum een dere man, leidt de film zelf in. De film heeft nieuw filmthema: «Film en homoseksuali- een grote waarde als histories dokument. teit». Deze woensdag worden in dit kader Hij geeft een stuk moderne geschiedenis gedraaid: «The naked civil servant» van weer, waar heteroseksuele mensen (en ook Jack Gold (1977) Engeland, en «Nacht- jonge homo’s) geen weet van hebben. Een vorstellungen» van Lothar Lambert (1978) stuk geschiedenis, waarin de systemati- B.R.D. De laatste film zal om ongeveer sche traditionele en paranoïde angst van de 22.30 uur beginnen. maatschappij voor homo’s wordt blootge- legd. «The naked civil servant» is een auto biografische film over het leven van Quen tin Crisp, een Engelse homo, die reeds in de jaren twintig zijn geaardheid niet ver bergt voor ’t preutse, Vixtoriaanse bert Engelland. biosc Integendeel, Crisp (gespeeld door John zich zo sterk Hurt) is zich zeer bewust van zijn geaard- leven van de 1 heid en eist voor zichzelf het recht op te schiedenis va leven zoals hij wenst. Dat hij hierdoor in heid en drooi onvermijdelijk conflikt komt met zijn om- ------ -- gevmg en de autoriteiten, schijnt hem niet te storen. Met veel humor, gevatheid en een groot zelfbewustzijn verdedigt hij zich wanneer dat noodzakelijk is. Cnsp, nu rond de ze en I .jnen op ii duikt tu 7 van ier. s mee te delen; ■"eratie? ezweringsri1 ierzijr waarnemen op het schooltje in dit dorp 8 waaruit zijn vader, ex N.S.B.-er, na de t"et Wl™ oorlog is weggevlucht. Al vanaf het mo- yPe® “Heel stuk in een ment dat hij uit de bus stapt blijkt zijn ver- dacht kreeg via rat i de Stads- blijf in het dorp tot mislukken gedoemd. een van de liedjes Aan de Maar ook als zijn missie als onderwijzer d® L®**18 Davidsprijs Theo de Groot, een echec is kan Frits Angst er niet toe W™ Hogenkamp er oi i, Guusje van Til- komen het dorp te verlaten. Hij heeft zich tredens opzitten. In i Babette Mulder, intussen laten opnemen door een familie plotseling de rol van Robert I loes, Michel van Rooy, Theu die zelf tot de uitgestotenen van het dorp ^*,n8P°p" *an G is, Gijs de Lange. Frans Spek en behoort. De familie bestaat uit een slach- Wie is Wim Hogenkamp eiger 1 van der Wal. Het toneelbeeld is ter, zijn vrouw, zijn broer Josef, die in de van oorsprong uit Groninge ;n door Paul Gallis. stad als kapper zijn brood verdient, en zijn vrijwel zijn hele levi verminkte dochter Zusje. De relatie tussen woond. Hij heeft geli de kwekeling en het slachtersgezin is geba- etaleur, heeft op rek seerdophet verlangen van allen om ooit uit maar zijn liefste we het dorp weg te komen en een nieuw leven Hiervoor heeft hij da te beginnen. kssen genomenfigur programma «Heel gewoon Wim Hogenkamp» gebruikt hij, veel materiaal van de plaat, aangevuld met conférences en andere num mers, die voornamelijk muzikaal zijn. Hij wordt begeleid door het trio van pianist Rob Roeleveld. De plaatsverkoop start op zaterdag 1 maart. auteur (Michael Frayn) vraagtekens bij de objektieve feite van verslaggeving. Enthousiasme en verveling worden beïi faktoren van buitenaf. De plaatsverkoop start op zaterdag 1 en zondag 2 maart.

Kranten Regionaal Archief Tilburg

Weekblad De Tilburgse Koerier | 1980 | | pagina 17