ITIaas
I
J
STADS
SCHOUWBURG
SG3UlWa[l@(LSf
I 4
Brabants Orkest
in Schouwburg
3E
3E
Nog 5 pauze-concerten
in de Maranatha
SLiKWfflMSf
KLEUR
LINNEN
9,95
FRANS VAN AARLE
UW FOTOGRAAF
Donderdags van 19.00 tot 19.45
ARABISCHE FILMS
TEN
slijk
Klassieke langspeelplaten
159,-
Projekttheater
met
«Fakirs Bril»
Globe speelt
«Mensenhater»
»JES»
Popstudio Hinderik speelt
«De Vogelman»
Mime, klowning en beweging
Sïï”
Voor de rest schijnt alles nog geheim
te moeten blijven zo vlak voor de we
reld première (I maart in Utrecht).
Georgo en Sharon Landau
Georgo Peugeot heeft jarenlang in de
«Great Salt Lake mime troupe» ge-
speeld en is daardoor ook in Tilburg
geen onbekende meer. Ongeveer een
jaar geleden ging hij op solo-toer. Zijn
X voorstellingen zijn nooit een kant en
u klare produktie. Zij worden altijd
L improvisatorisch begeleid door één
*K of meer musici. Dit keer Sharon Lan-
dau met haar orgeltje en bekend van
het Festival of Fools van vorig jaar.
Zaterdag 3 maart om 20.30 uur.
Henk Elsink drie avonden in Tilburg
I* 21. P
naart 1979 pagina 12
DE TILBURGSE KOERIER
Donderdag 1 maart 1979 pagina 13
U komt toch zeker ook wel even kijken,
KPIJT
want in
en zelfs op
sta ik
in de etalage.
Ie zit
barpi
Kan
Natuurlijk bij
In onze etalages exclusieve kleurenfoto’s op linnen
,a. in
nodellen 1979.
worden films vertoond uit Algerije, Tunesië, Marokko,
De ambassadeurs
5».m‘«uu’r
Rogier van Hoek.
12039.
uitgei
rust,
amer-
>rdeel
an 1 tot 9 uur
10 tot 5 uur.
lart
Ie dag
een t
woot
c in staat was
et voor geschi
Textielplein
'9
compositie
dit mede ver-
L~ - ide
zon-
•ie
Iman.
I geldt
i 10
sse-
rk vakkundig
Korvelseweg 56, Tilburg, Telefoon 013-424283
MENS SPECIAL
MODE
groeit tot een
hoge ambitie er
voor de
«toe val».
Picnic»
en vergis
van
verli
(trom-
etsen),
.1 Dij st
breidii.
delen o
aanwen
parasie
166^ 1
mcourt.
het es
in gen is,
inde
:heidt
"enstan-
en mo-
verliefd
s en vol-
de on-
Korvelseweg 255, Tilburg tel. 423356
Broekhovenseweg 58, Tilburg - tel. 433714
Dorpsstraat 5, Goirle - tel. 342171
Woensdag 7 maart wordt de
?dtheater-voorstelling in de Stads-
ovüouwburg verzorgd door Popstudio
Hinderik. De voorstelling begint om
14.30 uur in de Studio-zaal. De toe
gangsprijs is drie gulden en de
kaartverkoop start op woensdag 28
gaf een stuk vc
memori
aan dit pro- Bartók
loor Freek de dat nr J
i Jan de
wil deze
die een hele biezondere waarin
STENMAKERIJ
J. COUWENBERG
Kloosteratr 56. Goirle
Tel. 013-34.25.12
Achtereenvolgens zullen deze week te
zien zijn: Footsbarn Theatre met
Jungle Fever»; Peter Wyssbrod met
Hommage au Theatre»; Georgo
Peugeot en Sharon Landau en dinsdag
*'iving Picture Mime Show met
te, hopes and terrors».
- zullen deze maand in dit kader
tredenFranz Josef Bogner, Pa-
Circenses, Theo Joling en Mez-
Woensdag 7 maart te 20.30 uur begint het Tilburgs Filmhuis, Kultureel Sentrum,
met een nieuw maandprogramma. Deze maand worden films gedraaid uit Arabi
sche en Afrikaanse landen waar een Arabische kuituur van invloed is geweest op de
filmontwikkeling.
In dit programma
Koeweit, Turkije, Senegal en Libië.
Bartók
Na de pauze het paradepaardje van
ieder orkest: het Concert voor orkest
van Bela Bartók. Bartók leefde in fi
nancieel moeilijk omstandigheden in
Amerika, en ook zijn gezondheid liet
veel te wensen over, toen de grote di
rigent Koussevitsky hem de opdracht
''—n stuk voor orkest te schrijven in
"oriam Natalie Koussevitsky.
uwk maakte er een uniek werk van,
na de première in 1943 een wereld
succes werd. Er zijn vijf deten.
Heel origineel is het tweede deel,
de verschillende blaasin-
uur treedt
□mmageau
tend maar over
-»*elling
L.iz.wijgen.
ssbrod
uvi .liet an-
kan zijn.
genomen,
>t Shakes-
worden ge-
zal dit keer
- een andere Wyssbrod zien dan vorig
zoeken. Hij komt in Parijs aan en
wordt opgevangen door vrienden.
Naast alle problemen zoals het vinden
van werk en het zoeken naar onder
dak, dringt zich al snel het probleem
op waar de film verder over zal gaan
de tegenstellingen tussen de Afrikanen
en de Fransen, het niet altijd even la
tente racisme dat in de wijk leeft, de
vooroordelen jegens elkaar en het
isolement waarin de buitenlandse ar
beiders leven.
De toegang is gratis.
TAM KONIJN
bereidt op grootmoederswilze
en vele andere specialiteiten.
Restaurant
ALBERTVILLE
Alphensebaan14 -CHAAM - Tel. 01619-586
Keuken open van 12 tot 21 uur
Tijdig reserveren gewenst
Donderdag 8 maart om 20.30 uur wordt
van 20 januari jl. uitgestelde pro
gramma (gladheid) van het Projekt
theater uit Amsterdam opnieuw ge
bracht in het Kultureel Sentrum.
In «Fakirs bril» komen een aantal
thema’s voor die ook in het vorige stuk
van het Projekttheater. dat vorig
seizoen in het Kultureel Sentrum te
zien was (Tranen van de burgerij)
voorkomen.
Bij dit stuk is de aandacht vooral ge
richt op een situatie waarin mensen
direkt en door eigen keuze op elkaar
zijn aangewezen. Woorden als «soli
dariteit» en «verraad» gaan een rol
spelen en de personages worden ertoe
gebracht ten opzichte van elkaar een
morele keus te maken. Een keus die
verder reikt dan het al of niet in stand
houden van een vriendschap.
De schrijver Cees Cromwijck richtte
zich in bijzonder op het verband tus
sen psychologische aspekten van
machtsmechanismen en zogenaamde
«objektieve machtsstrukturen».
Een milieutekening van een aantal
mensen die een kraakpand bewonen.
Studenten die een levenshouding pro
beren te vinden van waaruit zij een
politieke stellingname kunnen kom-
bineren met gewoon praktisch sa
menleven in de wetenschap dat een
mislukking meer dan alleen een teleur
stelling betekent.
Dat er allerlei konflikten ontstaan is
duidelijk. Het leven dat je achter je
laat is nooit helemaal blanco. Relaties
uit heden en verleden zullen steeds
weer opnieuw hun sfeer bepalen en in
een nieuwe richting dwingen, waar
anderen weer hun kommentaar op
hebben.
De toegang is gratis.
?lling van het
op donderdag 1
in de Koerier aan-
Mast
Laurence
dan het Dubt
cello van Jot
diens
droeg
Het is me daar een treurige, vrolijke,
knettergekke boel, daar in die gevan
genis. Hij viert daar ook zijn verjaar
dag. Ook zien wij hoe het allemaal zo
gekomen is. Het is dus een verhaal v
zijn jeugd, van zijn ouders, van
vrouw en ook van zijn oom, die
beetje op een kip lijkt.
En natuurlijk het verhaal van de vo
gelman, die X helpt aan een vogelt
Gezien de inhoud van het verhaal j
een absolute minimumleeftijd van
jaar. Ook interessant voor volwass
nen.
strumenten in paren solistisch naar
voren komen. De volgende Elegie is
werkelijk wonderschoon, en volslagen
in contrast met het Intermezzo, dat vol
grappige invallen zit, onderbroken
door een haast angstaanjagende inter
ruptie.
Het eerste en laatste deel omlijsten deze
drie delen met alle mogelijkheden,
waartoe Bartók in staat was en ook het
orkest, waar het voor geschreven is, in
staat is.
Dit alles is te horen op donderdag 8
maart om 20.15 uur in de Stads
schouwburg in Tilburg.
Zuidelijk Toneel Globe heeft met de
voorstelling «De Mensenhr*—
Molière een
lijkt erop dat Globe eindelijk
goede ritme komt na de vele wijzigin
gen en moeilijkheden, die vooral het
laatste jaar binnen en rond het gezel
schap gespeeld hebben. «De Men
senhater» is op vrijdag 2 en zaterdag 3
maart in de Stadsschouwburg te zien.
Globe speelt dit blijspel in een verta
ling van Gerrit Komrij. Regisseur is
Gerardjan Rijnders en Paul Gallis
ontwierp de kostuums en het schit
terend dekor.
Een salon in Parijs, bevolkt door jonge
aristokraten die weinig of niets te doen
hebben. De dag wordt gevuld met het
vervaardigen van sonetten, de uit
breiding van de garderobe, het rod-
i overafwezigen en het vleien van
ezigen. Een groep welgestelde
.ieten. De jet-set van Parijs anno
1666. Eén van hen onderscheidt zich:
Alceste. Hij is een fanatiek teger
der van alles wat onoprecht er
dieus is. Hij is hartstochtelijk v
op Célimène, een behaagzieke
strekt onberekenbare vrouw,
gekroonde koningin van het society-
leven. De Mensenhater is gekon-
strueerd rond de telkens onderbroken
pogingen van Alceste om een definitief
gesprek te hebben met Célimène,
waarin zij hem eindelijk uitslag moet
geven over de oprechtheid van haar
gevoelens jegens hem.
Pauze-concert op 15 maart wordt ver
zorgd door het Viadana Trio, be
staande uit Ton Demmers (piano),
Trix Kesseler (klarinet) en Hans Va
der (cello). Zij zullen werken uitvoe
ren van Max Bruch en Vincent d’Indy.
Op 22 maart treden op de harpiste
Erika Waardenburg, prijswinnai
van het Gaudeamus Concours IS,,,
en de Franse bariton Jacques Herbil-
Ion, met wie zij een vast duo vormt. Zij Théatre»
spelen werken van André Caplet, de inhou
Heinz Holliger, Maurice Ravel en u
Claude Debussy. Op 29 maart treden
Baldrick Deerenberg (alt-, tenor- en
contrabasblokfluit) en Alexandre Hri-
sanide op, met op het programma
werken van Rob du Bois, Jacques
Bank en Alexandre Hrisanide.
Op het laatste Pauze-concert van het
seizoen 1978/1979, done1 -
spelen Lucius Voorhorst
Sanderink (gitaar), beiden hoofdvak
docent aan het Brabants Conservato
rium, werken van Castelnuovo-Tedes-
co, de Heer, Manuel Ponce en Heitor
Villa-Lobos.
De eerste film van deze Arabische cy
clus is «De ambassadeurs» van Na-
ceur Ktari, gemaakt in 1976 als ko-
produktie van Tunesië. Libië en
Frankrijk.
In Parijs is een wijk waar niet veel
Fransen graag doorheen lopen. In
deze wijk, de zogenaamde Goutte
d’Or, vlakbij het metrostation Barbes
speelt «De ambassadeurs» zich af. De
film vertelt meerdere verhalen. Het
zijn de verhalen van de duizenden
mannen, vrouwen en kinderen die hier
in deze wijk wonen, elkaar op de
hoeken van de straten tegenkomen, in
de cafés praten, samengepakt zitten in
de vele pensions. Zij bepalen vooreen
groot gedeelte het leven in deze wijk.
Zij zijn de duizenden Afrikaanse ar
beiders die hier wonen.
De titel van de film slaat op een rede
voering ooit gehouden door
Bourghiba, de president van Tunesië,
die de mensen die in het buitenland
gingen werken, voorspiegelde de ware
ambassadeurs te zijn van hun land.
De film begint met Salah die uit zijn
dorp wegtrekt om in Parijs werk te
The moving picture mime
show
«Intimate, hopes and terrors» heet het
stuk dat de Engelse groep The Moving
Picture Mime Show dinsdag 6 maart
om 20.30 uur in het Kultureel Sentrum
zal brengen. Het eerste deel, «The
lottery» is geïnspireerd op een verhaal
van Jorges Luis Borges. Het vertelt
hoe het simpele lotterij-spel, slechts
gebaseerd op de hoop op rijkdom, uit-
situatie van extreem
- en extreem hoge angst
onberekenbaarheid van het
In het tweede deel «The
gaat het om de beproevingen
issingen van een man, verlamd
i angst dat hij de bezittingen zal
liezen die zijn leven uitmaken.
Naast componeren, lesgeven en uit
voeringen leiden, gaf Telemann zelf
zijn eigen werk uit, waardoor het in
deze tijd via bewaard gebleven druk- n
ken, mogelijk werd deze werken naar nist Bob vanAsp»
de oorspronkelijke stijl uit te voeren. "em aan b'J
Middels zijn kamermuziekwerken be- men,en- Pf v,o‘
vorderde Telemann de huiskamer- ,nff" vrlJ.e
muziek in die tijd voor muziekbeoefe- het claveciml
naars, liefhebbers en beroepsmusici ,en. f-wÜ8t (,P('at
die verstoken bleven van nieuwe mu- ,rokken wordt aa.
ziek, totdat Telemann in de loop der trio-sonates
jaren zo’n 41 Trio-sonates pu-
bliceerde. Zjjn stijl was vernieuwend blokfluit
te noemen, en hoewel in een dergelijk
?breid oeuvre veel op routine be-
beschouwden vele van zijn tijd
genoten Telemann als de voortref
felijkste Duitse componist; zelfs de
meerdere van Johann Sebastian °P"a
Bach. Als vernieuwer verliet Tele- Telet
mann de zware Duitse polyfone
schrijfwijze en bracht de «style ga
lant» tot grote bloei in de eerste helft
van de 18e eeuw. Zijn «Tafelmuziek»
was hiervan een duidelijk bewijs. De
trio-sonates, oftewel composities voor
twee instrumenten en basso continuo,
bezitten naast hun muzikale waarde
ook nog een interpretatief belang; de
twee melodieinstrumenten mogen
variëren. We kunnen uitvoeringen be
luisteren van het Parnasusensemble
die de trio-sonates voor dwarsfluit en
hobo met continuo bewerkt hebben;
van het Nederlandse ensemble het
Donderdag 1 maart, vrijdag 2 maart, zaterdag 3 maart en dinsdag 6 maart wordt
in het Kultureel Sentrum het theaterprogramma van de maand maart gestart met
het aksent op mime, klowning en beweging. De hele maand door zullen deze
expressie-vormen terugkomen in verschillende voorstellingen. In samenwerking
met de theaters in Utrecht zijn verschillende belangrijke artiesten en groepen naar
Nederland gehaald en Nederlandse groepen geprogrammeerd die allemaal iets te
maken hebben met eerder genoemde theatertechnieken.
suko Ushioda viool en
;e Lesser cello spelen
ibelconcert voor viool en
□hannes Brahms. Het is
laatste orkestrale werk en hij
het op aan zijn grote vriend, de
beroemde violist Joachim. Brahms en
Joachim hadden elkaar 30 jaar niet
eer gezien, omdat Brahms partij
»os voor Joachims vrouw, die ten on-
chte door Joachim van ontrouw
;rd beticht en door hem verlaten
erd.
Dit schitterende werk werd eenges-
laagde verzoeningspoging, waarin de
twee solisten, als een gelijkwaardig
vriendenpaar optreden. Vooral in het
schitterende tweede deel, waarin de
solisten in octaven de melodie spelen,
komt dit tot uiting. Het dansachtige
derde deel is een waardig slot.
pianist Jan Gruithuyzen, 34jaar en
cent aan het Brabants Conservato-
num, neemt de omvangrijke piano
partij van «Kontakte» voor zijn reke
ning en daarnaast moet hij ook de
slagwerker assisteren. Jan
Gruithuyzen gaf reed veel concerten
in binnen- en buitenland, o.a. als lid
van het Phemios Trio.
wks Avant-Garde
Het werk «Kontakte fürelektronische
Klange, Klavier und Schlagzeug» is
een hoogtepunt van de avant-garde
muziek uit de jaren ’60. Stockhausen
tracht hierin de elektronische muziek,
waarvan de ontwikkeling in de jaren
’50 startte, uit een dreigend isolement
te halen, waarin deze muziek zou be
landen indien de instrumentale uit
voering genegeerd zou worden. Hij
probeert in «Kontakte» elektronische
en instrumentale componeermiddelen
op een nieuwe manier te combineren.
In het slagwerk onderscheidt hij
klankcategorieën: hout - vel - metaal -
en zoekt synoniemen daarvoor in de
elektronika: beide zijn nu aan elkaar
gewaagd. De elektronika kan de over-
gangen tussen de verschillende klan
ken maken, terwijl ook de «ruimte»
wordt gecomponeerd. De muziek
?zon- wordt duidelijk over 4 luidsprekers
in de verdeeld. Het geluid beweegt zich van
de ene hoek naar de andere met als
vaste kern het slagwerk en de piano.
Voor de geluidsbandbediening zorgt
Tony van Campen. Op het Brabants
Conservatorium heeft hij de leiding
van de elektronische studio. Het
maandag 5,
u D laartmeteen
geheel nieuwe show in de Stads
schouwburg. De titel is te ontrafelen
door de raadselachtige code «b a» toe
te passen. Medewerking i
gramma wordt verleend dt
Jonge, Bram Vermeulen en
Hont. Over het programma
kabaretgroep, die eer. hêk bk
ing «De Mensenhater» van plaats in de Nederlandse kabaretwereld
een prima pers gehaald. Het inneemt, niet veel kwijt. Na de show
dat Globe eindelijk in het «Neerlands Hoop Interieur» heeft het
drietal de blik wat meer naar buiten
gericht (o.a. naar de wereldkampioen
schappen in Argentinië). Deze nieuw
aangeboorde krachtbron stuwt Neer
lands Hoop in de richting van baldadige
truuks en stunts, naar een kort maar
krachtig programma, flitsend en over- Jeug<
ziehtelijk als de cijfers op Uw zak- sc*10'
rekenmachine.
De plaatsverkoop voor alle drie de
voorstellingen start op maandag'!^ fe
bruari om 11.00 uur.
André Vandernoot, nu nog als gastdirigent, leidt het concert van Het Brabants
Orkest en begint met Beethoven, en nu eens niet met een van zijn ouvertures of
symfonieën, maar met enkele korte stukken3 Contradansen en 4 Dansen. Beetho
ven putte uit deze opgewekte werkjes dikwijls zijn motieven voor latere grote
werken, zoals het beroemde Prometheus-motief, dat zowel voor de toneelmuziek
als voor zijn Eroïca en de Eroïca-variaties voor piano werd gebruikt.
Quadro Hottetère» voor twee blok-
meer fluiten, enz. Een uiterst recente Tele-
nnponistook, funken plaat-uitgave laat ons kennis
or onmo maken met een zeer wel geslaagde uit-
wordï. "Telemann nering van 10 trio-sonates door het
te Maagdenburg onvoltallige Quadro Hottetere. On-
id te Hamburg In v°ltall,g’ daar blokfluitist Walter van
omponist directeur Ho,uwe afstond voor deze
'vorens tot 1721 in gelegenheid aan violiste Alice Har
noncourt, eerste violiste van het Con- [)e y
centus Musicus Wien. Deze bezetting joc<
getuigt van verbeelding, die muzikaal rjunl
vertaald is geworden door een schit
terend samenspel tussen blokfluitist
Kees Boeke en Alice Harnor
Daar de thematische imitatie
sentiële element der vervlechtir,
ontkomen de uitvoerenden niet aar
ijskoude exactheid der herhaling»”
van de melodische lijnen. Desondan^
wordt er vrolijk en gracieus gemusi
ceerd en blijft de gehele
absoluut doorzichtig,
oorzaakt door het gebruik van oui
instrumenten en een enkele uitzoi
dering: het clavecimbel is een copie
van een Düloken instrument uit 1745.
Ook cellist Wouter Möller en claveci-
isperen sluiten zich sub-
v de melodische instru
menten. De violoncello wordt dikwijls
in een vrije zetting aangetroffen, ter-
ibel soms enkele ma
lt vertroebeling ont-
vezzu. aan het oor. Naast de
•”S bezit de dubbel-album
i Duet uitgevoerd door een
en piccolo-viool. Hierin is
met name het vierde en laatste deel
mooi voorbeeld van vraag en ant-
>rd-stijl in staccato-vorm. Deze
dubbele Telefunken uitgave is biez
der fraai gedocumenteerd en zijn „c
^nriamens geweldig en de muziek van
'emann een feest voor het oor. Tien
Trio-Sonaten plus een Duet, CNR
Telefunken, Das Alte Werk, EK
6.35451.
Georg Philipp Telemann.
Vermoedelijk schreef Telemann
composities dan welke cot
zelfs zo veel, dat het bijna voor
gelijk gehouden wordt.
werd geboren in 1681
en stierf 86 jaar ouc
deze stad was de componist directeur
der kerkmuziek, alvorens tot 1721 in
Sorau als Hofkapelmeester werkzaam
te zijn geweest. In die eerste periode
was Telemann verplicht louter instru
mentale muziek te componeren, iets
wat hem blijkens zijn groot oeuvre,
zeer goed af ging. Later in Hamburg
verkreeg Telemann alle vrijheid buiten
de opdrachten, en schreef maar liefst
zo’n zeshonderd suites voor orkest, 40
opera's. 44 passies, 12 complete jaar
gangen cantates en zeer vele motetten
voor de protestantse erediensten; nog
afgezien van zijn oratoria en het zeer
grote aantal kamermuziekwerken.
februari.
De uit Purmerend afkomstige pop
penspelers brengen het verhaal van
«De Vogelman». Meneer X zit in de
gevangenis. Dat is eigenlijk het hele
verhaal. Maar daarover is zo veel te
vertellen en ook veel van te laten zien.
De resterende Pauze-concerten, die gegeven worden in de Maranatha Prof. Cob-
benhagenlaan 19, steeds op de donderdagavond, zijn op 8, 15, 22, 29 maart en 5
Op 8 maart zal de talentvolle slagwerker TOON OOMEN, leerling van Willy
Goudswaard aan het Brabants Conservatorium, de slagwerkpartij spelen van
Kontakte für elektronische Klange, Klavier und Schlagzeug- van Karkheinz
Stockhausen (geb. 1928). Toon Oomen is 23 jaar, en docent slagwerk aan de
muziekscholen van Boxtel en Oosterhout. Hij volgde slagwerkcursussen op
Queekhoven, waar docenten als o.a. David Friedman, Kenny Clarke en Michael
Rosen les gaven. Van de concerten, die Toon Oomen gaf, o.a. in Tilburg, is een zeer
goede indruk achtergebleven.
de
prima show,
het toneel en
pauze «het
«thuis». Wij
vergeten dat
>k «theater» is.
1-jarige leeftijd
in zijn ge-
konferen-
lij in Am-
1 hij aanvan-
ripteasedan-
Over de theatervoorstel
Footsbarn Theatre
maart is vorige week i
dacht besteed.
Henk Elsink brengt op vrijdag 9, za
terdag 10 en zondag 11 maart zijn one-
man-show «Theater Thuis» in
Stadsschouwburg. Een prima shot
die gaat over de artiest op h»
de artiest thuis. Voor de
theater» en na de pauze «1
mogen echter niet
«thuis» in dit geval ook
Henk Elsink won op 18-
een amateurkonkoers
boorteplaats Enschede. Via k
cier Frans Vrolijk kwam hij
sterdam terecht. Daar trad hij
kelijk op «tussen de strip
seressen» en later in het bekende St.
Germain de Prés van Tom Manders.
Tussendoor werkte hij ook nog als
barpianist. In 1960 werd hij door Wim
Kan gekontrakteerd voor het pro
gramma «Herexamen». Twee jaar la
ter begon hij in het restaurant «De
Koopermolen» te spelen, waarvan hij
zelf eigenaar werd. Daar waren tal van
belangrijke artiesten als zijn speciale
gast te beluisteren. De laatste jaren
toert Elsink nog uitsluitend met zijn Neerlands Hoop
one-man-shows door het land.
«Theater Thuis» wordt muzikaal mpf
ondersteund door Jan Elsink (trom- IIlvl
bone), Helmis van der Vegt (toetsen), niPllU P chnu
Erik Raayman (bas) en Martin Dijst IUCUWC 311VW
(drums).
De kaartverkoop voor alle drie de
voorstellingen start op vrijdag 2 maart Neerlands Hoop komt op i
om 11.00 uurdinsdag 6 en woensdag 7 ms
The Movii
Intimate,
Verder z»<
nog optreo
nem et
P.»lc Zing’
□ares Peter Wyssbrod
1977, Vrijdag 2 maart om 20.30 u
Peter Wyssbrod op met «Hor
De titel is bekt
□ud van deze mime voorstel
hangt nog een passend stilzwijj
Wie het werk van Peter Wyssu
kent zal begrijpen dat de titel nie‘
ders dan ironisch bedoeld
Het theater wordt op de hak
alle vormen, van opera tot
peare, inklusief de mime
persifleerd. Het publiek
een andere Wyssbrod