I
BARTELS
Weg vrij? Dan pas voorbij!
Voor de
vrouw
Geef MOEDER
Adverteren
doet verlopen!
N.S. staan niet bezettingsgraad
niet slecht genoteerd
f 49,-
Fa. H. DAMHUIS
DROOGKAP
S^^WEELDE
i
s
o
s
i
Met
gerust hart kalfsvlees eten
een
Dokters
weekenddienst
□P
record-niveau
Nieuws
voor
filatelisten
NIEUWE E.E.G.
14 MEI
U hebt 't
Korvel s Kanshuis
J
s
3
O
C. VAN BELKOM
,E
Bromfietshandel
WANDELWAGEN
maar
voor het
uitkiezen!
WIJ GAAN DOOR MET ONZE GROTE INRUILACTIE bij LAURAN van GULIK
weer op
Geschenken voor
moeder
s ir
!L 1
meï W67
Pagina lï
DE TILBURGSE KOERIER
Pagina 10
14
uri-
'i
Zaterdag
WAT ZIJN DE FEITEN?
e gfeschenken.
TE GAST OVER DE GRENZEN
dspad
TANDARTSEN
deel
i schalen etc.)
DIERENARTSEN
LS
GOIRLE
2e Pinksterdag
Een proefrit kost U NIETS!
rOMAAT
Uw DKW-d.«lw l.:
CD
cn
Keuze uit honderd modellen
Nu ook uit voorraad
leverbaar de
ten
ca
IARKT
MET VOORVERING
MOEDERDAG MOEDERDAG
PHILIPS
een
MANDJE
van
OUD KOPER
nu slechts
DELFTSBLAUW
RADIO
T.V.
TILBURG
TELEFOON 31489
BESTERDRING 87
Italiaanse LIJSTSPIEGELS
W.M.F. ZILVER
LIMOGES
500 gr. Belegen kaas
ei
Voor AL ONZE KLANTEN
Voor PICKNICK en VAKANTIE
damesconf ectie
MOEDERDAG MOEDERDAG
400 gram
export partij
0.99
4 Pakjes margarine
Korvelseweg 155, Tel. 32187
id
o.
o
Jan van Huigevoort
Groenstraat 250 Tilburg
500 gr. Septemberkaas 2.25
1.98
Dames- of Herenrijwiel,
remnaaf
ten
in de
DEZE WIJZE VAN GROEIBEVORDERING
IS ECHTER BIJ DE WET VERBODEN!
Ook GROTE KEUS in
KINDERRIJWIELEN
WEG
VRIJ
IDE SPIEGELS]
VAN UW AUTO
ZIJN ER NIET
VOOR NIETS!
damesmodes
N.S.-PLEIN 41-43 KORVELSEWEG 245
EXCLUSIEVE BRUIDSJAPONNEN
N.S.-PLEIN 43 TELEFOON 23416
INRUILKORTING 20,-
Bij aankoop van Dames- of
Herenrijwiel, knijprem
compleet
O
2
s
s
2
s
s
2
s
s
Zolang de voorraad strekt.
O
l
g
O
S
onaf 4,95
9,50
19,50
87,-
2
s
s
o
Bosscheweg 271, Tel. 2b~ni Officieel „Service-Station
59,75
irdt, nu
r belad
Duizenden Kilometers ^finnaar
i staat o\
wagenpar
t dan
Dr. Leeuwenberg, Kerkstraat 10, Goirle.
Tel. 04247-213.
variaties in d<=
geen regelmaat
iet systeem niet
1 maar af-
~teh aandie-
Solex zo lekker om op te rijden,
zo lekker gemakkelijk QOQ
èn zo lekker voordelig, Od&W?
lis van de Goudse Ver-
happij N.V. is afgestemd
wensen van de verzame-
LAT 145-147
>N 21866
'7
ven wij
!LS
Dr. Tei. 23662
Dr. Bruinsma, Korvelseweg 1791, Tel. 30431
APOTHEKERS
Afgeprijsd 159,—
Inriiil 15,—
richtingaai
uitschakelt
zijdelingse
sing voltooi
DUS HIER!
I Van Gorp, Broekhovenseweg 27, Tel. 22302
I Mutsaers, Wilhelminapark 143, Tel. 25315
Veldhovenring 140
Tel. 24738
VN
J? Gi
-E
Boete
Spreekuv
n weer voor Van
irtioud". De Heijc
Afgeprijsd 208,—
Aftrek inruil 20,—
f 188,—
i.et ee,-
£s boven
1965.
1 uur tot zondagochtend
cificatie;
de ver-
„J.000 wordt
een expert, lid
’ostzegelhande-
j naar de 45°/o van het binnen
terugkeren, mag men uit dit
niet afleiden dat meer dan de
B treinen te lang is. Het is een
gemiddelde. Er zijn talrijke
1 voor aan te wijzen waarom de
het niet met een paar rijtuigen
kunnen doen.
Wanneer wij
landse net te
percentage ni
helft van de t
statistisch gemi
redenen
treinen
minder
niemand verwonderen, dat de toe-
sing van deze stoffen - gezien de moge-
leden - een grote, en naar gebleken is,
reerstaanbare verleiding vormt voor de
zerm ester.
DAN
Lekker weer - WANDELWAGEN
Zon - PARASOL
Frisse wind - WANDELWAGENZAK
Regen - PLASTIC HUIFJE
Boodschappen - CHROOM MANDJE
Voor dit alles zorgt
Rasenberg, Bosscheweg 110, Enschot. Tel.
04251-648. Dierenkliniek "den Herd". Ca-
pucijnenstraat 76a. Alléén na tel. afspraak.
DKW-TS
d«LUXl
Door de forse prijsverlaging van f90,- is de
Solex verreweg de voordeligste bromfiets Kg Ww
Hij staat voor u klaarl
Produktschap voor
1 met het oog op de
verordening uitge-
ling van oestrogene
n uitdrukkelijk ver-
1 Blik Lunchmeat
0.85
Tot 10 uur 's morgens is Uw eigen huisarts
beschikbaar. Van 10 uur tot zondagochtend
8 uur.
Dr. van Oss, Oude Lind 32, Tel. 25949
Dr. Verwijlen, Hoflaan 3, Tel. 72104
vervoer is met Dr. v. d. Vaart, Tuinstraat 85, Tel. 23225
variaties in de Dr. Coenen, Ringbaan West 269, Tel. 70291
CONTROLE OP DE NALEVING VAN
DEZE WET
De controle op de naleving van deze wet
was tot voor kort niet gemakkelijk. Thans I Nederlanders wat
Tel. 21773
zondag en maandag
n 17.30-18.00 uur.
KOP EN SCHOTELS
Een van de belanc
het reizigersvervut
pieken. Er zitten p
bezetting, er is v.
te bespeuren. NS
van plaatsbespreker
Wachten hoeve-'
tien. Men moet
rekening houde-
men in een aan™ s
het betekent ever
moet worden ger^v
ling van de trein
den gebaseerd op d
45%, dan zou dat
de helft
Reeds in 1961 heeft het I
Vèe en Vlees, speciaal i
export van vlees, een i
vaardigd dïe de toediieni
stoffen aan slachtdieren uitc
In de zogenaamde daluren
al ongeveer 45% van het i
Veelal benut NS deze rust
een zogenaamd „klein ondernoua ue
statistieken laten verder zien dat de be
zettingsgraad in de Randstad hoger is
van het land. In
het percentage z
Uw oude fiets heeft voor U een waarde van f 15,- f 20,- of f 30,-
INRUILKORTING 15,-
.B Europese landen
-achter bij dit cijfer.
i «-“voorbeeld komt niet
>v a uu/o. Voor de internatio-
die ons land als vertrekpunt
r arriveren, liggen de cijfers
iding werden genoemd ove-
►ger. Het is geen zeldzaam-
ineer D-treinen of TEE-treinen
ttingspercentage van 80 a 90"/»
Er zijn nog a™
bezette treiner
late treinen. I
PHOENIX - GERMAAN
KAPTEIN - JUNCKER
B.S.
Zonder aanbetaling v.a. 2,50 p.w.
Bredaseweg 285. Na 8 uur na. 264 Tel. 73639 -
n de treinen uit het noorden op weg zijn naar
zich de Randstad. Deze treinen en zo zijn er
50. nog vele voorbeelden kunnen eenvou-
ttdere factoren die er toe dig niet kleiner rijden, omdat het mate-
raak met lege of half lege rieel weer terug moet.
I versnellingen
Afgeprjjsd 234,50
Aftrek inruil 30,—
204,50
NU EEN FIETS GULDENS GOEDKOPER
vervan-
~nt de polis een
r» de verzekerde'
tning (door uit
de verzameling
INRUILKORTING 30,-
Bij aankoop van Dames- of
Herenrigwiel, kleur zwart,
knijprem, 3
heeft het Rijksinstituut voor J~
zondheid een methode ontwikkeld voo
betrouwbaar routineonderzoek van de
ne van slachtdieren. Bovendien wordt er
aan gewerkt de methode waarbij het mo
gelijk is door microscopisch weefselonder-
zoek van slachtdieren een hormoonbehan-
deling aan te tonen, geschikt te maken
voor het gebruik in de slachthuizen.
Op het moment dat u dit leest, mag aan-
nomen worden, dat controlemaatrege-
___j overal in ons land worden toegepast, voo
Hierdoor wordt gewaarborgd, dat zowel in wil
binnen- als buitenland de consument Ne- blijx
derlandis kalfsvlees aangebo.._
dat vrij is van kunstmatige groeibevorde-
rende stoffen. U kunt dus weer met een
gerust hart kalfsvlees eten.
De verkoop van bromfietsen in Nederland De voor de mest bestemde kalveren - voor
heeft zich volledig hersteld van de tijde- het overgrote deel stierkalveren - wordt
lijke inzinking van het vorig jaar, welke gedurende een viertal maanden opgefo^v
een gevolg was van de per 1 januari 1966 met kunstmelk. Het is bekend, dat toe
verhoogde omzetbelasting op bromfietsen, dieniing van bepaalde stoffen de groei van
Blijkens de afleveringsstatistiëk van de kalveren kan versnellen en het slacbtge-
R.A.I.-afdeling bromfietsfabrikanten en wicht verhogen. De stoffen, die deze groei-
-importeurs, beweegt de afzet in het eer- bevorderende werking hebben, zijn oestro-
gene stoffen of - populair gezegd - vrouwe
lijke hormonen. Natuurlijke oestroge-*
stoffen zijn oestron en oestradiol. Men kaai
echter stoffen met soortgelijke werki
ook langs synthetische weg bereiden. Iicl
meest gebruikte synthetische groei be vor- van
derende preparaat is het diathylstylboe-
Het zal
passir»’
lijkhe
le Pinksterdag
zariaüe Van zondag 8.00 uur tot maandag 8.00 uur. heeft
mt dat Dr- P1Jman. Ringbaan Nrd. 254, Tel. 24516 lijke
t; maar Dr> v' Laan, Gasthuisring 18, Tel. 21215 een c
'"'Tel.123580
Tel. 20505
den De ongeveer
fokt dte vorig iaa
grenzen vier
eigen
streek te kit
er zo lekker i
gevend zijn t
dat de voedite,.
jene grote rol speelt. Wr
kam kennen, past zich,
king treft, aan r’
Het Die aar
-de
i de dan die in de rest
ïder- Randstad beweegt
iets boven de 50.
Er zijn nog andt
leiden dat er vaak met lege of half lege
rijtuigen moet worden gereden. De om
loop van het materieel bijvoorbeeld maakt
het-ook noodzakelijk. Wat men daaronder
verstaat, illustreert het volgende voor
beeld. Het reizigersaanbod op vrijdag is
zeer groot, vooral de treinen uit het wes
ten naar het noorden zijn vol en lang.
De ervaring heeft geleerd dat de mensen
veel meer gespreid de terugreis aanvaar
den. De drukte wordt dan verdeeld
de zondag en maandag. He
vooral op maandag nogal
FIUSSTR
en alleen mie
linker voorwiel van vrachtauto's in het
oog houden is een belangrijk punt voor,
bestuurders van personenauto’s. Temeer,
omdat zij er altijd op bedacht moeten
zijn dat een voertuig dat wordt inge-
naar links kan uitwijken.
,lcl inhalen van een auto die op de rech
ter rijstrook met een hoge snelheid op
een aanzienlijk langzame rijdende In
loopt, kan een gevaarlijke situatie doen
ontstaan. De bestuurder van dit laatste
voertuig kan hierdoor in een bijzonder
moeilijke situatie gebracht worden hij
rijdt in een fuik waaruit hij zich
slechts door een „noodremming" kan red
den.
elangrijkste is het feit dat
srvoer een
enorme
vrijwel i,
S kent het system,,.
then, zij moet maa
/eel reizigers zich ai
st derhalve met die va.
iden, hetgeen betekent uai -
mtal gevallen goed zit; maar Dr. v.
venzo dat er „te ruim" Dr' v'
«reden. Als de samenstel-
inen uitsluitend zou wor-
>p die bezettingsgraad van
tevens betekenen dat
reizigers zou moeten
j De hele treinenloop wordt overigens op
1 de voet gevolgd, van minuut tot minuut.
I Op het NS-hoofdkantoor in Utrecht ko-
i men alle gegevens samen aan de hand
j waarvan op elk gewenst moment kan
worden besloten extra maatregelen te ne
men: een plotseling opkomende drukte op
een bepaalde lijn kan worden opgevan-
gen door treinen uit te breiden of zelfs
extra treinen in te zetten, maar hef ver
minderen van de treinomvang levert
ge- zoals hier is geschetst meer moeilijk
je-, heden op.
Integendeel, de meeste
blijven aanmerkelijk acl
West-Duitsland bijve
verder dan 30 a 35’/o.
nale treinen
hebben of hier a
die in de inleid'
rigens wat hoge
heid wam
een bezett
hebben.
Een automobilist die gaat inhalen stelt
zichzelf en. in niet mindére mate zijn
medeweggebruikers aan grote risico's
bloot. De inhaalmanoeuvre omvat een
complex van handelingen, die allemaal op
foutieve wijze kunnen worden uitge
voerd. Uit de ongevallenregistratie van
Rijks- en Gemeentepolitie over 1966 is
gebleken, dat alle inhaalfouten samen
genomen 11,8% van 2.862 ongelukke™ «n
de autosnelwegen hebben veroorzaakt.
(Uit Zwitserse en Duitse statistieken blijkt
dit type ongeval 12% te bedragen op een
totaal van 375.979 ongelukken). Wordt on
derscheiden naar de soort fout, dan blijkt
in 5,7% van de ongevallen de oorzaak te
zijn dat naar links wordt uitgeweken om
te gaan inhalen op het moment dat de
inhaler zelf wordt ingehaald. De gevaar
lijke situaties die hierdoor ontstaan, kun
nen zonder meer voorkomen worden wan
ten op neer men een juist gebruik maakt van
rzaakt. de op en in de auto aanwezige spiegels.
Eerste zorg is daarbij dat deze goed ge
steld zijn en wel zodanig dat binnen-
en buitenspiegel elkaar aanvullen. In de
buitenspiegel moet tevens te zien zijn
of er zich verkeer naast de auto bevindt.
Aan de hand van de „spiegelbeelden"
kan de automobilist zich ervan overtui
gen of hij zonder gevaar of hinder voor
andere weggebruikers kan gaan inhalen.
Is de weg voor, opzij en achter vrij, dan
móet sinds 1 januari de bestuurder een
teken met zijn richtingaanwijzer geven.
r de Volksge- Is de zijdelingse verplaatsing voltooid
ikkeld voor 'n dus is men naast de in te halen auto ge
komen dan dient de richtingaanwijzer
uitgeschakeld te worden, ook al blijft
men links rijden voor het inhalen van
meerdere auto's. Bij het weer naar rechts
gaan geldt de verplichting van richting
aangeven niet. Overigens mag het rich
ting aangeven op zich nooit als garantie
voor veilig inhalen worden beschouwd.
Het snelheidsverschil tussen inhalen en
-oorligger moet op zijn minst 20 km zijn,
- ..11 de lengte van de inhaalweg redelijk
onsument Ne- blijven.
jonden krijgt, Een bestuurder die ingehaald wordt, moet
jn staat z-jn alles wa(. achter hem ge
beurt dus inhaalmanoeuvres waar
te nemen. Dat geldt ook voor beladen
vrachtwagens, waarvan de berijders vol
ledig zijn aangewezen op het uitzicht in
de buitenspiegels. Om méér uitzicht te
iders, verkrijgen op het links achter hen ge-
°®ze legen weggedeelte, willen vrachtwagen- dat eei
chauffeurs die een brede lading hebben, haald, toch
nogal eens even naar links sturen. Het Het inhalen
Wat men dus nooit moet doen is: plotse
ling uit een file breken. Bovendien is het
ook voor het invoegen van inhalende
auto's van belang om voldoende afstand
te houden op de autosnelweg. Daardoor
is het ook mogelijk plotseling af te rem
men of te stoppen zonder het gevaar van
slippen, kettingbotsingen, etc. Een vuist
regel voor afstand houden is: de mini-'
®®n. mum veilige afstand in meters is gelijk
i.erde aag de van de sneiheid. Bij 80 km
eling dUS minstens 40 m vrijhouden.
Bij druk vakantie- en weekendverkeer
eerde verliezen autosnelwegen hun eigenlijke
door karakter en Iepen deze zich niet meer
voor snel rijden. De verstandige automo
bilist zal zijn snelheid en de afstand tot
de voorligger dan aanpassen aan de ver
hoogde verkeersintensiteit. Domweg inr
halen is in zo'n situatie onverantwoord.
Onbekendheid bij verkeerspleinen en
-rotondes maakt dat vele vakantiegangers
pas op het laatste moment naar links uit
wijken om voor te sorteren. Met een der
gelijke situatie dient voortdurend reke
ning te worden gehouden.
wegingen een grote rol. Zij maken het
vroege woon-werkverkeer en de late
terugkeer van familie- en amusementsbe-
zoek mogelijk.
Een werkelijk hartveroverende kollektie wacht op U. Jurkjes, zó sportief,
luchtig, kleurig en speels. Eén ding staat nü al vast: U moet er vlug bij zijn.
Anders is dat énige jurkje nét weg.
OOK U SLAAGT EERDER EN BETER BIJ:
Nederlanders,
itie over c
aljen zo 1
it land of die
al zal het feit, dat men
j niet altijd doorslag-
keus, een feit is toch
ir in de vakantie, een
i volk wil leren
het eten be
rijm gastheren.
i groot d
_ten.
iere trekker i
meegenomen
"i tot het «-
.gene wat
Juur is
Horssen, Pater v. d. Elsei
Dr. Ruys, St. Annaplein 4,
JSSTRAAT 101 - Tel. 32596
iiüdden in de Willem II-str.
(tx>. Bioscoop)
LET OP ONZE JUISTE ADRESSEN.
In de afgelopen maanden is het duidelijk
geworden diat ook in Nederland een aan
tal boeren bij het mesten van kalveren
gebruik maakt van hormoonpreparaten of
synthetische vervangingsmiddelen daar
van.
Zowel nationaal als internationaal heeft
het bekend worden van deze feiten grote
gevolgen gehad. Italië heeft tijdelijk de
import van kalfsvlees stopgezet uit vrees
voor een mogelijke schadelijke invloed op gene
de volksgezondheid, veroorzaakt door in len i
het vlees achtergebleven resten van deze
preparaten. Ook in eigen land is de angst
voor residuen vrij algemeen: een groot
aantal Nederlanders kiest veiligheidshalve
andere Vleessoorten.
Als eerste verzekeringsmaatschappij in
ons land zal de „Goudse" zeer binnenkort
aan particulieren-de mogelijkheid bieden
om hun vaak zeer kostbare postzegelver-
zameling op een speciale Filatelisten-polis
te verzekeren.
Deze filatelisten-Poli
zekering Maatsche™
op de bijzondere
laars.
Verzekerd wordt op basis van de
gingswaarde. Bovendien kent de p
extra dekking van 10% op d
som om de waardetoenemii
breiding, inflatie e.d.) van dc
op te vangen.
Voor de vaststellii
som kan worden
de filatelist zelf
in gevallen dat c
zaméling hoger
tevens een ver"-'-
van de Ned.
laren, verlangd.
Tijdens de internationale postzegel ten
toonstelling „Amphilex 67die van 11-21
mei a.s. in de R.A.I. te Amsterdam wordt
gehouden, zal deze unieke verzekering
worden geïntroduceerd.
R.A.I.-afdeling
-importeurs, beweegt de afzet
ste kwartaal van dit jaar zich zelfs
het niveau van het record-jaar 196
In de periode januari t/m maart van dit
jaar zijn 65.337 bromfietsen aan de bin
nenlandse groot- en kleinhandel afgele-
273 Tel. 72076 verd. Dit is een toeneming van ruim
21, Tel. 26244 20.000 stuks ten opzichte van de eerste
drie maanden van 1966, toen onder in
vloed van de belastingverhoging slechts
44.881 bromfietsen werden afgezet.
Een betere illustratie van de opleving ?nJ*e
van de bromfietshandel geeft dan ook de kalvc
vergelijking met het eerste kwartaal van
het topjaar 1965, toen 57.400 brommers
hun weg naar de afnemers vonden. Dit is
bijna 8000 stuks minder dan in het eerste
kwartaal van dit jaar.
Met de zojuist bekend geworden afzet-
cijfers, heeft de bromfietshandel het voor-
jaarsrecord van 1961 (63.951 stuks) gebro
ken.
Van maandag 8.00 tot dinsdagmorgen 8 u.
Mevr. Pijman, Ringb. Nrd. 254, Tel. 24516 De persinformatiedienst van de R.A.I.-
Dr. Wieggers, Kwaadeindstr. 2, Tel. 20646 bromfietsafdelingen ziet deze groeiende
Dr van Genderen-Stort, Nnw. Bosscheweg belangstelling voor de bromfiets als een
T--,. 00^2 logische reactie op de toenemende ver-
431 keersintensiteit en het onvoldoende func
tioneren van het openbaar vervoer. Dit
verklaart' ook het belangrijke marktaan
deel van de bromfietsen in de prijsklasse
onder 450 gulden. (45% van de totale ver
koop).
De gemiddelde bezettingsgraad van
treinen die op de lijnen van het Nedt.
landse spoorwegnet rijden, bedraagt
45%; voor de eerste klasse geldt een per
centage van 25, voor de tweede 60%.
Wanneer in elke trein elke zitplaats van
begin tot eindpunt bezet zou zijn, zou
men kunnen spreken van een bezettings
graad van 100%. NS slaat met haar 45"/»
internationaal helemaal geen slecht 11-
len, Heuvel 2,
eekuurtijd. zat. en zJ
4 2.00-12.30 uur en ir.av
'HEKERS
i Nunen, Ringbaan-W. 2
jdens, Molenbochtstr. 21
Bij het witte klooster GEEN WINKEL
andere voorbeelden van slecht
en, namelijk de vroege en
Hier spelen sociale over-
r drie miljoen
aar hun vakantie
_Brden, hadden a,
redenen om juist dat
lezen. En al zal het
“T eet, lang
voor de k
roediing, zeker
i Wie lanid en
past zich, ook wat
1 de gewoonten van zi
inpassing kan vaak een
e vakantievreugd uitmake
aarom raden wij ook iedere trekker met
tent of caravan aan de meegenomen le
vensmiddelen te beperken tot het uiterst
noodzakelijke en tot datgene wat in het
vakantieland schaars en duur is.
Vrijwel iedere toerist in de dop kan vóór
zijn vakantie al kennismaken met de voe
ding die hem te wachten staat. Want ook
in eigen land kan men volop genieten van
de culinaire troeven van vele landen bin
nen en buiten Europa.
Geen grotere Nederlandse plaats of men
vindt er Spaanse, Griekse, Italiaanse, Chi
nese en Indische eethuisjes en restaurants.
En door de goede communicatie- en ver
voersmogelijkheden zijn onze groentewin-
b' dt-kei® en grote levensmiddelenzaken ruim
In 1965 trad de antibiotica-wet in werking ™°™en van buitenlandse voedingsmid-
bedriVf no<hu^ieb^nde Va" hU" berO6P landse kaassoorten en kruiderijen en niet
bedrijf nodig hebben. vergeten de specerijen, bij de rijst.
tafel worden gebruikt, raken meer en meer
ingeburgerd. Tegenover andere uitheemse
voedingsmiddelen zoals slakken, kikker-
biUetjes en kangoeroevlees, staan we als
I Nederlanders wat huiverig.
NS is verder aan bepaalde eenheden i
bonden! er wordt bijvoorbeeld met twe
drie-, vier- en zelfs met vijfwagenstellen
gereden. Deze vaste eenheden te hal
veren of op een andere manier te ver
kleinen is eenvoudig onmogelijk. Op de
doorgaande verbindingen komt het ook
vaak voor dat men te groot rijdt, de trei-
ian verdeeld over nen zouden hier weliswaar wat minder
Het gevolg is dat lang kunnen zijn, maar dat zou dan tevens
jal eens half lege betekenen dat de lange-afstandsreizigers
zouden moeten overstappen. Het is hier
dus een kwestie van het bieden van ser
vice die de grootte van een trein he
ling van de verzekc
volstaan met een d
opgestelde specific’
de waarde van dc
ng hoger is dan f 50.000 w;
een verklaring van e
I-ïod. Ver. van Pc
Sn